Voor de mensen die zich aanmelden, het beste kun je kiezen voor West of Noord Nederland. Hier staan de beste ziekenhuizen (Q5) van ons landquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:35 schreef kristyle het volgende:
Ik heb me maar bij zuid-Nederland aangemeld. Het is alleen nog een beetje zoeken hoe het precies in elkaar steekt en wat ik moet doen en wat zeker niet.
Zo heb ik het ook gedaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:11 schreef kixtart het volgende:
Ik zou juist niet aanraden om al geld uit te geven aan Q1 weapons, want zoveel scheelt het aan het begin niet. Zolang je het haast niet kan betalen kan je het beter achterwege laten en vechten voor de experience
Welkom in eUNLquote:
Helaas komt Belgie op deze manier waarschijnlijk in verkeerde handen terecht...quote:Op zondag 17 januari 2010 14:32 schreef cryotek het volgende:
*poef* en toen stond België weer op de kaart(Helaas nog net de battle-hero medal gemist
)
Als EDEN-supporter kan ik daar alleen maar blij mee zijnquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:20 schreef Heikanu het volgende:
Helaas komt Belgie op deze manier waarschijnlijk in verkeerde handen terecht...
Kut voor jou.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:44 schreef kristyle het volgende:
Met die nieuwe veranderingen heb ik nog 0.0% zin in dit spel.
Daar komt het op neer jaquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:05 schreef bobjuh het volgende:
[..]
Kut voor jou.
Als je niet leuk meer vind stop je lekker met spelen
Yep, de zoveelste manier om de speler geld uit zijn zak te kloppenquote:Op zondag 21 maart 2010 12:28 schreef zatoichi het volgende:
Zeg klopt het dat je tegenwoordig nog maar 10 health per battle in een ziekenhuis terugkrijgt ipv de volle vijftig die we vorige week nog kregen?
Foutquote:Op zondag 21 maart 2010 12:28 schreef zatoichi het volgende:
Zeg klopt het dat je tegenwoordig nog maar 10 health per battle in een ziekenhuis terugkrijgt ipv de volle vijftig die we vorige week nog kregen?
Dat zeg ik toch?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:52 schreef bobjuh het volgende:
[..]
Fout
Alleen battle health word nog gehealed (tot 50 health dus met q5 ziekenhuis)
Is dus niet meer zo dat als je 50% health hebt je 1x kan vechten en dan healen en 50 healen en dan 90% hebt.
quote:Ja, het is wel weer beter geworden nadat ze versie 2 weer hebben weggedaanOp zaterdag 9 oktober 2010 13:17 schreef danielparker het volgende:Helaas zijn door de veranderingen vele mensen ondertussen afgehaakt, maar nu er weer positieve veranderingen worden doorgevoerd kunnen we dus zeker vele nieuwe bewonders gebruiken in ons kikkelandje!
De regios in Nederland zijn bewust tijdelijk veroverd door de UK, zodat onze open oorlog met Polen gesloten zou worden. Aangezien dit voor een land met een grote populatie als Polen aardig duur is om dit weer te openen, zijn we een stuk minder aantrekkelijk geworden voor hun.quote:Op maandag 15 november 2010 14:11 schreef kristyle het volgende:
Ziet er niet echt goed uit voor Nederland op het moment.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |