En mijn voeten!quote:Op zondag 18 mei 2008 16:31 schreef De_Ananas het volgende:
http://picasaweb.google.c(...)#5201719931484462834
Stoere kerel daar rechts
Maar goed het was inderdaad behoorlijk klote, vandaag een heerlijke dag super weer. Gisteren klote weer. Verschuif dat hele OCT een dagje was mijn adviesquote:Op zondag 18 mei 2008 23:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb die zin gisteren letterlijk gezegd
Ik geloof dat ik jullie nog op de film heb staan. Als jullie dat waren tegen zo een gele phocas boot.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:38 schreef Bellah het volgende:
Ik vond t OCT maar een kutwedstrijd... Slecht weer, jammer van onze starttijden (iedereen was al weg toen wij moesten starten), de 1k ging eigenlijk niet zo fijn en de 2k welIk wist eigenlijk niet wat het woord beuken inhield toen we onze eindsprint startten en 'm toen maar gewoon doortrokken.. en die heat wonnen.. mwah.. uiteindelijk 7.57 geloof ik
[..]
Wat een lichte pikken geblaat zeg! Ga de pretenties van je eigen excuus klasse niet botvieren op een stelletje compo's. Want in tegenstelling tot licht roeien zijn de comporoeiers een substantieel deel van de kern van het studentenroeien. Als deze mensen niet 2 keer in de week zouden komen trainen, daarna de bieromzet opkrikken en af en toe wedstrijden dan wel niet de OOCUZ starten, zouden wij niet rond kunnen peddelen in onze Empachers/Filipi/Vespoli/Janousek boten. Ook vraag ik me af hoeveel verenigingen echt drijven op het succes van hun LSA, LO, & LN roeiers aangezien het uiteindelijk altijd (oud/middengroep)zwaar en de EJ-ploegen zijn waar het echt om draait. (Wellicht is op de voorgaande zin enige subjectiviteit van toepassing) Het zijn de wedstrijden zoals de Skøllcup, OCT en OOCUZ toernooi die comporoeiers juist motiveren een stapje hoger te zetten. Een goed voorbeeld hiervan zijn de topc4'en.quote:Op maandag 19 mei 2008 09:06 schreef De_Brok het volgende:
Wat een compo-geblaat zeg...
Ga lekker selectie lopen allemaal, dan kan je volgend jaar op échte wedstrijden starten!
Het klopt natuurlijk wel dat de compo roeiers geld in het laatje brengen, zij drinken etcquote:Op maandag 19 mei 2008 11:27 schreef Kutcompo het volgende:
[..]
Wat een lichte pikken geblaat zeg! Ga de pretenties van je eigen excuus klasse niet botvieren op een stelletje compo's. Want in tegenstelling tot licht roeien zijn de comporoeiers een substantieel deel van de kern van het studentenroeien. Als deze mensen niet 2 keer in de week zouden komen trainen, daarna de bieromzet opkrikken en af en toe wedstrijden dan wel niet de OOCUZ starten, zouden wij niet rond kunnen peddelen in onze Empachers/Filipi/Vespoli/Janousek boten. Ook vraag ik me af hoeveel verenigingen echt drijven op het succes van hun LSA, LO, & LN roeiers aangezien het uiteindelijk altijd (oud/middengroep)zwaar en de EJ-ploegen zijn waar het echt om draait. (Wellicht is op de voorgaande zin enige subjectiviteit van toepassing) Het zijn de wedstrijden zoals de Skøllcup, OCT en OOCUZ toernooi die comporoeiers juist motiveren een stapje hoger te zetten. Een goed voorbeeld hiervan zijn de topc4'en.
Dus broek uit, op je rug en niet zo zeiken lichte pik!
Hihi, een welgemeendquote:Op maandag 19 mei 2008 11:27 schreef Kutcompo het volgende:
[..]
raar, onsamenhangend verhaal over geld, compo en zwaar
Ach ja, wat je niet kan krijgen moet je maar van dromen hequote:Op maandag 19 mei 2008 17:51 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
licht kan ook alleen maar aan eten denken
Had ik je al verteld dat ik uittraining was? verder ben ik altijd een te lichte compensatiepik geweest dus helaas. Bijeten was het devies! Dikke prima dus, licht roeienquote:Op maandag 19 mei 2008 17:51 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
licht kan ook alleen maar aan eten denken
Haha, ja het was wel een hap en ik had ook gewoon zin om even flink te zeurenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:02 schreef De_Brok het volgende:
[..]
Had ik je al verteld dat ik uittraining was? verder ben ik altijd een te lichte compensatiepik geweest dus helaas. Bijeten was het devies! Dikke prima dus, licht roeien
Ik denk dat een combinatie van beide het beste is, net als bij een startje. Vanuit je (trage) beginsnelheid eerst wat korte krachtige halen op je benen (met relatief weinig rug) om tempo en snelheid op te bouwen, en dan je halen uitlengen en net zo veel kracht blijven leveren.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:36 schreef nogeenmaarten het volgende:
Wat is de correcte techniek voor een tussensprintje om even te sparren, snel in te halen of eerder bij het vlot te zijn? Krijg altijd het idee dat vooral de efficientie daalt waardoor de toename van snelheid marginaal is.
Kan je beter je haal inkorten om vooral met je benen bezig te zijn, of kan je beter je halen lang houden en alleen meer kracht leveren?
(gaat overigens om skiff)
Vanavond Hollandia-BBQ/feest bij Argo en morgen om 9:00u. melden op 't vlot bij Triton voor de weekendtraining met de talenten achtquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dinsdag voor het eerst skiffen en de talenten acht starten
Hmm, is jullie talentenacht voornamelijk mensen die ook lente zijn gestart of voornamelijke herfst '07?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:14 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Vanavond Hollandia-BBQ/feest bij Argo en morgen om 9:00u. melden op 't vlot bij Triton voor de weekendtraining met de talenten acht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |