quote:Op zondag 25 mei 2008 16:40 schreef Bellah het volgende:
'T was een Skøll acht in een Orcaboot die die Nederlands Kampioenen tweezonder Triton/Orca combi ramde.. maar volgens mij leeft de boot nog enigszins, hij was er overheen geschoven en niet er midden doorheen. Ze tilden m er daarna niet in twee stukken uit of zoZag er toch wel gruwelijk uit.
Er wordt hier wel erg veel gezegd door mensen die er blijkbaar niet bij waren..quote:Op zondag 25 mei 2008 18:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik hoorde het vandaag ja, was inderdaad een Skoll 8. Ze kwamen net over de finish en toen ging er opeens een 2 zonder oversteken zonder om te kijken.....
De batterij van de coxbox van de 8 was leeg, gebeurt wel vaker met die brakke kut dingen. En zij kwamen net de finish over, dan is iedereen uitgeput enz, dat weet je zelf ook welquote:Op maandag 26 mei 2008 16:44 schreef Sjobber het volgende:
Maar dan nog... het lijkt mij dat die acht gewoon had kunnen houden. Veiligheid voorop. Of die 2- had kunnen aanleggen...
Maar laten we het hier op houden; we hebben hier met vrouwen te maken. En dat gaat niet samen met inzicht...![]()
How about you think first, then speak?.. ik stond aan de kant. en ik dacht even dat t Marjan en Florine waren want die roeien ook in een twee zonder en daar leek t wel een beetje op.quote:Op maandag 26 mei 2008 15:07 schreef Kluupkluup het volgende:Er wordt hier wel erg veel gezegd door mensen die er blijkbaar niet bij waren..
Dames of Heren? En doe je even de groeten aan een nieuw Lente lid: Dieuwke.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:10 schreef Apoc2003 het volgende:
Ik ga dit jaar de talentenacht coachen! Eens kijken of ik een beetje aanleg heb om mensen te leren roeien
Bijzaakquote:
Da's gaaf! Sinds vorige week voer ik het bewind over 22 damestalenten bij Phocas.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:10 schreef Apoc2003 het volgende:
Ik ga dit jaar de talentenacht coachen! Eens kijken of ik een beetje aanleg heb om mensen te leren roeien
44 talenten, 22 damesquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:59 schreef De_Brok het volgende:
Da's gaaf! Sinds vorige week voer ik het bewind over 22 damestalenten bij Phocas.![]()
Genoeg talent voor EJD '09 gelukkig![]()
En en en en en: hopelijk dit weekend mijn eerste (echte) coachblik bij mijn zware mannen in de B4+. Spannend
Jaja! Sterker nog, Bastiaan is in Luzern dus ik vermoed dat we daar (of via internet ofzo) nog wel contact mee gaan hebben over hoe de Nederlandse equipe presteert. Ik moet zaterdagmiddag en zondagmiddag commentaren. Weet nog niet of dat vanuit de auto is of in de finishtoren.quote:Op woensdag 28 mei 2008 07:54 schreef pullup het volgende:
Leuk stuk op Nlroei hoor Wan. Wat een verademing om eens een artikel over de wedstrijd te kunnen lezen.
Zijn de razende reporters op de ARB aanwezig ?
Skiffquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:52 schreef cryforhelp het volgende:
Je bent omgeslagen? Met een 8?
Da's best wel kansloos dom
Toch heb ik dat vaker zien gebeuren dan je zou verwachten. Afgelopen ZRB ging er een acht om bij het vlot, net als vorig jaar. Ooit is er ook een zware aeigiracht omgegaan op de bosbaan bij het aanleggen, en er heb ook eens een foto gezien van een orca-dames acht die bij het vlot omging.quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:52 schreef cryforhelp het volgende:
Je bent omgeslagen? Met een 8?
Da's best wel kansloos dom
Ik doe het vooral om beter te leren roeien.. Wij hadden een selectie van 16.. Er vielen er al 6 af omdat ze dat zelf aangaven (vakanties of druk met andere dingen).. Uiteindelijk zijn er maar twee afgevallen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:20 schreef Apoc2003 het volgende:
[..]
Toch heb ik dat vaker zien gebeuren dan je zou verwachten. Afgelopen ZRB ging er een acht om bij het vlot, net als vorig jaar. Ooit is er ook een zware aeigiracht omgegaan op de bosbaan bij het aanleggen, en er heb ook eens een foto gezien van een orca-dames acht die bij het vlot omging.
Oorzaak is volgens mij het losdraaien van de dollen aan de waterkant voor het uitstappen.
Veel talenten trouwens bij jullie! Ik heb er tot nu toe nog maar 10, maar dat is meer omdat de inschrijving pas sinds gisteren open is, en de inschrijving vanavond al sluitIs het bij jullie een beetje een serieuze aangelegenheid? Echt mensen die willen selecteren volgend jaar of gewoon een beetje voor de lol en wat beter leren roeien dan in een c4 (en dan wellicht mensen enthousiast maken voor wedstrijdroeien)? Dat laatste is bij ons een beetje de gedachte er achter namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |