Ik begrijp dat je computer het niet doet ofzo?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:48 schreef maartena het volgende:
Zat ik vandaag gewoon om 03:00 op mijn werk na om 02:30 uit mijn bed gebeld te zijn wegens een redelijk groot netwerk probleem..... Automatische failover van ISP #1 naar backup ISP #2 werkte niet omdat de lijn van ISP #1 nog gewoon 100% up was, alleen in hun datacenter was geen internet verkeer meer....
Moest ik toch even handmatig overschakelen naar de backup lijn.
Zit nog steeds op werk (07:50 intussen), ga straks maar eens lekker naar huis om bij te slapen.
Alles draait weer in ieder geval, ISP #1 en #2.![]()
Hmmm..... je doet je Indiase tech support collega's eer aan, die weten ook geen moer van computers.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:59 schreef jpjedi het volgende:
Ik begrijp dat je computer het niet doet ofzo?![]()
We hebben hier nog een tijdje een software pakket gehad dat werd gesupport door servicedesk uit India....brengt weer allemaal herinneringen naar bovenquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:07 schreef maartena het volgende:
[..]
Hmmm..... je doet je Indiase tech support collega's eer aan, die weten ook geen moer van computers.
(Zwaar Indiaas accent) "Hello, my name is Steve, how may I help you?"
Ik zie het helemaal voor je ja. Een collega uit Engeland had ook iemand uit India aan de lijn bij een helpdesk. Die vertelde ook een dergelijk verhaal.. "No you are not Michael"quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:07 schreef maartena het volgende:
[..]
Hmmm..... je doet je Indiase tech support collega's eer aan, die weten ook geen moer van computers.
(Zwaar Indiaas accent) "Hello, my name is Steve, how may I help you?"
Ik ben Popo wel niet, maar: "MCB makes no warranty as to current or future existence of mold in this property and is not liable for teh potentially harmful effects thereof."quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:05 schreef Fogel het volgende:
Popo, what's the catch? (behalve dat het blijkbaar in slechte buurten ligt)
Nee, goed, het is duidelijk dat je geen top huis krijgt voor dat geld. Ik denk dat je eerder doodgaat aan een drive-by shooting dan aan de effecten van de eventuele schimmelsquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:37 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ik ben Popo wel niet, maar: "MCB makes no warranty as to current or future existence of mold in this property and is not liable for teh potentially harmful effects thereof."
Ook als er staat "Sold 'AS IS' ", dan is het van binnen waarschijnlijk compleet vernaggeld omdat de vorige bewoners hun huis zijn uitgezet en voor vertrek even alles onbewoonbaar hebben gemaakt...quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:05 schreef Fogel het volgende:
Goedkoop vakantiehuis nodig? sla je slag: http://www.realtor.com/search/searchresults.aspx?loc=Detroit%2cMI&mxp=3000
Stond vandaag in een online krant hier... 3000 USD voor een huis!? Ik betaal dat per maand ofzo al aan vaste lasten hier.
Popo, what's the catch? (behalve dat het blijkbaar in slechte buurten ligt)
Ik neem dat ook in de VS zo'n executieveiling/-verkoop altijd 'as is' is? In Duitsland is dat in ieder geval wel zo, ook als het huis verhuurd is of leegstaat.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:41 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ook als er staat "Sold 'AS IS' ", dan is het van binnen waarschijnlijk compleet vernaggeld omdat de vorige bewoners hun huis zijn uitgezet en voor vertrek even alles onbewoonbaar hebben gemaakt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |