Denk dat hij zwaait zodra hij voor de laatste keer uit Alkmaar wegrijdt.quote:
1. Geen idee.quote:Op zondag 6 april 2008 12:48 schreef jorienvdherik het volgende:
vragen"
1. overval nu 1 minuut stilte ?
2. is psv kampioen als ze winnen vandaag, en ajax gelijk speelt ?
Je kunt zelf niet rekenen? Ja trouwens.quote:Op zondag 6 april 2008 12:48 schreef jorienvdherik het volgende:
2. is psv kampioen als ze winnen vandaag, en ajax gelijk speelt ?
Tuurlijk, lijkt me ook niet meer dan logisch.quote:Op zondag 6 april 2008 12:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
de KNVB wil trouwens wel dat overal een minuut stilte wordt gehouden.
zal weer wat worden in de kuip danquote:Op zondag 6 april 2008 12:51 schreef kevin6188 het volgende:
Lijkt me ook niet meer dan logisch.
Je gaat zeker naar Eindhoven om feest te vieren vandaagquote:Op zondag 6 april 2008 12:50 schreef jorienvdherik het volgende:
ah, neem maar geen radio mee. vorige keer ook al me dopjes kapot gegaan in de kuip
Trustenquote:Op zondag 6 april 2008 12:52 schreef xFriendx het volgende:
Godver 1-0![]()
Ik kan maar weer beter naar bed gaan ofzow. Zoveelste keer dit seizoen in de beginminuten achter komen
Ook in het geval "dat", wordt de schaal vandaag nog niet uitgereikt aan PSV wegens het overlijden...quote:Op zondag 6 april 2008 12:52 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Je gaat zeker naar Eindhoven om feest te vieren vandaag
Inderdaadquote:Op zondag 6 april 2008 12:55 schreef DANILXL het volgende:
zal wel klote zijn als psv vandaag kampioen werd in deze sfeer
dat slaat echt nergens opquote:Op zondag 6 april 2008 12:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ook in het geval "dat", wordt de schaal vandaag nog niet uitgereikt aan PSV wegens het overlijden...
Gaat ook niet gebeurenquote:Op zondag 6 april 2008 12:55 schreef DANILXL het volgende:
zal wel klote zijn als psv vandaag kampioen werd in deze sfeer
zal dan qua viering lijken op 2002 uefa cupquote:
nog niet, sprong wel opquote:Op zondag 6 april 2008 12:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
staat V. Gaal alweer terug te zwaaien?
quote:
VVV is cool. Ik ben het zowaar een keer met je eens.quote:Op zondag 6 april 2008 13:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
VVV, De koel, ’t kloppend hert van Venlo!
Alles heej is VVV
Jawel, maar Kolk heeft er meerquote:Op zondag 6 april 2008 13:01 schreef Jasza het volgende:
Kan Ari ook nog scoren ja?
Scheelde niet veel of hij had het weer verprutstquote:
kloptquote:Op zondag 6 april 2008 13:04 schreef Breach het volgende:
[..]
Scheelde niet veel of hij had het weer verprutst
Was het zuipen lekker vanochtend?quote:Op zondag 6 april 2008 13:04 schreef waterreus23 het volgende:
Als de Graafschap wint van Ajax, zijn ze redelijk safe t.o.v. Nacompetitie
van mij mag het, denk niet dat ze verttrouwen er in hebben na graafschap-ajaxquote:Op zondag 6 april 2008 13:04 schreef waterreus23 het volgende:
Als de Graafschap wint van Ajax, zijn ze redelijk safe t.o.v. Nacompetitie
Begois en Wintjes zijn geblesseerdquote:Op zondag 6 april 2008 13:08 schreef vitessezuid113 het volgende:
Van Driel op de goal bij VVV, waarom dat ?
Oke dat verklaard waarom die vent nu eens een keertje mag spelen.quote:Op zondag 6 april 2008 13:08 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Begois en Wintjes zijn geblesseerd
Das ook een talent. Probeer het maar eens, echt niet makkelijk om dat te doen, maar hij kan het. Wat een geweldenaar, die Pelle.quote:
Eigenlijk moet V Gaal hem er nu direct af halen. Een De Mos actie.quote:
Yup!quote:Op zondag 6 april 2008 13:38 schreef Stereotomy het volgende:
Had even gemist, wat zijn de wissels van AZ? El Hamdoeidoei voor Pelleboi?
Ja, tis alsof ze niet kunnen anticiperen, niet vooruit kunnen denken. Je ziet ze pas gaan lopen op het moment dat de voorzet al is gegeven. Op die manier zal je altijd enkele passen te laat zijn.quote:Op zondag 6 april 2008 13:42 schreef Breach het volgende:
De gifjes die ik gezien heb tonen maar weer aan hoe dramatisch AZ verdedigd. Ze zijn continue te laat, áls ze al iets doen. Hopelijk profiteert VVV hier van in de tweede helft.
quote:Op zondag 6 april 2008 13:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dzsudzsák
quote:Op zondag 6 april 2008 13:46 schreef DJ_Ryow het volgende:Gomes
was dus allemaal weer één grote acteertruc van de Braziliaan
Ja, hij heeft zich heel bewust laten wisselen, omdat hij Roorda ook speelminuten gunde.quote:Op zondag 6 april 2008 13:46 schreef DJ_Ryow het volgende:Gomes
Tuurlijk...quote:Op zondag 6 april 2008 13:46 schreef DJ_Ryow het volgende:Gomes
quote:Op zondag 6 april 2008 13:46 schreef DJ_Ryow het volgende:Gomes
Fiorentina uit het spelritme brengen zodat psv kon herpakken. en misschien ook wel om z'n blunder te verdoezelenquote:Op zondag 6 april 2008 13:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, hij heeft zich heel bewust laten wisselen, omdat hij Roorda ook speelminuten gunde.
Dan ben je wel heel achterlijk. Fio dé kans geven de doelman van PSV te verschalken door een theaterstukjequote:Op zondag 6 april 2008 13:49 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Fiorentina uit het spelritme brengen zodat psv kon herpakken. en misschien ook wel om z'n blunder te verdoezelen
en hij weet heus wel dat Roorda hem niet uit de basis keept
niks achterlijks aan. hij is in z'n opzet geslaagd en Koevermans maakte nog de gelijkmaker ook.quote:Op zondag 6 april 2008 13:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel achterlijk. Fio dé kans geven de doelman van PSV te verschalken door een theaterstukje
Nergens last van?quote:Op zondag 6 april 2008 13:51 schreef Chadi het volgende:
Tele2 gezeik zeg .. kunnen ze die gasten niet ontslaan want ik irriteer me er echt mateloos aan
Je gelooft jezelf?quote:Op zondag 6 april 2008 13:53 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
niks achterlijks aan. hij is in z'n opzet geslaagd en Koevermans maakte nog de gelijkmaker ook.
Dat zou wel een héél erg vergezochte reden geweest zijn..quote:Op zondag 6 april 2008 13:53 schreef DJ_Ryow het volgende:
niks achterlijks aan. hij is in z'n opzet geslaagd en Koevermans maakte nog de gelijkmaker ook.
Zal wel weer scoren.quote:
mijn versiequote:Op zondag 6 april 2008 14:01 schreef RayMania het volgende:
Zal wel 2-2 blijven. Feyenoord (0-0), PSV (3-0), Ajax (2-2).
Ik heb het over de wedstrijden van VVV thuis tegen die vier tegenstanders.quote:
sorryquote:Op zondag 6 april 2008 14:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb het over de wedstrijden van VVV thuis tegen die vier tegenstanders.
Geloof je dat zelfquote:Op zondag 6 april 2008 14:16 schreef waterreus23 het volgende:
Ajax - de Graafschap: 1-1
quote:Op zondag 6 april 2008 14:16 schreef waterreus23 het volgende:
Hoop op een mooie middag:
Hoop op:
PSV - Heracles Almelo: 1-3
Feyenoord - FC Utrecht: 1-1
Ajax - de Graafschap: 5-1
Goed nieuws voor Heracles ja, maar VVV mag er voor mij toch wel inblijven. (al ben ik benieuwd wat ze nog zijn zonder amrabat)quote:Op zondag 6 april 2008 14:26 schreef Blawh het volgende:
Zo, VVV en Excelsior zijn definitief weg denk ik.
Neequote:Op zondag 6 april 2008 14:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Heeft iemand een gifje van het spandoek met Sjonnie erop weten vast te leggen?!!
quote:Op zondag 6 april 2008 14:34 schreef waterreus23 het volgende:
Langs de Lijn heeft het eindelijk door:
Eindhoven, de Nederlandse Voetbalhoofdstad zowel in binnen als in buitenland
quote:Op zondag 6 april 2008 14:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Heeft iemand een gifje van het spandoek met Sjonnie erop weten vast te leggen?!!
Hangend aan de linkerkant ja.quote:
Terecht?quote:Op zondag 6 april 2008 14:41 schreef sjimz het volgende:
Doelpunt Heracles afgekeurd.
Terecht?quote:Op zondag 6 april 2008 14:41 schreef sjimz het volgende:
Doelpunt Heracles afgekeurd.
Rugnummer twee.quote:Op zondag 6 april 2008 14:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat moet die choreo voorstellen?
Dat schroeft de vraagprijs weer wat op.quote:Op zondag 6 april 2008 14:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
En nummer 31 van Huntelaar!
Lekker optimistischquote:Op zondag 6 april 2008 14:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
Heb het al aangepast.
Maar wat begint Heracles goed.Heb niet voor niets 1-3 voorspelt.
quote:Op zondag 6 april 2008 14:44 schreef Cyberia18 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Oh Makaaaaaay? Where are you?
Eerste wedstrijd na de winterstop zonder veel druk, daarom dacht ik dat ze lekker vrijuit kunnen gaan voetballen.quote:
1ste ben ik het het eensquote:Op zondag 6 april 2008 14:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
Utrecht moet verliezen (omdat Vitesse ze voorbij moet)
Heracles moet winnen (Spanning competitie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |