Dat was volgens mij stijn.Was helemaal gek van Huub en vertrok ineens voor onbepaalde tijd.quote:Op zondag 6 april 2008 19:02 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
wie is dat dan??? en waarom mag dat niet?
wat zei ze dan?quote:Op zondag 6 april 2008 18:54 schreef Py het volgende:
Zo deze discussie licht toch ook weer wat op over gesprekken met achter. Amanda klapt een beetje uit de school.
Wat "verraadde" ze dan?quote:Op zondag 6 april 2008 18:54 schreef Py het volgende:
Zo deze discussie licht toch ook weer wat op over gesprekken met achter. Amanda klapt een beetje uit de school.
Huub had geen rood mondje......van het ongestelde bloed ensow...quote:Op zondag 6 april 2008 18:54 schreef Kinga het volgende:
http://www.megavideo.com/?v=NWHUKX11
Laten we het befincident nog eens nakijken
http://www.megavideo.com/?v=OJF1BY34
En die.
klopt oprotten die jaap met zijn bijzonder flauwe toneelstukjes op het foute momentquote:Op zondag 6 april 2008 18:58 schreef Kinga het volgende:
Jaap mag zooooo dik verliezen van mij nu. Ik gun hem niet eens een uitkoopregeling meer.
Iets over Nena,ID tv en dat wereldreiziger en Huub afspraken hadden.quote:Op zondag 6 april 2008 19:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat "verraadde" ze dan?
Of doelde je op dat 14-jarig meisje dat ineens voorbij kwam?
oke tnxxxquote:Op zondag 6 april 2008 19:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat was volgens mij stijn.Was helemaal gek van Huub en vertrok ineens voor onbepaalde tijd.
Volgens mij niet maar of ze nog verder gaan?quote:Op zondag 6 april 2008 19:05 schreef Disana het volgende:
Stilte aan tafel. Is alles er wel uit gegooid?
De spanning zit er nog in, maar Jaap heeft het moment vakkundig om zeep gebracht.quote:Op zondag 6 april 2008 19:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij niet maar of ze nog verder gaan?
Wat een belachelijke gang van zaken.quote:Op zondag 6 april 2008 19:03 schreef blomst het volgende:
Achter belde door dat Ivo niet met Huub wilde spreken, Claire had niet genoeg punten op de collectcall aan te nemen en mocht van Brian niet punten uit de pot.
Huub bood aan dat hij dan de telefoon aannam, van achter mocht dat, maar dan mocht hij de hoorn niet aan Claire geven.
Eerst werd besloten om het niet te doen, maar omdat Claire verdrietig was en graag wilde weten waarom Ivo belde ging Huub de telefoon voor Claire aannemen.
Even later belde "achter"dat Ivo niet met Huub wilde spreken.
Volgens mij is wereldreiziger Marco (Polo noemen ze hem ook wel)quote:Op zondag 6 april 2008 19:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat was volgens mij stijn.Was helemaal gek van Huub en vertrok ineens voor onbepaalde tijd.
Dat wereldreiziger zich er mee bemoeid heeft dat er geen aangifte werd gedaan.quote:Op zondag 6 april 2008 19:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat "verraadde" ze dan?
Of doelde je op dat 14-jarig meisje dat ineens voorbij kwam?
vertel eens eerlijk ze vond het niet vervelend of vies toch???quote:Op zondag 6 april 2008 19:04 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Huub had geen rood mondje......van het ongestelde bloed ensow...![]()
(ze genoten samen dat is wat ik eruit op maak...)
Mwoah, vol enthousiasme. . .eerder schaapachtig.quote:Op zondag 6 april 2008 19:07 schreef avonne het volgende:
Ik heb dus geen streams aan. Doet Ricardo nog vol enthousiasme mee aan het Rachel-Jaap toneelstukje, of is hij flink bang geworden door Huubs waarschuwing gisteravond?
het geheel kan dus nog een set up zijn: Ivo belde helemaal niet, en Rat en Febo hadden al afgesproken het te blokkerenquote:
Nee, helemaal niet, ze hadden samen(Aman en Huub) plezier en genoten totdat B. kwam met zijn toen nog dushi Natasja...quote:Op zondag 6 april 2008 19:08 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
vertel eens eerlijk ze vond het niet vervelend of vies toch???
nee hoor was voor die rat die toen geheel uitflipte en emt tas naar de witte bergen gingquote:Op zondag 6 april 2008 19:16 schreef rooie3 het volgende:
Denken jullie echt dat de politie is geweest voor Huub.
Er staat me vaag iets bij van users van VOL die de politie hadden gebeld vanwege aanranding van een dronken vrouw.quote:Op zondag 6 april 2008 19:16 schreef rooie3 het volgende:
Denken jullie echt dat de politie is geweest voor Huub.
Heb een keer politie daar gezien,toen Eric aangifte deed omdat Amanda hem steeds flikker noemde en overal bordjes ging neer hangen.quote:Op zondag 6 april 2008 19:18 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
nee hoor was voor die rat die toen geheel uitflipte en emt tas naar de witte bergen ging
En al zou Claire veel vriendjes hebben gehad, wat dan nog? Ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 6 april 2008 19:15 schreef avonne het volgende:
Jaap als manipulator.
Hij zegt dat hij afgeluisterd heeft dat Claire aan Huub bekende dat ze inderdaad veel vriendjes op de sportschool heeft gehad. Hij geeft deze info aan B&A zodat hij undercover kan blijven.
(in werkelijkheid zei Claire "weet ik veel, ik heb wel iets gehad met iemand in een sportschool")
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |