ben zaterdag bij WII - Heerenveen geweest. Maar t was niet zoveel hoor. Hij heeft de hele wedstrijd niks laten zienquote:
Ja joh, koop nog meer aanvallersquote:Op zondag 6 april 2008 23:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik acht de kans klein, maar Lens is zeker welkom. Zoals hij de laatste maanden speelt zou het een absolute versterking zijn![]()
Kunnen Rommedahl en Bakir mooi weer de verkoop in
Huntelaar gaat weg dus blijft er nog weinig klasse over voorin. Sulejmani zou gewoon een goede versterking zijn. En hij is nog maar 19 jaar. Of heb je liever dat PSV met hem aan de haal gaat en dat wij weer met grote teleurstelling een speler daar zien schitteren?quote:Op maandag 7 april 2008 00:00 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja joh, koop nog meer aanvallers
Blind moet binnenkort gewoon TD worden
Is ie al geweest en was geen succes.quote:Op maandag 7 april 2008 00:00 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja joh, koop nog meer aanvallers
Blind moet binnenkort gewoon TD worden
Uitzonderlijke talenten als Sulejmani moet je gewoon halen, met alle repect voor Martina.quote:Op maandag 7 april 2008 00:00 schreef toma het volgende:
Lens hebben we helemaal niet nodig. Sulejmani trouwens ook niet. Je moet spelers als Martina eens de kans geven !
Sulejmani misschien wel maar met een speler als Lens heb je gewoon niet nodig.quote:Op maandag 7 april 2008 00:24 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Uitzonderlijke talenten als Sulejmani moet je gewoon halen, met alle repect voor Martina.
Lens niet, dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 7 april 2008 00:25 schreef toma het volgende:
[..]
Sulejmani misschien wel maar met een speler als Lens heb je gewoon niet nodig.
Toen ie nog kon lopenquote:Op maandag 7 april 2008 00:22 schreef Noshiba het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Topperrr in wordingquote:Op maandag 7 april 2008 00:22 schreef Noshiba het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als je alleen Sulejmani kunt halen en geen type Huntelaar mag van Basten met een ander systeempje iets moois in elkaar knutselenquote:Op maandag 7 april 2008 00:56 schreef Jasza het volgende:
Lens mag optyfen, Sulejmani gelijk halen, als je een aanval met Suarez-Sulejmani en hopelijk Huntelaar hebt volgend jaar dan sloop je elk team in de eredivisie.
Huntelaar is fenomenaal... maar Sjonnie is een held!quote:Op maandag 7 april 2008 01:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
prachtig om te zien![]()
verder is die huntelaar echt een held
Wat moeten we met geld? We gebruiken het toch niet..quote:Op maandag 7 april 2008 01:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
Plus geld! Je moet toch ergens het geld vandaan halen om zijn salaris te kunnen betalen.
Nog meer Ursaizjes halen en de rest gaat weer lekker de kluis inquote:Op maandag 7 april 2008 01:35 schreef toma het volgende:
[..]
Wat moeten we met geld? We gebruiken het toch niet..
Pizarro mag je hebbenquote:Op maandag 7 april 2008 01:31 schreef toma het volgende:
ruilen voor Drogba. Dan laat dat geld maar zitten
Ik denk dat ie naar Clesea gaat...quote:Op maandag 7 april 2008 01:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik zou met het vertrek van Huntelaar alleen nog vrede hebben als hij naar een prachtige/gevestigde club vertrekt. Manchester United bijvoorbeeld. Zij lijken ook de beste papieren te hebben als ik RTL mag geloven.
hij zou er iig wel goed passen.quote:Op maandag 7 april 2008 01:54 schreef ericajax het volgende:
Zou me niks verbazen alstie naar Arsenal gaat dan....
1 jaartje blijven en daarna voor een mooi bedrag naar Arsenal, waar kan ik tekenen?quote:
op je buik ben ik bang.quote:Op maandag 7 april 2008 02:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
1 jaartje blijven en daarna voor een mooi bedrag naar Arsenal, waar kan ik tekenen?
Goed nieuws, vooral Sulejmani.quote:Op zondag 6 april 2008 23:27 schreef Wooldoor het volgende:
Jack: Uri Coronel zo goed als zeker voorzitter en Ajax schijnt ver te zijn met Sulejmani
Zeg ik ook allang, Precies het type Inzaghi alleen nog scherper en meevoetballender (Dank u Mnr. ten Cate).quote:Op maandag 7 april 2008 07:45 schreef Wooldoor het volgende:
Ik zie Huntelaar totaal niet naar Arsenal gaan, niet echt het systeem voor hem. Ik snap het niet waarom Ac Milan hem nog niet wilt hebben. Daar lijkt hij mij de perfecte opvolger van Inzaghi.
Milan heeft het ook nog niet geprobeerd met Gomes, om maar eens een zijstraat te noemen. Ze zien de NL competitie niet lijkt het?quote:Op maandag 7 april 2008 08:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zeg ik ook allang, Precies het type Inzaghi alleen nog scherper en meevoetballender (Dank u Mnr. ten Cate).
Daar ben ik het mee eens. Als je 20 miljoen vastlegt als prijs dan verdient Ajax een mooi bedrag aan Huntelaar en Huntelaar zal geen enkel probleem hebben om weg te komen als hij nog een seizoen als dit draait.quote:Op maandag 7 april 2008 09:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Overigens is de zaakwaarnemer van Huntelaar met Ajax in gesprek en had Huntelaar, mocht hij blijven, wel een aantal eisen.
Ik neem aan dat hij een gelimiteerde transfersom bedoelde.. Ik zou het gewoon doen, als Ajax zijnde. Want voor het verschil in het bedrag wat je krijgt zal je niet weer zo'n spits vinden.
totdat ajax zometeen de CL misloopt. Dan blijkt ajax het geld toch erg nodig te hebben. Ik voorspel een Sneijder scenario.quote:Op maandag 7 april 2008 09:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Als je 20 miljoen vastlegt als prijs dan verdient Ajax een mooi bedrag aan Huntelaar en Huntelaar zal geen enkel probleem hebben om weg te komen als hij nog een seizoen als dit draait.
Je moet je ondertitel updatenquote:Op maandag 7 april 2008 09:41 schreef Longmen het volgende:
[..]
totdat ajax zometeen de CL misloopt. Dan blijkt ajax het geld toch erg nodig te hebben. Ik voorspel een Sneijder scenario.
quote:Op maandag 7 april 2008 09:46 schreef w00h00 het volgende:
Ajax kennende zullen ze via het scoutings apparaat toch wel een nieuwe Huntelaar klaar hebben staan, die alleen nog even z'n krabbel hoeft te zetten en er volgend seizoen gewoon 30+ in schiet?!?!
![]()
Ja is zo, thx.quote:Op maandag 7 april 2008 09:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je moet je ondertitel updatenDat topic is inmiddels dicht.
OT: Ik denk dat Ajax Huntelaar echt nog minimaal een seizoen wil vasthouden en dat als hij bijtekent dat ook gaat gebeuren.
Lange zijde zeker? Tegenover hoofdtribune.quote:Op maandag 7 april 2008 09:49 schreef denthemen het volgende:
Iemand interesse in een kaart voor Groningen uit, thuisvak. 21 eurie, vriend met wie ik zou gaan gaat Vrijdag onverwachts onder het mes
Enige nadeel is, je zit met mij opgescheeptpm maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |