Dan laten ze die zelf reparerenquote:Op maandag 7 april 2008 21:42 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Je kunt hier in Nederland bij een aantal winkels gewoon een iPhone kopen met 1 jaar garantie.
Bijvoorbeeld
Niet te updaten en nog veel te duur helaas.
Een bedrijf kan natuurlijk zelf garantie geven , maar van Apple hoef je in ieder geval niets te verwachten.quote:Op maandag 7 april 2008 21:42 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Je kunt hier in Nederland bij een aantal winkels gewoon een iPhone kopen met 1 jaar garantie.
Bijvoorbeeld
Niet te updaten en nog veel te duur helaas.
Ja. Geen hoesje gebruiken. Om krassen te krijgen moet je flink moeite doen , en zo'n hoesje is ook alleen maar onhandig.quote:Op zondag 13 april 2008 13:01 schreef Avani het volgende:
Hebben jullie ook een hoesje voor de iPhone? Ik wil hem namelijk gewoon in m'n tas doen, zonder dat ik bang ben dat ik allemaal krasjes ga krijgen. Nu gebruik ik een iPod sok, maar iets anders zou ook wel leuk zijn. Dus suggesties?
Klopt, ik had een of ander gaar hoesje besteld via ebay. Zit voor geen meter! Ik heb hem ook gewoon los in mijn zak. Let er altijd op dat het beeld naar mijn been is gericht en er nix anders in me zak zit.quote:Op zondag 13 april 2008 13:25 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ja. Geen hoesje gebruiken. Om krassen te krijgen moet je flink moeite doen , en zo'n hoesje is ook alleen maar onhandig.
Zeker 1.1.3?quote:Op maandag 14 april 2008 09:37 schreef -Jewcookie- het volgende:
Mijn iPhone onthoud trouwens geen login gegevens in Safari. Is dit bekend of doe ik iets niet goed. Zeer storend trouwens.
Marktplaats?quote:Op woensdag 16 april 2008 11:22 schreef roburt het volgende:
heeft iemand (echte) foto's van de Iphone. (dus geen plaatjes van internet)
Ik ben geen analist, maar ik denk dat ie rond agustus/september/oktober hier uitkomt, en dan niet de huidige versie, maar iPhone 2 (3g)!quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:07 schreef Norrage het volgende:
hey een tvp! Dit wordt een verjaardagskadowens van mij ergens in december denk ik, als ie er dan al is...hopelijk ook nog makkelijk simlock vrij en zo
Pr0n niet tehard zetten in de trein hequote:Op vrijdag 18 april 2008 21:00 schreef WallOfStars het volgende:
Heerlijk speel goed.....
leuk onder weg The big bang theory kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |