quote:Op maandag 7 april 2008 08:43 schreef Walter81 het volgende:
[..]En dat is allemaal de schuld van Mensen die...files veroorzaken door nieuwsgierigheid
Zoals die van die Mercedes... Die moeten ze afschieten..
Sterkte ermee
Ze was zelf ook de ramptoeristquote:op de Brienenoordbrug zo een ongeluk gebeurd aan de andere kant van de weg, dus ik zo natuurlijk een beetje ramptoeriste zijn en kijken
Fucking mercedesrijder die zijn aandacht niet op de weg kan houden...quote:Op donderdag 10 april 2008 20:22 schreef Isdatzo het volgende:
Fucking vrouwen in het verkeer die hun aandacht niet op de weg kunnen houden..
Altijd het zelfde weer.
*Zucht*
of je leest op z'n minst de OP even.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:22 schreef Isdatzo het volgende:
Fucking vrouwen in het verkeer die hun aandacht niet op de weg kunnen houden..
Altijd het zelfde weer.
*Zucht*
Jij ook waarschijnlijk? Want biancavia had genoeg afstand, kon op tijd remmen en stond op tijd stil. Dus lette afdoende op. De halve gare achter haar echter niet.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:29 schreef von_manstein het volgende:
[..]
[..]
Ze was zelf ook de ramptoerist
Aan je reactie is te zien dat je waarschijnlijk een laag punt hebt voor begrijpend lezen
Als je hard moet remmen is het te laat, als je goed oplet hoeft dat niet, ze heeft slechts geluk gehad, dat is heel wat anders dan opletten.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jij ook waarschijnlijk? Want biancavia had genoeg afstand, kon op tijd remmen en stond op tijd stil. Dus lette afdoende op. De halve gare achter haar echter niet.
Oftewel je zat zelf niet op te letten, want het stond niet ineens stil, het stond al een tijdje stil en als je beter uit je ogen had gekeken dan had je dat geweten en optijd geremd, en dan had de mercedes rijder (quote:dus ik zo natuurlijk een beetje ramptoeriste zijn en kijken en Dennis naast mij gillen "HO HO HO!" dus ik dacht eerst nog zo van, wat doet de kerstman nou hier, maar toen keek ik voor me en toen stond het zo voor de afslag naar het centrum ineens helemaal stil.
Met de nek en schouders gaat het goed. Met mijn ribbenkast minder, elke beweging doet pijn. 's Nachts is het drama, want als ik me om wil draaien (en dat doe ik nogal vaak) dan word ik steeds wakker van de pijn en ik moet eerst rechtop gaan zitten en dan de andere kant op gaan liggen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:49 schreef BrandX het volgende:
Oh! Hoi biancavia![]()
![]()
Hoe gaat het met de nek en schouders?
Gezondheid!quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:38 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Met de nek en schouders gaat het goed. Met mijn ribbenkast minder, elke beweging doet pijn. 's Nachts is het drama, want als ik me om wil draaien (en dat doe ik nogal vaak) dan word ik steeds wakker van de pijn en ik moet eerst rechtop gaan zitten en dan de andere kant op gaan liggen.
Sinds gisteren is er ook nog een verkoudheid binnen komen sluipen, en niezen en hoesten in combinatie met zere ribben is geen plezierige bezigheid.
*hatsjoe* *AAAUAUUUAUAWW*
Mercedesrijder moet niet alleen maar naar de achterbumper van zn voorganger kijken, maar zorgen dat tie genoeg afstand heeft en hierdoor VOORBIJ zn voorganger kijken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:10 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Als je hard moet remmen is het te laat, als je goed oplet hoeft dat niet, ze heeft slechts geluk gehad, dat is heel wat anders dan opletten.
[..]
Oftewel je zat zelf niet op te letten, want het stond niet ineens stil, het stond al een tijdje stil en als je beter uit je ogen had gekeken dan had je dat geweten en optijd geremd, en dan had de mercedes rijder () ook op tijd geremd, want hij ging gewoon met het verkeer mee.
Kwestie van je verantwoording nemen, maar vrouwen hebben altijd van die smoesjes. (R.I.P. 850)
Als jij nu gewoon had opgelet hoefde je niet zo abrupt op de rem te gaan staanquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:43 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Fucking mercedesrijder die zijn aandacht niet op de weg kan houden...
*Zucht*
Dat heb ik gedaan. Vóórdat ik die post plaatste.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |