Nou..Brian is mijn type niet...maar als man vind ik hem toch wel erg aantrekkelijk om naar te kijken.....quote:Op zondag 6 april 2008 18:32 schreef JEEtjuuh het volgende:
[ afbeelding ]
wat een vieze kop, heeft ie zo gekookt is hij dat nu aan het opscheppen ??
Dat heb je met RIOOLRATTEN.quote:Op zondag 6 april 2008 18:32 schreef JEEtjuuh het volgende:
[ afbeelding ]
wat een vieze kop, heeft ie zo gekookt is hij dat nu aan het opscheppen ??
Dat is een mooie daling, in die lijn zou ze op min uitkomenquote:Op zondag 6 april 2008 18:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij de vorige popii-poll had ze 3 procent. Die dáárvoor 9.
Volgens mij spreekt ze gewoon niet zo aan.
Als hij verstandig is dan begint hij er niet over.quote:Op zondag 6 april 2008 18:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nu mag ik toch aannemen dat Huub aan tafel wel over die niet gegunde CP's begint, anders is hij wel heel erg zwak....
wat een vetlel die rat , heeft Jaap nodig om Huub te pakken.Lafbek Jaap moet beginnen en dan komt hij met zijn zalvende stemquote:
Daar heb je een punt.....quote:Op zondag 6 april 2008 18:35 schreef blomst het volgende:
[..]
Als hij verstandig is dan begint hij er niet over.
Dan hebben ze ook niet door dat het Claire pijn deed.
Maar gelukkig hebben we Brian nog, die andere pijnlijke dingen voor Claire op tafel gooitquote:Op zondag 6 april 2008 18:35 schreef blomst het volgende:
[..]
Als hij verstandig is dan begint hij er niet over.
Dan hebben ze ook niet door dat het Claire pijn deed.
Volgens mij zijn er steeds meer mensen die Claire kunnen waarderen. En ik kan het ergens nog wel volgen ook. Als mens in de buitenwereld lijkt ze gewoon heel erg leuk en aardig.quote:Op zondag 6 april 2008 18:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is een mooie daling, in die lijn zou ze op min uitkomen
En Claire.....waar is Claire....onzichtbaar....quote:Op zondag 6 april 2008 18:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar gelukkig hebben we Brian nog, die andere pijnlijke dingen voor Claire op tafel gooit![]()
Maar Huub laat zich niet kisten en komt terug met het alcoholgebruik van Amanda en hoe dat Brian irriteert
Op het heel erg leuk en aardig na ben ik het wel met je eensquote:Op zondag 6 april 2008 18:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er steeds meer mensen die Claire kunnen waarderen. En ik kan het ergens nog wel volgen ook. Als mens in de buitenwereld lijkt ze gewoon heel erg leuk en aardig.
Maar ik vind het nogal triest en unfair dat voor dat (aardige en menselijke) gedrag mensen zijn gesneuveld daar en zij schijnbaar voor datzelfde gedrag de finale kan en mag spelen.
Geweldig ditquote:Op zondag 6 april 2008 18:41 schreef Disana het volgende:
Amanda ontkent dat Nadia haar heeft gewaarschuwd. Huub duwt door.
Een fruitvliegje heeft geen vuistquote:Op zondag 6 april 2008 18:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En Claire.....waar is Claire....onzichtbaar....
Kan ze dan echt niet eens één keer met de vuist op tafel slaan
Ja, das een beetje jammer. Maar ook Amanda heeft af en toe wel een rake opmerking.quote:Op zondag 6 april 2008 18:44 schreef Kinga het volgende:
OMG. Huub maakt rake uitspraken. Alleen zeer spijtig dat Amanda eroverheen schreeuwt.
Het valt alleen niet mee om van die slabek te winnen.Ze gaat meteen schreeuwen en bla bla bla roepen.quote:
Hoeft ook niet. Zo te lezen is het weer mooie TV.quote:Op zondag 6 april 2008 18:46 schreef blomst het volgende:
Amanda begint te schelden, dus zal het wel aankomen wat \Huub zegt.
Met dat kind kun je niet een gesprek aangaan.
Bek dicht tapen van dat varkentjequote:Op zondag 6 april 2008 18:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het valt alleen niet mee om van die slabek te winnen.Ze gaat meteen schreeuwen en bla bla bla roepen.
Vaak een doeltreffende taktiek, als je verbaal zo veel minder bent en je je met leugens moet proberen staande te houden.quote:Op zondag 6 april 2008 18:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het valt alleen niet mee om van die slabek te winnen.Ze gaat meteen schreeuwen en bla bla bla roepen.
even voor de duidelijkheid: heeft men Ivo "nee" horen zeggen?quote:Op zondag 6 april 2008 18:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Het was geen eis van Huub, maar van achter.
Klootzak. Hij wist dat Huub los zou gaan op Brian en Amanda.quote:Op zondag 6 april 2008 18:56 schreef elcastel het volgende:
Mijn god, Amanda onder vuur en Jaap gooit de setting even om.
Nee, dat is afgesproken. Jaap speelt Huub na en Ricardo Claire. Brian stookt het vuurtje verder op.quote:Op zondag 6 april 2008 18:57 schreef Marrije het volgende:
Brian gaat er nog serieus op in ook, dommieeeee.
Het ging via achter, we hebben Ivo dus niets horen zeggen, achter zei: Ivo wil niet met je praten.quote:Op zondag 6 april 2008 18:57 schreef avonne het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid: heeft men Ivo "nee" horen zeggen?
Of kan dat een smoes van de Febo zijn geweest om het gesprek tegen te houden?
Haha, dat had ik gemist maar dat maakt het wel weer grappig, al is het een rotstreek van jaap natuurlijk. Of heeft ie Huub ook gewaarschuwd en houdt ie eigenlijk Brian weer voor de gek?quote:Op zondag 6 april 2008 18:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat is afgesproken. Jaap speelt Huub na en Ricardo Claire. Brian stookt het vuurtje verder op.
Ze mocht het niet over de wereldreiziger hebben.quote:Op zondag 6 april 2008 18:59 schreef JEEtjuuh het volgende:
weet iemand wat er op het plasma stond voor die cs-snol
dan weet ik genoegquote:Op zondag 6 april 2008 18:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het ging via achter, we hebben Ivo dus niets horen zeggen, achter zei: Ivo wil niet met je praten.
Wereldreiziger mocht niet genoemd worden.quote:Op zondag 6 april 2008 18:59 schreef JEEtjuuh het volgende:
weet iemand wat er op het plasma stond voor die cs-snol
Brian houdt hij niet voor de gek, het is allemaal met Brian en Amanda afgesproken. Huub weet wel van Jaap dat Jaap het doet omdat hij het liefst wil dat Claire vertrekt.quote:Op zondag 6 april 2008 19:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha, dat had ik gemist maar dat maakt het wel weer grappig, al is het een rotstreek van jaap natuurlijk. Of heeft ie Huub ook gewaarschuwd en houdt ie eigenlijk Brian weer voor de gek?
wie is dat dan??? en waarom mag dat niet?quote:Op zondag 6 april 2008 19:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wereldreiziger mocht niet genoemd worden.
Achter belde door dat Ivo niet met Huub wilde spreken, Claire had niet genoeg punten op de collectcall aan te nemen en mocht van Brian niet punten uit de pot.quote:Op zondag 6 april 2008 18:57 schreef avonne het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid: heeft men Ivo "nee" horen zeggen?
Of kan dat een smoes van de Febo zijn geweest om het gesprek tegen te houden?
Ok, thanksquote:Op zondag 6 april 2008 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian houdt hij niet voor de gek, het is allemaal met Brian en Amanda afgesproken. Huub weet wel van Jaap dat Jaap het doet omdat hij het liefst wil dat Claire vertrekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |