Jee,quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:Ze groeien zelfs zo hard dat ik iedere dag de bak om moet draaien, om te voorkomen dat ze plat naar de grond toe groeien
Ja klopt, twee jaar terug had ik ze ook in de tuin en ze kunnen echt enorm wordenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:45 schreef popolon het volgende:
Jammer dat het maar eenjarigen zijn. Als het over is moet je die dingen bijna omkappen zo groot worden ze.
Ik heber nog maar eentje over, en die is niet groot te krijgenquote:Op zondag 20 juli 2008 14:26 schreef senesta het volgende:
Ze vallen steeds om bij mij![]()
En de wind hier steeds afgelopen dagen helpt niet mee.
Ik heb er ook eigenlijk teveel geplant met te weinig tussen ruimte
Viel mij ook al op, meerdere knoppen. Wat een gedrocht.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:31 schreef Artificial-life het volgende:
Ja ik wil ook niet weer zo'n grote. Hij neemt erg veel water en voeding, wat de andere planten dan weer niet zo leuk vinden. De knop/bloem komt bijna uit, de gele blaadjes zijn al een beetje te zien.
Die van jou zien er erg mooi uit, meerdere knoppen zelfs!
Ach natuurlijkquote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:27 schreef popolon het volgende:
Viel mij ook al op, meerdere knoppen. Wat een gedrocht.
Volgend jaar doe ik denk ik een mix van alles: Rood, geel, wit maar maximaal een meter hoog.
Que? je kunt van die zaden halen heur!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ach natuurlijk![]()
Hoe kan je dat nou uitvogelen, vogel
Nee gekkie, ik kan hier wel uit 10 verschillende kiezen in de zonnebloemwinkel.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht ; zonnebloemzaad = zonnebloemzaad
quote:
quote:Op zondag 20 juli 2008 13:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En anders vergeet de oppas in de vakantie de planten water te geven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |