Denk dat hij zwaait zodra hij voor de laatste keer uit Alkmaar wegrijdt.quote:
1. Geen idee.quote:Op zondag 6 april 2008 12:48 schreef jorienvdherik het volgende:
vragen"
1. overval nu 1 minuut stilte ?
2. is psv kampioen als ze winnen vandaag, en ajax gelijk speelt ?
Je kunt zelf niet rekenen? Ja trouwens.quote:Op zondag 6 april 2008 12:48 schreef jorienvdherik het volgende:
2. is psv kampioen als ze winnen vandaag, en ajax gelijk speelt ?
Tuurlijk, lijkt me ook niet meer dan logisch.quote:Op zondag 6 april 2008 12:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
de KNVB wil trouwens wel dat overal een minuut stilte wordt gehouden.
zal weer wat worden in de kuip danquote:Op zondag 6 april 2008 12:51 schreef kevin6188 het volgende:
Lijkt me ook niet meer dan logisch.
Je gaat zeker naar Eindhoven om feest te vieren vandaagquote:Op zondag 6 april 2008 12:50 schreef jorienvdherik het volgende:
ah, neem maar geen radio mee. vorige keer ook al me dopjes kapot gegaan in de kuip
Trustenquote:Op zondag 6 april 2008 12:52 schreef xFriendx het volgende:
Godver 1-0![]()
Ik kan maar weer beter naar bed gaan ofzow. Zoveelste keer dit seizoen in de beginminuten achter komen
Ook in het geval "dat", wordt de schaal vandaag nog niet uitgereikt aan PSV wegens het overlijden...quote:Op zondag 6 april 2008 12:52 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Je gaat zeker naar Eindhoven om feest te vieren vandaag
Inderdaadquote:Op zondag 6 april 2008 12:55 schreef DANILXL het volgende:
zal wel klote zijn als psv vandaag kampioen werd in deze sfeer
dat slaat echt nergens opquote:Op zondag 6 april 2008 12:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ook in het geval "dat", wordt de schaal vandaag nog niet uitgereikt aan PSV wegens het overlijden...
Gaat ook niet gebeurenquote:Op zondag 6 april 2008 12:55 schreef DANILXL het volgende:
zal wel klote zijn als psv vandaag kampioen werd in deze sfeer
zal dan qua viering lijken op 2002 uefa cupquote:
nog niet, sprong wel opquote:Op zondag 6 april 2008 12:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
staat V. Gaal alweer terug te zwaaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |