achja.. 99.9 procent dan.quote:Op zondag 6 april 2008 20:53 schreef denthemen het volgende:
Ze zeggen: "De verdediger speelt volgend seizoen voor Atletico Madrid" terwijl het helemaal nog niet rond is, toch?
Ja, maar als je er zo met elkaar uit bent, dan laat je als Atletico zijnde toch ook van je horen? IK vind het allemaal maar een beetje raar.quote:
Hoezo, ze wachten alleen nog op bankgaranties. In Zuid-Europese landen schiet dat meestal niet zo op.quote:Op zondag 6 april 2008 20:55 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ja, maar als je er zo met elkaar uit bent, dan laat je als Atletico zijnde toch ook van je horen? IK vind het allemaal maar een beetje raar.
als je spelers als Alex (net als PSV) via een rare constructie een paar seizoenen in Nederland kunt laten spelen is het altijd een vooruitgang.quote:Op zondag 6 april 2008 20:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
De supporters van Arsenal zijn erg enthousiast over het idee iig.
Ik vind het alleen nuttig als je spelers van het kaliber Walcott kan huren voor een jaar of 2 of andere spelers die tegen het eerste aanzitten.
De twee mooiste clubs ter wereld die gaan samenwerken. Hoeveel beter wil je het hebbenquote:Op zondag 6 april 2008 20:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
De supporters van Arsenal zijn erg enthousiast over het idee iig.
Ik vind het alleen nuttig als je spelers van het kaliber Walcott kan huren voor een jaar of 2 of andere spelers die tegen het eerste aanzitten.
Misschien komt De Guzmán wel een paar jaartjes in Amsterdam spelen.quote:Op zondag 6 april 2008 20:57 schreef toma het volgende:
[..]
als je spelers als Alex (net als PSV) via een rare constructie een paar seizoenen in Nederland kunt laten spelen is het altijd een vooruitgang.
Bij Arsenal kunnen ze iig wel goed scouten. Dus dan kun je meteen Arsenal talentjes laten scouten en bij Ajax neerzetten om te rijpen
Tuurlijk. Maar het moet niet zo zijn dat wij hun jeugdspelers gaan voorbereiden waardoor onze jeugd geen kans krijgt.quote:Op zondag 6 april 2008 20:57 schreef toma het volgende:
[..]
als je spelers als Alex (net als PSV) via een rare constructie een paar seizoenen in Nederland kunt laten spelen is het altijd een vooruitgang.
Pinnen in Zuid-Europa duurt al jaren, omdat ze alles moet checken laat staan een miljoenentransactie!quote:Op zondag 6 april 2008 20:55 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ja, maar als je er zo met elkaar uit bent, dan laat je als Atletico zijnde toch ook van je horen? IK vind het allemaal maar een beetje raar.
Er spelen inderdaad ook wat leuke Nederlandse talentjes. Die leren bij Ajax ongetwijfeld meer dan in het tweede bij Arsenal.quote:Op zondag 6 april 2008 20:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
De twee mooiste clubs ter wereld die gaan samenwerken. Hoeveel beter wil je het hebben.
Een Walcott zal je denk ik niet kunnen huren, maar een Denilson of een Barazite (Nederlands talent) zou je best kunnen krijgen denk ik.
1 woord KOSTER!quote:Op zondag 6 april 2008 19:15 schreef denthemen het volgende:
Hoe kan Suarez ooit op de bank hebben gezeten?
Ligt eraan wie je precies bedoelt. Brouwer speelt bij Liverpool in ieder geval. Stond een heel artikel over in de Sportweek vorige week. Best grappig.quote:Op zondag 6 april 2008 21:07 schreef VoreG het volgende:
Zit dat jochie dat bij ons in de B1 zat niet bij Arsenal? Of is die naar een andere club gegaan.
Ah Liverpool. Brouwer bedoelde ik inderdaad.quote:Op zondag 6 april 2008 21:08 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ligt eraan wie je precies bedoelt. Brouwer speelt bij Liverpool in ieder geval. Stond een heel artikel over in de Sportweek vorige week. Best grappig.
Ze zijn een samenwerkingsverband met Arsenal aangegaan, niet met PAOK.quote:Op zondag 6 april 2008 20:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
De twee mooiste clubs ter wereld die gaan samenwerken. Hoeveel beter wil je het hebben.
Niemand is nog wat aangegaanquote:Op zondag 6 april 2008 21:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ze zijn een samenwerkingsverband met Arsenal aangegaan, niet met PAOK.
Het moet ook nog wel enigszins iets opleveren! Al die corrupte kutgrieken heb je toch niks aan!quote:Op zondag 6 april 2008 21:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ze zijn een samenwerkingsverband met Arsenal aangegaan, niet met PAOK.
Er komt best veel talent bij PAOK vandaanquote:Op zondag 6 april 2008 21:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het moet ook nog wel enigszins iets opleveren! Al die corrupte kutgrieken heb je toch niks aan!
Zagorakis is inderdaad een geweldenaar!quote:Op zondag 6 april 2008 21:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er komt best veel talent bij PAOK vandaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |