abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75058564
De eerste aanval om Vlaanderen terug te winnen is helaas mislukt, maar er komen nog meer mogelijkheden... Natuurlijk kunnen we als Nederland nog steeds alle hulp gebruiken hiervoor
pi_75863227
Ondertussen hebben we met behulp van UK, EDEN uit Vlaanderen & Brussel gejaagd
pi_76012422
Ja, er is de laatste tijd best veel gebeurd, zoals PEACE dood, Phoenix opgericht en the United Netherlands is gejoined, gelijk een aardig grote wereldoorlog en meer. Op dit moment zijn we het kijken wat de meningen zijn om samen te gaan met the eUK om een actiever land te creëren, maar moeten nog de voor- en nadelen even goed nagaan.

edit: Aanmelden via http://www.erepublik.com/en/referrer/Kixtart
Ik zal het gold wat ik ontvang als je level 6 bent aan de staat doneren, zodat alle citizens van het land er wat aan hebben.

[ Bericht 36% gewijzigd door kixtart op 25-12-2009 14:05:36 ]
graag op anoniem
pi_76402782
Gisteren/eergisteren heeft UNL voor het eerste een land aangevallen In dit geval is het Polen geworden, omdat ze opeens heel veel nieuwe citizens erbij hebben en gelijk Duitsland zijn gaan overnemen. Wij hebben om die reden Polen weer aangevallen om te proberen dit land te blokkeren en we hebben toch niet zo'n idee dat ze na Duitsland stoppen met aanvallen. We hebben de aanval verloren, maar winnen was ook niet echt de intentie dit keer. We hebben wel veel geleerd van deze eerste aanval en verliezen met +/-40k damage valt wel mee. In de buurt van ons landje is het allemaal wat labiel, dus we zullen zien wat het brengt.
graag op anoniem
pi_76430150
TVP, doe nu al een tijdje mee (zatoichi2115) zonder helemaal door te hebben wat ik doe. Aan de andere kant werk en train en vecht ik gewoon mee, dus dat zal wel wat bijdragen Zoveel moeite is het niet...

Het is wel lastig om goed geld te verdienen moet ik zeggen...

En waarom vragen sommige bedrijven alleen een hoge wellness? Produceer je dan beter?
pi_76431708
Ja, bij hoge wellness krijg je een hogere productivity en meer damage in battles (en soms hoger loon ). Het is dus slim om bij de volgende keer dat je vecht maar 1x te vechten en dan +50% te healen in een Q5 hospital.
graag op anoniem
pi_76512229
tvp
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_76517941
Ik zag dit topic, las me een beetje in en wou mijn land joinen, blijkt dat Vlaanderen geannexeerd is door het verenigd koninkrijk?
Als ik nu bij belgie ga, hoor ik bij de UK? Dan liever Nederland.
pi_76538919
Maar de eUK (United Kingdom in eRepublik) is wel een een land wat bevriend is met ons. Wij zijn al sinds vorig jaar ergens een union samen met Belgie alleen heeft Roemenië laatst de regios afgepakt en een soort kolonie voor Roemenië van gemaakt. We hebben de regios op verschillende manieren proberen terug te krijgen (via elections en war), alleen lukte het pas toen we eUK om hulp vroegen. Dit omdat eBelgium een MPP had met eUSA en Roemenië , dus als we ze zouden aanvallen dan hadden we alle inwoners van deze landen tegen ons. Er zijn nog plannen geweest om samen te gaan met eUK, maar door de huidige gevechten om ons heen is dat nog geen goed idee en blijven de regios van oud-Belgium nog even bij eUK.
graag op anoniem
pi_76539764
Bedankt voor deze extra inside info.
Ik heb me maar bij zuid-Nederland aangemeld. Het is alleen nog een beetje zoeken hoe het precies in elkaar steekt en wat ik moet doen en wat zeker niet.
pi_76553465
Je kunt het altijd hier vragen, of op irc (irc.rizon.net - #eUNL (#eUNL-nl voor nederlands)) of het forum op http://ebelgium.enetherlands.nl (op het forum krijg je als nieuwe speler trouwens ook een bonus)
graag op anoniem
pi_76819489
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:35 schreef kristyle het volgende:
Ik heb me maar bij zuid-Nederland aangemeld. Het is alleen nog een beetje zoeken hoe het precies in elkaar steekt en wat ik moet doen en wat zeker niet.
Voor de mensen die zich aanmelden, het beste kun je kiezen voor West of Noord Nederland. Hier staan de beste ziekenhuizen (Q5) van ons land
pi_76826223
Vandaag eindelijk level 6 en zodus kunnen vechten. Ondertussen snap ik het spel grotendeels wel.
pi_76831263
Denk eraan dat je minimaal level 1 wapens koopt als je gaat vechten, anders heeft het vrijwel geen zin; verder moet je je even verdiepen in de hospital; dat ding ligt nogal verborgen (na minimaal één gevecht via het battlefield).
pi_76870609
Ik zou juist niet aanraden om al geld uit te geven aan Q1 weapons, want zoveel scheelt het aan het begin niet. Zolang je het haast niet kan betalen kan je het beter achterwege laten en vechten voor de experience
graag op anoniem
pi_76876001
True, ik bedoelde ook vooral damage wise eigenlijk
pi_76885264
Ook sinds eergister begonnen
Every war is different, every war is the same.
pi_76886414
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 22:11 schreef kixtart het volgende:
Ik zou juist niet aanraden om al geld uit te geven aan Q1 weapons, want zoveel scheelt het aan het begin niet. Zolang je het haast niet kan betalen kan je het beter achterwege laten en vechten voor de experience
Zo heb ik het ook gedaan.
Geld verdienen gaat nog moeizaam.
  zondag 17 januari 2010 @ 14:32:34 #69
111328 cryotek
zie signature
pi_76923136
*poef* en toen stond België weer op de kaart (Helaas nog net de battle-hero medal gemist )
zie ondertitel
pi_77049880
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 11:59 schreef dekkered het volgende:
Ook sinds eergister begonnen
Welkom in eUNL
quote:
Op zondag 17 januari 2010 14:32 schreef cryotek het volgende:
*poef* en toen stond België weer op de kaart (Helaas nog net de battle-hero medal gemist )
Helaas komt Belgie op deze manier waarschijnlijk in verkeerde handen terecht...
  donderdag 21 januari 2010 @ 12:28:00 #71
111328 cryotek
zie signature
pi_77092082
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:20 schreef Heikanu het volgende:
Helaas komt Belgie op deze manier waarschijnlijk in verkeerde handen terecht...
Als EDEN-supporter kan ik daar alleen maar blij mee zijn (heb namens Zwitserland getanked in Brussel)
zie ondertitel
pi_78096725
Belgie in erepublik
Hopelijk blijven ze zelfstansdig maar ik betwijfel het
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_79276947
Er zijn de laatste tijd weer een aantal artikelen geplaatst over de komende versie 2 van eRepublik. De belangrijkste waren de overview van de vernieuwde economische module: http://www.erepublik.com/(...)ncluded-1246265/1/20 en die van de bijna compleet nieuwe militaire module: http://www.erepublik.com/(...)nshots--1254123/1/20. Hier ook de screenshots die werden vrijgegeven:

donderdag 18 maart 2010 @ 08:51:49 #74
111328 cryotek
zie signature
pi_79283646
Hmm, heb eigenlijk niet zo veel vertrouwen in t nieuwe militaire systeem...ze vinden ongetwijfeld wel iets wat weer véél gold gaat kosten
zie ondertitel
pi_79284104
Tja afhankelijk wat ze ermee gaan doen kan het leuk worden; dt ze er meer geld mee willen verdienen lijkt me onvermijdelijk vooer niets gaat de zon op.

Ben zelf vrij passief erepublik aan het spelen; elke dag even werken, trainen en vechten, ondertussen bijna 6 skill aan prduction, 250 NLG en 30 gold; kan ik daar al een bedrijf mee beginnen, of zijn er nog andere voorwaarden waar ik aan moet voldoen?

Ach hoe dan ook; ik lever in ieder geval een bijdragen aan het geheel met mijn gewerk
pi_79292160
wat zijn de echte dingen die ik moet lezen voordat ik dit goed kan spelen?
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_79349376
Met die nieuwe veranderingen heb ik nog 0.0% zin in dit spel.
pi_79370007
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 19:44 schreef kristyle het volgende:
Met die nieuwe veranderingen heb ik nog 0.0% zin in dit spel.
Kut voor jou.
Als je niet leuk meer vind stop je lekker met spelen
pi_79379501
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 13:05 schreef bobjuh het volgende:

[..]

Kut voor jou.
Als je niet leuk meer vind stop je lekker met spelen
Daar komt het op neer ja

Vooral nieuwe spelers zetten ze zo in hun hemd.
pi_79400474
Zeg klopt het dat je tegenwoordig nog maar 10 health per battle in een ziekenhuis terugkrijgt ipv de volle vijftig die we vorige week nog kregen?
  zondag 21 maart 2010 @ 15:46:11 #81
111328 cryotek
zie signature
pi_79407289
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:28 schreef zatoichi het volgende:
Zeg klopt het dat je tegenwoordig nog maar 10 health per battle in een ziekenhuis terugkrijgt ipv de volle vijftig die we vorige week nog kregen?
Yep, de zoveelste manier om de speler geld uit zijn zak te kloppen
zie ondertitel
pi_79410245
Je kan nu toch bijna niets doen
Ik had net voor de veranderingen heel veel q1 food gekocht, ik had geen job op dat moment wegens te hoog/te lang in het spel en mocht zo dus niet meer voor unl q1 food werken, en mijn wellness was zeer laag.
Nu is dat niet meer omhoog te krijgen, behalve niet werken/trainen een huis te kopen en ondertussen food van een hogere kwaliteit te kopen
pi_79437238
Dit maakt het voor beginnende spelers wel erg lastig zo.... Het is dat ik eigenlijk best veel gespaard heb, en dus of een huis kan kopen, of goed voedsel... Beetje jammer dat ik met mijn 5 skill production een maand geleden nog 12 nlg kon verdienen en nu nog maar 5 ofzo....

Anyway, op zich is het niet slecht, want het was wel iets teveel even werken trainen healen en af en toe q1 food kopen....
pi_79467589
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:28 schreef zatoichi het volgende:
Fout
Alleen battle health word nog gehealed (tot 50 health dus met q5 ziekenhuis)
Is dus niet meer zo dat als je 50% health hebt je 1x kan vechten en dan healen en 50 healen en dan 90% hebt.
pi_79478516
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:52 schreef bobjuh het volgende:

[..]

Fout
Alleen battle health word nog gehealed (tot 50 health dus met q5 ziekenhuis)
Is dus niet meer zo dat als je 50% health hebt je 1x kan vechten en dan healen en 50 healen en dan 90% hebt.
Dat zeg ik toch?
pi_79481302
Ik ben vandaag maar eens begonnen en zit nu op lvl3. Zijn er op de tutorial doorlopen na nog andere tips voor beginners? Ik heb net volgens mij met de Russen Finland aangevallen, maar zag er geen xp bijkomen en wat je aan militaire rank heb is me ook niet helemaal duidelijk

*duikt Erepublik forum in*
  dinsdag 23 maart 2010 @ 10:35:51 #87
111328 cryotek
zie signature
pi_79481642
Je militaire rang zorgt voor meer damage
Des te hoger je rang is des te meer damage je kan doen dus
zie ondertitel
pi_79481808
Klinkt wel lachen. Alleen kost het denk veel tijd.
pi_79482580
erepublik in general? Meestal een minuutje aan kwijt per dag Als de update erover heen gaat zou het wel eens meer kunnen worden, maar dat zien we dan wel weer...
  dinsdag 23 maart 2010 @ 23:09:44 #90
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_79513848
nvm

[ Bericht 52% gewijzigd door Orealo op 24-03-2010 23:37:49 ]
pi_84035996
Geen idee of hier nog mensen actief zijn, maar probeer het toch.

De update is er inmiddels doorheen, maar volgens mij zijn de verhoudingen helemaal weg. Ik ben een guru producer, en verdien daar maar 10 NLG per dag mee. Om mijn hapiness en health op pijl te houden heb ik zowel een redelijk huis als goed voedsel nodig...

matig voedsel kost 5 NLG een een gemiddeld huis 1000NLG, en die gaat maar 30 dagen mee....

Nu heb ik een redelijke voorraad NLG, maar toch zie ik mij dit niet lang volhouden; of zie ik het gewoon helemaal verkeerd?
pi_84037057
Het is uiteraard de bedoeling dat er gold gekocht gaat worden
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:14:08 #93
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_84041530
Je kunt huizen en je eten echt wel goedkoper krijgen. Ik verdien 1,5 NLG per uur en kom daar goed rond mee. En een huis is ook maar een investering per 3 maanden oid.
pi_84043570
Nou, en wat verdien je dan? 12 per dag ofzo? Een maand werken levert je dan 360 op, 1080 over drie maanden dus, terwijl huizen nu zo rond de 1000 NLG zitten (q5 zal toch echt niet goedkoper zijn). En dan moet je ook nog eten kopen, en een booster hier en daar omdat die happiness anders niet echt op peil is te houden.
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:12:27 #95
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_84044632
Valt mee, gewoon niet in een Q 5 bedrijf werken als 't loon er niet naar is.
Ik speel sinds februari en heb een succesvol harvester bedrijf, (voormalig) Q5 huis en 51 gold, en dan heb ik ooit 1x 20 gold gekocht.

Als ik Q1 eten koop en 5 uur zonder booster happiness omhoog haal is er niets aan deh and.

Het valt allemaal dus wel mee. Je moet gewoon verstandig met je geld om gaan en huizen e.d. op de zwarte markt (IRC) kopen, veul goedkoper!
pi_84767156
heb een Q5 huis en werk bij een Q5 bedrijf.
Geen problemen met health en happiness hoog te houden.
Mijn huisje geeft me 6 health en 6 happiness
Moet hierbij wel zeggen dat ik nauwlijks train.
pi_87354501
ik speel ook erepublik, er is in de tussentijd veel gebeurd.
De Belgen hebben de unie tussen Nederland & België (Verenigde Nederlanden) opgezegd.
Nederlands is daardoor weer een taal die nu een beetje terugkeert.
Verder is het spel van versie 1 naar Versie 2 geupgrade, wat erg veel gevolgen had, waarvan vele niet werden gewaardeerd, na maandenlange klachtenregens zijn de makers van het spel bepaalde elementen nu weer aan het terugdraaien.
Helaas zijn door de veranderingen vele mensen ondertussen afgehaakt, maar nu er weer positieve veranderingen worden doorgevoerd kunnen we dus zeker vele nieuwe bewonders gebruiken in ons kikkelandje!
The meiudm is not the mgsaese.
pi_87819273
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 13:17 schreef danielparker het volgende:Helaas zijn door de veranderingen vele mensen ondertussen afgehaakt, maar nu er weer positieve veranderingen worden doorgevoerd kunnen we dus zeker vele nieuwe bewonders gebruiken in ons kikkelandje!
Ja, het is wel weer beter geworden nadat ze versie 2 weer hebben weggedaan :)
pi_88737253
Ziet er niet echt goed uit voor Nederland op het moment.
pi_88950229
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:11 schreef kristyle het volgende:
Ziet er niet echt goed uit voor Nederland op het moment.
De regios in Nederland zijn bewust tijdelijk veroverd door de UK, zodat onze open oorlog met Polen gesloten zou worden. Aangezien dit voor een land met een grote populatie als Polen aardig duur is om dit weer te openen, zijn we een stuk minder aantrekkelijk geworden voor hun.
Ondertussen zijn alle regios weer terug en zijn de meeste politieke partijen alweer opgestart ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')