Zelfs de grootste clumsy kan zonnebloemen kwekenquote:Op zondag 6 april 2008 14:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Een veel grotere kluns qua planten is er niet denk ik, dus misschien wel leuk als ik mijn pogingen om een plant levend te houden post.
quote:Op zondag 6 april 2008 17:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Kom maar op met die zonnebloemen, ik lust jullie rauw!
Hmm kun je geen tuin of balkon lenen?quote:Op zondag 6 april 2008 18:54 schreef Red_Cat het volgende:
Lijkt me best wel erg leuk om te doen heb alleen niet echt tuin of balkon
Wie zegt dat ze buiten moeten?quote:Op zondag 6 april 2008 18:54 schreef Red_Cat het volgende:
Lijkt me best wel erg leuk om te doen heb alleen niet echt tuin of balkon
Niet echt.. heb wel een afdak maar daar mag officieel niks op staan..quote:
Ik pak het groots aan LHO, ik pak het groots aan.quote:Op zondag 6 april 2008 17:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een schep voor het planten van zonnebloemen is wel een beetje overkill
Wat een schattig blikje clumsquote:Op zondag 6 april 2008 17:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Kom maar op met die zonnebloemen, ik lust jullie rauw!
Dr is een uitzonderingsclausule voor westlanders met profesionele zonnebloemkweek apparatuur. Kssht!quote:
Whehe.quote:Ook kunnen ze binnenshuis in potten worden gezaaid. Doe in dat geval niet meer dan twee zaden in een pot. Verwijder na enige tijd de zwakste van de twee.
quote:
Jee,quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:Ze groeien zelfs zo hard dat ik iedere dag de bak om moet draaien, om te voorkomen dat ze plat naar de grond toe groeien
Ja klopt, twee jaar terug had ik ze ook in de tuin en ze kunnen echt enorm wordenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:45 schreef popolon het volgende:
Jammer dat het maar eenjarigen zijn. Als het over is moet je die dingen bijna omkappen zo groot worden ze.
Ik heber nog maar eentje over, en die is niet groot te krijgenquote:Op zondag 20 juli 2008 14:26 schreef senesta het volgende:
Ze vallen steeds om bij mij![]()
En de wind hier steeds afgelopen dagen helpt niet mee.
Ik heb er ook eigenlijk teveel geplant met te weinig tussen ruimte
Viel mij ook al op, meerdere knoppen. Wat een gedrocht.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:31 schreef Artificial-life het volgende:
Ja ik wil ook niet weer zo'n grote. Hij neemt erg veel water en voeding, wat de andere planten dan weer niet zo leuk vinden. De knop/bloem komt bijna uit, de gele blaadjes zijn al een beetje te zien.
Die van jou zien er erg mooi uit, meerdere knoppen zelfs!
Ach natuurlijkquote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:27 schreef popolon het volgende:
Viel mij ook al op, meerdere knoppen. Wat een gedrocht.
Volgend jaar doe ik denk ik een mix van alles: Rood, geel, wit maar maximaal een meter hoog.
Que? je kunt van die zaden halen heur!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ach natuurlijk![]()
Hoe kan je dat nou uitvogelen, vogel
Nee gekkie, ik kan hier wel uit 10 verschillende kiezen in de zonnebloemwinkel.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht ; zonnebloemzaad = zonnebloemzaad
quote:
quote:Op zondag 20 juli 2008 13:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En anders vergeet de oppas in de vakantie de planten water te geven
Ja hier ook, allemaal takken overal op de weg, het lijkt wel herfst.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:03 schreef Bluezz het volgende:
Mooi Senes zo met tegenlicht
Bij mij zitten er op 1 steel wel 6 bloemetjes nu, het stormt hier enorm, dus maar hopen dat ie het houdt
Ik heb nog geen einddatum hoor, ik dacht zelf ergens september maar we kunnen dat ook makkelijk opschuiven hoorquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:21 schreef Charisma het volgende:
mijn zonnenbloem is nu wel meer dat 2 .30m lang maar heeft een nogal kleine knop bloem( nog niet open) ...
wanneer is het einde van de wedstrijd ?
ik vrees dat ik dan wel een wedstrijd met de langste kan openen, de bloem zelf is nog mar heel klein maar we hebben ook nog wel effesquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb nog geen einddatum hoor, ik dacht zelf ergens september maar we kunnen dat ook makkelijk opschuiven hoor
Verschil moet er zijnquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die van mij 25 centimeter
quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:23 schreef senesta het volgende:
Ik heb nog geen einddatum hoor, ik dacht zelf ergens september maar we kunnen dat ook makkelijk opschuiven hoor
Hmmquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind eigenlijk dat uit dit topic een winnaar moet komen, anders heeft iedereen hier het voor de kat zijn bloem opgekweekt en gepost
1. Artificial-life, voor de enorme hoogte, maar dan zou ik wel de bloem nog willen zien.
2. Quembel, 2e mooie hoogte
3. Senesta, voor de kleur
Troostprijs : LeeHarveyOswald, iedereen weet wel waarom
Uhuh ik bedoelde metquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:00 schreef Bluezz het volgende:
Ja maar de rest moet toch ook stemmen senes
Wat klein.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:49 schreef Ning het volgende:
Die van mij zijn 3 meter 30
En ik maar denken dat het de langste moest zijnquote:Het idee is om een zonnebloemwedstrijdje te houden waarbij we tegen september gaan kijken wie de zonnebloem met het grootste hart gekweekt heeft.
We willen als bewijs natuurlijk wel een foto van de betreffende bloem met een meetlint langs het hart van de bloem
Het hart was het makkelijkste fotograferen leek onsquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het de langste moest zijn![]()
Begrijpend lezen is nooit mijn sterkste punt geweest op schoolquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:56 schreef senesta het volgende:
Het hart was het makkelijkste fotograferen leek ons
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |