Hoe bedoel je de slide functie werkt niet?quote:Op zondag 20 april 2008 13:09 schreef Paperclipjes het volgende:
Iemand enig idee waarom de slide op mijn scherm vanaf begin af aan niet werkt?
Anders ben je eens duidelijk.quote:Op maandag 21 april 2008 12:33 schreef Paperclipjes het volgende:
slidefunctie functioneert niet...
Het is nog steeds import, tenzij je echt zou verhuizen.quote:Op maandag 21 april 2008 16:32 schreef LoggedIn het volgende:
Wanneer is er trouwens sprake van import? Ik ga straks een paar maanden naar Canada (met visa en alles), het lijkt me niet gek dat je in de tussentijd weleens iets koopt, zoals bijvoorbeeld een iPhone. Krijg je dan altijd sowieso gezeik met de douane?
En wat doet dat 3G precies? Kan je nu geen GPRS gebruiken? Kan je met "3G" geen EDGE gebruiken?
ff opnieuw 1.1.4 installen en anders lijkt je touchscreen naar de klote..quote:Op maandag 21 april 2008 16:45 schreef Paperclipjes het volgende:
Excuses voor de onduidelijkheid:
Het scherm werkt, laat zien dat ik naar rechts moet sliden om te unlocken. Maar het scherm reageert dus niet op de beweging van mijn vinger. Een harde reset doet geen wonderen.
Daar is die garantie dus voorquote:Op maandag 21 april 2008 17:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
ff opnieuw 1.1.4 installen en anders lijkt je touchscreen naar de klote..
Het is dus wel beter om te wachten tot er een 3G versie is. Zou je die dan ook buiten Europa kunnen kopen?quote:Op maandag 21 april 2008 17:07 schreef portier het volgende:
[..]
Het is nog steeds import, tenzij je echt zou verhuizen.
3G is een verbeterde vorm van radio. Met de huidige iPhone's kan je alleen EDGE in Nederland gebruiken, wat veel langzamer is. En met 3G kan je denk ik ook EDGE gebruiken (weet ik niet zeker), maar waarom zou je als het grootste deel van Nederland UMTS dekking heeft?
Je moet de afweging maken of je veel (genoeg eigenlijk) van internet gebruik wilt maken. En ik neem aan dat de 3G iPhone wereldwijd geīntroduceerd wordt. En anders wel als eerste in Amerika. Voor andere landen moet je even de huidige verkooplanden bekijken.quote:Op maandag 21 april 2008 17:41 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Het is dus wel beter om te wachten tot er een 3G versie is. Zou je die dan ook buiten Europa kunnen kopen?
Heb je al gegoogled? Ik zie ook opnieuw opstarten en iets met home button ingedrukt houden. Ben iets van of 4 verschillende oplossingen tegen gekomen.quote:Op maandag 21 april 2008 16:45 schreef Paperclipjes het volgende:
Excuses voor de onduidelijkheid:
Het scherm werkt, laat zien dat ik naar rechts moet sliden om te unlocken. Maar het scherm reageert dus niet op de beweging van mijn vinger. Een harde reset doet geen wonderen.
Hoe dom kun je zijn om zoiets af te sluiten.quote:Op maandag 21 april 2008 18:46 schreef portier het volgende:
iPhone 16 GB knaller
De iPhone 16 GB nu voor ¤ 189,- bij Vodafone 27,50 + internet!
Mis ik iets? Je wilt toch ook gewoon bellen en smsen met dat ding?quote:Op maandag 21 april 2008 19:00 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Hoe dom kun je zijn om zoiets af te sluiten.
660 E 27.5 x 24 mnd
189 E Toestelprijs.
------
849 E
Sorry maar als je in zoiets trapt ben je echt een FOOOOOL. Koop je toestel gewoon los met een goedkoop abbo'tje en klaar.
quote:Op maandag 21 april 2008 18:48 schreef portier het volgende:
Paperclipjes: Een Harde rest doet geen wonderen.
Heb je al gegoogled? Ik zie ook opnieuw opstarten en iets met home button ingedrukt houden. Ben iets van of 4 verschillende oplossingen tegen gekomen.
en daar heb jij ruim 400 euro voor over?quote:Op maandag 21 april 2008 19:03 schreef portier het volgende:
[..]
Mis ik iets? Je wilt toch ook gewoon bellen en smsen met dat ding?
Ik betaal nu 40 euro per maand aan telefoonkosten, dus dat betaal ik al.quote:Op maandag 21 april 2008 22:56 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
en daar heb jij ruim 400 euro voor over?
oh, w8, ze gaan daar van een achterlijke prijs uit van 750 eurowat een mongolen
ik zou zeggen 50/50.. Zitten toch wel een aantal dingen tussen waarvan ik denk "hmm.. hoe zou apple omgaan met updates?quote:Op maandag 21 april 2008 23:24 schreef super-muffin het volgende:
30 Redenen waarom Windows Mobile superieur is aan de iPhoneMaar op zich zitten er wel een paar goede punten tussen.
waarom betaal je zoveel dan? Met <500belmin is dat echt niet nodig!quote:Op maandag 21 april 2008 23:41 schreef portier het volgende:
[..]
Ik betaal nu 40 euro per maand aan telefoonkosten, dus dat betaal ik al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |