Mazzelaarquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:15 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik moet er om 7:30u. uit.. 9:25u. melden op de bosbaan..
1 Vraag, wie is altijd dat dikke kleine mannetje van Triton van een jaar of 30? Ik kom hem echt ALTIJD tegenquote:
Karel .. Bemoeit zich ongevraagd overal mee, maar is best aardigquote:Op zondag 18 mei 2008 09:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
1 Vraag, wie is altijd dat dikke kleine mannetje van Triton van een jaar of 30? Ik kom hem echt ALTIJD tegen
Grappige kerel is dat!
Vind het wel een mooie ventquote:Op zondag 18 mei 2008 11:46 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Karel .. Bemoeit zich ongevraagd overal mee, maar is best aardig
Hij roeit zelf ook nog wel eens in een skiff
typische opmerking idd van hemquote:Op zondag 18 mei 2008 12:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Vind het wel een mooie vent!
Ik stond bij de Skoll cup 2 burgers naar binnen te werken () en vroeg die gast of Licht burgers mag eten bij skoll (omdat hij m'n jas verkeerd had gelezen)
Skøll heeft gister opnames gemaakt van al zijn ploegen! Waarvoor hulde!quote:Op zondag 18 mei 2008 03:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja, onze huisfotograaf schiet ook altijd een hoop plaatjes. Zal morgen eens de link zoeken.
Overall in lenteveld tweede geworden dus niet verkeerd. Andere Okeanos boot op 1, wij op 2. Rest op 20sec +
Wie ben je?quote:Op zondag 18 mei 2008 12:59 schreef Kutcompo het volgende:
[..]
Skøll heeft gister opnames gemaakt van al zijn ploegen! Waarvoor hulde!
Zo nu kom ik ook eens op dit forum koekeloeren dankzij alle "positieve" berichtgeving van De Ananas en Dark_Angelus
Ja het is mij, joost!quote:Op zondag 18 mei 2008 13:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wie ben je?
En compo/club roeiers zijn gewoon beter dan wedstrijdroeiers![]()
Joost?
Ik vind het ook ngo enorm kut om een juiste houding aan te nemen, De ene keer buig ik te ver door en na vermoeidheid kan ik ook niet echt heel erg recht op meer zitten.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:51 schreef seekfaM het volgende:
Ik krijg altijd pijn in men rug en armen als ik naar de meeste comporoeiers kijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |