Is dat zo? Ik wacht het nog wel even af, zo snel zullen ze niet zijn met afhandelen van het hele gebeuren.quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:37 schreef ColtZ40 het volgende:
@TS
Je krijgt straks een compensatie van de verzekering voor je rug/nek, neem dat geld niet aan aangezien dat hun vrijbriefje is voor evt terugkomende klachten van je rug/nek.
Mijn vriendin kreeg ook nog 100 euro extra vanwege een verrekte spier..quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:46 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik wacht het nog wel even af, zo snel zullen ze niet zijn met afhandelen van het hele gebeuren.
Voorlopig heb ik alleen maar overal spierpijn.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:46 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik wacht het nog wel even af, zo snel zullen ze niet zijn met afhandelen van het hele gebeuren.
Voorlopig heb ik alleen maar overal spierpijn.
Als ik de foto's zo zie is dat zeker economisch total loss. Corsa's van dat model hebben niet zo'n hoge dagwaarde. Er zit sowieso al spuitwerk aan, voor en achter, dus dat loopt altijd al aardig in de kosten...quote:Op zondag 6 april 2008 22:44 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
nu maar hopen dat jij niet totalloss is,
Veel succes en sterkte!
Hmm, die is wel total-loss hoor.quote:Op zondag 6 april 2008 22:44 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
nu maar hopen dat jij niet totalloss is,
Veel succes en sterkte!
Verder naar de garage zeker, om je auto om te ruilen voor een degelijk exemplaar?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:58 schreef Arclight-S het volgende:
Van die 1500 kun je mooi een volvo kopen, dan weet je dat je bij de volgende aanrijding gewoon weer verder kan.
Opel rijder?quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Verder naar de garage zeker, om je auto om te ruilen voor een degelijk exemplaar?
Zelfs voor een miljoen kan je nog geen leuke corsa kopen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hmm, die is wel total-loss hoor.
Voor het geld waar je deze van zou moeten repareren, kan je een paar leuke corsa's kopen.
Ja gederfde inkomsten noem je dat, maar hoe het precies zat met welke eisen, weet ik niet meer. Maar er zijn wel mogelijkheden om die ook te vorderen op de schuldenaar.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:13 schreef Biancavia het volgende:
Ik vermoed dat ik er zo'n 1500 euro nog voor terugkrijg.
Maar wat wel is, ik werk als oproepkracht, ben afgelopen twee maanden gemiddeld voor twee diensten per week opgeroepen en nu kan ik dus sowieso deze week niet werken.
Dat is toch ook een schadepost?
Mijn zusje had ook een corsa toen ze studeerde. Nu heeft ze een baan. En een yaris.quote:Op woensdag 9 april 2008 01:19 schreef juztin_time het volgende:
Wat kan jou het schelen
was toch al een kankerlelijke pauperbak voor uitkeringstrekkers.
Stoer man!quote:Op woensdag 9 april 2008 00:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb een keer iets bijna soortgelijks gehad in Duitsland. We reden op de autobahn en het was de ene keer 140, en de andere keer 60. Ik had al een vreemd voorgevoel en keek regelmatig in m'n achteruitkijkspiegel. Op een gegeven moment weer vol op rem, ging allemaal prima. Echter niet voor de Mercedes rijder achter mij. Achter hem reed namelijk zo'n oud sportwagentjes die niet op tijd kon remmen en in de slip raakte. (geen ABS) Dat sportwagentje knalt dus eerst tegen de vangrail en en daarna knalt 'ie vol in op de mercedes achter ons.
........en wij konden lekker verder rijden. Pwnd!
stilstand is achteruitgangquote:Op woensdag 9 april 2008 01:33 schreef 44pje het volgende:
[..]
Mijn zusje had ook een corsa toen ze studeerde. Nu heeft ze een baan. En een yaris.
Prima vrouwenauto hoor. Meneer mdma rijdt in een golfje gti zekerquote:
Dat is ook een schadepost ja. Ik ving laatst toevallig iets op over een vergelijkbare situatie. Het komt er dan op neer dat je de Mercedesbestuurder aansprakelijk kunt/moet stellen voor de gemiste inkomsten ( = alles wat je niet als ziektegeld van je werkgever of een verzekering krijgt). En waarschijnlijk kan je werkgever die blinde Mercedesbestuurder ook aansprakelijk stellen voor de kosten die hij moet maken.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:13 schreef Biancavia het volgende:
Maar wat wel is, ik werk als oproepkracht, ben afgelopen twee maanden gemiddeld voor twee diensten per week opgeroepen en nu kan ik dus sowieso deze week niet werken.
Dat is toch ook een schadepost?
Ik heb al negen jaar mijn rijbewijs en ook negen jaar een auto, waarvan zes deze corsa.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:30 schreef Heremeteit het volgende:
Zo, en nu een echte auto kopen of beter gewoon niet meer rijden! Zo te lezen kun je er niks van. Typisch vrouwengedrag om je te laten afleiden door allerlei niet relevante omgevingsfactoren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |