Een aantal Nederlanders in het team zou ook best leuk zijn op zich.quote:Op maandag 7 april 2008 11:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zou super zijn als Sulejmani komt. Dan meteen Pranjic erbij halen. De Guzman mag lekker wegblijven. Haal dan nog liever Garcia-Garcia van Heracles.
Noem er eens een paar? Hasselbaink, Loovens? Die staan wel in de Cup-Final in Engeland.quote:Op maandag 7 april 2008 11:30 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Een aantal Nederlanders in het team zou ook best leuk zijn op zich.
Ik had Amrabat graag bij Ajax gezien, verder zou ik niet echt iemand weten inderdaad.quote:Op maandag 7 april 2008 11:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Noem er eens een paar? Hasselbaink, Loovens? Die staan wel in de Cup-Final in Engeland.
Als we daarmee kampioen worden dan moet dat maar. Overigens hebben we Stekelenburg, van der Wiel, de Jong en Vermaelen en Vertonghen zijn dan misschien geen Nederlanders maar wel eigen jeugd.quote:Op maandag 7 april 2008 11:35 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik had Amrabat graag bij Ajax gezien, verder zou ik niet echt iemand weten inderdaad.
Ik ben er alleen bang voor dat als Heitinga en Huntelaar vertrekken we volgend seizoen echt weer een vreemdelingenlegioen op het veld hebben staan.
leonardo is op zijn minst gelijkwaardig aan Amrabat. Doe heb ik zelf nooit gewildquote:Op maandag 7 april 2008 11:35 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik had Amrabat graag bij Ajax gezien, verder zou ik niet echt iemand weten inderdaad.
Ik ben er alleen bang voor dat als Heitinga en Huntelaar vertrekken we volgend seizoen echt weer een vreemdelingenlegioen op het veld hebben staan.
quote:Op maandag 7 april 2008 11:39 schreef Ordinair het volgende:
Sulejmani en Suarez voorin..? Sorry, maar ik krijg het er niet echt in. Hebben we dan ook nog niet een soort Huntelaar bij hebben?
quote:Op maandag 7 april 2008 11:48 schreef DJ_Ryow het volgende:
het aantal Nederlanders wordt wel een probleem ja. maar ja wat wil je?
Ik heb ook het gevoel alsof hij gaat blijven, maar dat de playoffs wel heel belangrijk voor hem zijn.quote:Op maandag 7 april 2008 11:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik denk wel dat Klaas Jan nog een jaartje bij ons blijft. Hij staat er open voor, dat merk je aan alles.
En ik heb stiekem nog de hoop dat Sarpong, Goossens en Donald het niveau ook aankunnen.quote:Op maandag 7 april 2008 11:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Anita en Van de Heijden zullen volgend seizoen ook wel in het eerste rondlopen.
Van Basten lijkt me ook wel iemand die de jeugd een kans geeft.quote:Op maandag 7 april 2008 11:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
En ik heb stiekem nog de hoop dat Sarpong, Goossens en Donald het niveau ook aankunnen.
Jawel, maar spelen niet zo heel vaak natuurlijk.quote:Op maandag 7 april 2008 12:02 schreef Noshiba het volgende:
sarpong, anita en van der heijden zitten dit jaar al bij de selectie hoor?
Dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 7 april 2008 12:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jawel, maar spelen niet zo heel vaak natuurlijk.
Onder Van Basten denk ik wat vaker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |