abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75058564
De eerste aanval om Vlaanderen terug te winnen is helaas mislukt, maar er komen nog meer mogelijkheden... Natuurlijk kunnen we als Nederland nog steeds alle hulp gebruiken hiervoor
pi_75863227
Ondertussen hebben we met behulp van UK, EDEN uit Vlaanderen & Brussel gejaagd
pi_76012422
Ja, er is de laatste tijd best veel gebeurd, zoals PEACE dood, Phoenix opgericht en the United Netherlands is gejoined, gelijk een aardig grote wereldoorlog en meer. Op dit moment zijn we het kijken wat de meningen zijn om samen te gaan met the eUK om een actiever land te creëren, maar moeten nog de voor- en nadelen even goed nagaan.

edit: Aanmelden via http://www.erepublik.com/en/referrer/Kixtart
Ik zal het gold wat ik ontvang als je level 6 bent aan de staat doneren, zodat alle citizens van het land er wat aan hebben.

[ Bericht 36% gewijzigd door kixtart op 25-12-2009 14:05:36 ]
graag op anoniem
pi_76402782
Gisteren/eergisteren heeft UNL voor het eerste een land aangevallen In dit geval is het Polen geworden, omdat ze opeens heel veel nieuwe citizens erbij hebben en gelijk Duitsland zijn gaan overnemen. Wij hebben om die reden Polen weer aangevallen om te proberen dit land te blokkeren en we hebben toch niet zo'n idee dat ze na Duitsland stoppen met aanvallen. We hebben de aanval verloren, maar winnen was ook niet echt de intentie dit keer. We hebben wel veel geleerd van deze eerste aanval en verliezen met +/-40k damage valt wel mee. In de buurt van ons landje is het allemaal wat labiel, dus we zullen zien wat het brengt.
graag op anoniem
pi_76430150
TVP, doe nu al een tijdje mee (zatoichi2115) zonder helemaal door te hebben wat ik doe. Aan de andere kant werk en train en vecht ik gewoon mee, dus dat zal wel wat bijdragen Zoveel moeite is het niet...

Het is wel lastig om goed geld te verdienen moet ik zeggen...

En waarom vragen sommige bedrijven alleen een hoge wellness? Produceer je dan beter?
pi_76431708
Ja, bij hoge wellness krijg je een hogere productivity en meer damage in battles (en soms hoger loon ). Het is dus slim om bij de volgende keer dat je vecht maar 1x te vechten en dan +50% te healen in een Q5 hospital.
graag op anoniem
pi_76512229
tvp
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_76517941
Ik zag dit topic, las me een beetje in en wou mijn land joinen, blijkt dat Vlaanderen geannexeerd is door het verenigd koninkrijk?
Als ik nu bij belgie ga, hoor ik bij de UK? Dan liever Nederland.
pi_76538919
Maar de eUK (United Kingdom in eRepublik) is wel een een land wat bevriend is met ons. Wij zijn al sinds vorig jaar ergens een union samen met Belgie alleen heeft Roemenië laatst de regios afgepakt en een soort kolonie voor Roemenië van gemaakt. We hebben de regios op verschillende manieren proberen terug te krijgen (via elections en war), alleen lukte het pas toen we eUK om hulp vroegen. Dit omdat eBelgium een MPP had met eUSA en Roemenië , dus als we ze zouden aanvallen dan hadden we alle inwoners van deze landen tegen ons. Er zijn nog plannen geweest om samen te gaan met eUK, maar door de huidige gevechten om ons heen is dat nog geen goed idee en blijven de regios van oud-Belgium nog even bij eUK.
graag op anoniem
pi_76539764
Bedankt voor deze extra inside info.
Ik heb me maar bij zuid-Nederland aangemeld. Het is alleen nog een beetje zoeken hoe het precies in elkaar steekt en wat ik moet doen en wat zeker niet.
pi_76553465
Je kunt het altijd hier vragen, of op irc (irc.rizon.net - #eUNL (#eUNL-nl voor nederlands)) of het forum op http://ebelgium.enetherlands.nl (op het forum krijg je als nieuwe speler trouwens ook een bonus)
graag op anoniem
pi_76819489
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:35 schreef kristyle het volgende:
Ik heb me maar bij zuid-Nederland aangemeld. Het is alleen nog een beetje zoeken hoe het precies in elkaar steekt en wat ik moet doen en wat zeker niet.
Voor de mensen die zich aanmelden, het beste kun je kiezen voor West of Noord Nederland. Hier staan de beste ziekenhuizen (Q5) van ons land
pi_76826223
Vandaag eindelijk level 6 en zodus kunnen vechten. Ondertussen snap ik het spel grotendeels wel.
pi_76831263
Denk eraan dat je minimaal level 1 wapens koopt als je gaat vechten, anders heeft het vrijwel geen zin; verder moet je je even verdiepen in de hospital; dat ding ligt nogal verborgen (na minimaal één gevecht via het battlefield).
pi_76870609
Ik zou juist niet aanraden om al geld uit te geven aan Q1 weapons, want zoveel scheelt het aan het begin niet. Zolang je het haast niet kan betalen kan je het beter achterwege laten en vechten voor de experience
graag op anoniem
pi_76876001
True, ik bedoelde ook vooral damage wise eigenlijk
pi_76885264
Ook sinds eergister begonnen
Every war is different, every war is the same.
pi_76886414
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 22:11 schreef kixtart het volgende:
Ik zou juist niet aanraden om al geld uit te geven aan Q1 weapons, want zoveel scheelt het aan het begin niet. Zolang je het haast niet kan betalen kan je het beter achterwege laten en vechten voor de experience
Zo heb ik het ook gedaan.
Geld verdienen gaat nog moeizaam.
  zondag 17 januari 2010 @ 14:32:34 #69
111328 cryotek
zie signature
pi_76923136
*poef* en toen stond België weer op de kaart (Helaas nog net de battle-hero medal gemist )
zie ondertitel
pi_77049880
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 11:59 schreef dekkered het volgende:
Ook sinds eergister begonnen
Welkom in eUNL
quote:
Op zondag 17 januari 2010 14:32 schreef cryotek het volgende:
*poef* en toen stond België weer op de kaart (Helaas nog net de battle-hero medal gemist )
Helaas komt Belgie op deze manier waarschijnlijk in verkeerde handen terecht...
  donderdag 21 januari 2010 @ 12:28:00 #71
111328 cryotek
zie signature
pi_77092082
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:20 schreef Heikanu het volgende:
Helaas komt Belgie op deze manier waarschijnlijk in verkeerde handen terecht...
Als EDEN-supporter kan ik daar alleen maar blij mee zijn (heb namens Zwitserland getanked in Brussel)
zie ondertitel
pi_78096725
Belgie in erepublik
Hopelijk blijven ze zelfstansdig maar ik betwijfel het
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_79276947
Er zijn de laatste tijd weer een aantal artikelen geplaatst over de komende versie 2 van eRepublik. De belangrijkste waren de overview van de vernieuwde economische module: http://www.erepublik.com/(...)ncluded-1246265/1/20 en die van de bijna compleet nieuwe militaire module: http://www.erepublik.com/(...)nshots--1254123/1/20. Hier ook de screenshots die werden vrijgegeven:

donderdag 18 maart 2010 @ 08:51:49 #74
111328 cryotek
zie signature
pi_79283646
Hmm, heb eigenlijk niet zo veel vertrouwen in t nieuwe militaire systeem...ze vinden ongetwijfeld wel iets wat weer véél gold gaat kosten
zie ondertitel
pi_79284104
Tja afhankelijk wat ze ermee gaan doen kan het leuk worden; dt ze er meer geld mee willen verdienen lijkt me onvermijdelijk vooer niets gaat de zon op.

Ben zelf vrij passief erepublik aan het spelen; elke dag even werken, trainen en vechten, ondertussen bijna 6 skill aan prduction, 250 NLG en 30 gold; kan ik daar al een bedrijf mee beginnen, of zijn er nog andere voorwaarden waar ik aan moet voldoen?

Ach hoe dan ook; ik lever in ieder geval een bijdragen aan het geheel met mijn gewerk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')