abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58752928
gefeliciteeeeeeeeerd thomas!

Ik vond t OCT maar een kutwedstrijd... Slecht weer, jammer van onze starttijden (iedereen was al weg toen wij moesten starten), de 1k ging eigenlijk niet zo fijn en de 2k wel Ik wist eigenlijk niet wat het woord beuken inhield toen we onze eindsprint startten en 'm toen maar gewoon doortrokken.. en die heat wonnen.. mwah.. uiteindelijk 7.57 geloof ik
quote:
Op zondag 18 mei 2008 16:31 schreef De_Ananas het volgende:
http://picasaweb.google.c(...)#5201719931484462834

Stoere kerel daar rechts
En mijn voeten!

Orca's Mixed
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 18 mei 2008 @ 23:54:07 #227
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_58753263
Maar wel shoarma
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_58753342
quote:
Op zondag 18 mei 2008 23:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar wel shoarma
Ik heb die zin gisteren letterlijk gezegd
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 18 mei 2008 @ 23:59:45 #229
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_58753396
quote:
Op zondag 18 mei 2008 23:57 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ik heb die zin gisteren letterlijk gezegd
Maar goed het was inderdaad behoorlijk klote, vandaag een heerlijke dag super weer. Gisteren klote weer. Verschuif dat hele OCT een dagje was mijn advies

Maar goed, prima vermaakt, feest was ondanks de matige opkomst erg geslaagd. Nereeeeus is een kanoooo club
pi_58753435
quote:
Op zondag 18 mei 2008 23:38 schreef Bellah het volgende:
Ik vond t OCT maar een kutwedstrijd... Slecht weer, jammer van onze starttijden (iedereen was al weg toen wij moesten starten), de 1k ging eigenlijk niet zo fijn en de 2k wel Ik wist eigenlijk niet wat het woord beuken inhield toen we onze eindsprint startten en 'm toen maar gewoon doortrokken.. en die heat wonnen.. mwah.. uiteindelijk 7.57 geloof ik
[..]
Ik geloof dat ik jullie nog op de film heb staan. Als jullie dat waren tegen zo een gele phocas boot.
Maar dat is dan alleen het startje, want toen waren jullie al uit het zicht verdwenen
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
pi_58753697
haha ja. dat waren wij in baan 5 of 6, ik zit op boeg... ineens hadden we competitie van een ploegje dat we altijd ver achter ons laten (niet phocas dus) en we konden ze gewoon niet inhalen frustratie! dus toen maar agressief die 2k in

en die heat met die twee valse starten.. hahaha, vreselijk!
pi_58756126
Wat een compo-geblaat zeg...
Ga lekker selectie lopen allemaal, dan kan je volgend jaar op échte wedstrijden starten!
pi_58758332
D_A je moet trouwens zeggen dat als ik cola bestel ik geen Pepsi Light wil

Ik wilde het eigenlijk weggooien maar toen dacht ik aan die arme kindjes in Afrika
pi_58758384
quote:
Op maandag 19 mei 2008 09:06 schreef De_Brok het volgende:
Wat een compo-geblaat zeg...
Ga lekker selectie lopen allemaal, dan kan je volgend jaar op échte wedstrijden starten!
Wat een lichte pikken geblaat zeg! Ga de pretenties van je eigen excuus klasse niet botvieren op een stelletje compo's. Want in tegenstelling tot licht roeien zijn de comporoeiers een substantieel deel van de kern van het studentenroeien. Als deze mensen niet 2 keer in de week zouden komen trainen, daarna de bieromzet opkrikken en af en toe wedstrijden dan wel niet de OOCUZ starten, zouden wij niet rond kunnen peddelen in onze Empachers/Filipi/Vespoli/Janousek boten. Ook vraag ik me af hoeveel verenigingen echt drijven op het succes van hun LSA, LO, & LN roeiers aangezien het uiteindelijk altijd (oud/middengroep)zwaar en de EJ-ploegen zijn waar het echt om draait. (Wellicht is op de voorgaande zin enige subjectiviteit van toepassing) Het zijn de wedstrijden zoals de Skøllcup, OCT en OOCUZ toernooi die comporoeiers juist motiveren een stapje hoger te zetten. Een goed voorbeeld hiervan zijn de topc4'en.

Dus broek uit, op je rug en niet zo zeiken lichte pik!
Voor Skøll en 't erevlot!
EJZ 8+
HCl8+
HCl1x
pi_58759339
als niet wedstrijdroeier is daar maar één reactie op:

ooit kom je er nog wel achter
pi_58759400
De OCT motiveerd niet echt hoor...
wat een bagger wedstrijd
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
pi_58759703
Ik heb me prima vermaakt, aangezien mijn coachkindjes aan het eind van de dag hun taartje mochten gaan ophalen!! :)
EJZ 8+
HCl8+
HCl1x
pi_58760332
quote:
Op maandag 19 mei 2008 11:27 schreef Kutcompo het volgende:

[..]

Wat een lichte pikken geblaat zeg! Ga de pretenties van je eigen excuus klasse niet botvieren op een stelletje compo's. Want in tegenstelling tot licht roeien zijn de comporoeiers een substantieel deel van de kern van het studentenroeien. Als deze mensen niet 2 keer in de week zouden komen trainen, daarna de bieromzet opkrikken en af en toe wedstrijden dan wel niet de OOCUZ starten, zouden wij niet rond kunnen peddelen in onze Empachers/Filipi/Vespoli/Janousek boten. Ook vraag ik me af hoeveel verenigingen echt drijven op het succes van hun LSA, LO, & LN roeiers aangezien het uiteindelijk altijd (oud/middengroep)zwaar en de EJ-ploegen zijn waar het echt om draait. (Wellicht is op de voorgaande zin enige subjectiviteit van toepassing) Het zijn de wedstrijden zoals de Skøllcup, OCT en OOCUZ toernooi die comporoeiers juist motiveren een stapje hoger te zetten. Een goed voorbeeld hiervan zijn de topc4'en.

Dus broek uit, op je rug en niet zo zeiken lichte pik!
Het klopt natuurlijk wel dat de compo roeiers geld in het laatje brengen, zij drinken etc . Ze organiseren ook de wedstrijden, commissies en regelen zo'n beetje alles binnen de club. Wedstrijdroeiers doen niet veel meer behalve trainen en eten dus die kunnen niks doen. Ze zorgen echter wel voor de exposure van de club en verdedigen de naam.

Je hebt ze dus allebei nodig
pi_58763573
quote:
Op maandag 19 mei 2008 11:27 schreef Kutcompo het volgende:

[..]

raar, onsamenhangend verhaal over geld, compo en zwaar
Hihi, een welgemeend

HAP !
pi_58765154
quote:
Op maandag 19 mei 2008 16:17 schreef De_Brok het volgende:
HAP
licht kan ook alleen maar aan eten denken
pi_58769999
quote:
Op maandag 19 mei 2008 17:51 schreef nogeenmaarten het volgende:

[..]

Ach ja, wat je niet kan krijgen moet je maar van dromen he
pi_58770642
Mm dan nog was het OCT een kutwedstrijd. Met kutcompo's
pi_58772069
quote:
Op maandag 19 mei 2008 17:51 schreef nogeenmaarten het volgende:

[..]

Had ik je al verteld dat ik uittraining was? verder ben ik altijd een te lichte compensatiepik geweest dus helaas. Bijeten was het devies! Dikke prima dus, licht roeien
pi_58781237
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 00:02 schreef De_Brok het volgende:

[..]

Had ik je al verteld dat ik uittraining was? verder ben ik altijd een te lichte compensatiepik geweest dus helaas. Bijeten was het devies! Dikke prima dus, licht roeien
Haha, ja het was wel een hap en ik had ook gewoon zin om even flink te zeuren :)
EJZ 8+
HCl8+
HCl1x
pi_58848376
Wat is de correcte techniek voor een tussensprintje om even te sparren, snel in te halen of eerder bij het vlot te zijn? Krijg altijd het idee dat vooral de efficientie daalt waardoor de toename van snelheid marginaal is.
Kan je beter je haal inkorten om vooral met je benen bezig te zijn, of kan je beter je halen lang houden en alleen meer kracht leveren?
(gaat overigens om skiff)
  vrijdag 23 mei 2008 @ 12:35:00 #246
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_58853210
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 09:36 schreef nogeenmaarten het volgende:
Wat is de correcte techniek voor een tussensprintje om even te sparren, snel in te halen of eerder bij het vlot te zijn? Krijg altijd het idee dat vooral de efficientie daalt waardoor de toename van snelheid marginaal is.
Kan je beter je haal inkorten om vooral met je benen bezig te zijn, of kan je beter je halen lang houden en alleen meer kracht leveren?
(gaat overigens om skiff)
Ik denk dat een combinatie van beide het beste is, net als bij een startje. Vanuit je (trage) beginsnelheid eerst wat korte krachtige halen op je benen (met relatief weinig rug) om tempo en snelheid op te bouwen, en dan je halen uitlengen en net zo veel kracht blijven leveren.
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 23 mei 2008 @ 13:41:34 #247
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_58854945
Dinsdag voor het eerst skiffen en de talenten acht starten
pi_58857777
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 13:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dinsdag voor het eerst skiffen en de talenten acht starten
Vanavond Hollandia-BBQ/feest bij Argo en morgen om 9:00u. melden op 't vlot bij Triton voor de weekendtraining met de talenten acht
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 23 mei 2008 @ 15:16:53 #249
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_58857834
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 15:14 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Vanavond Hollandia-BBQ/feest bij Argo en morgen om 9:00u. melden op 't vlot bij Triton voor de weekendtraining met de talenten acht
Hmm, is jullie talentenacht voornamelijk mensen die ook lente zijn gestart of voornamelijke herfst '07?
pi_58857932
Bij triton had talent toch niets met roeien te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')