abonnement Unibet Coolblue
  Admin zaterdag 31 mei 2008 @ 21:35:33 #200
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_59038605
Wow.

Ik bedoel.. wow.

Okay, wat hebben we: een megalibrary, met daarin een onzichbaar monster, met schaduwen die gevaarlijk zijn, met iemand die the Doctor niet alleen al ontmoet heeft, maar er ook een bijzonder sterke band mee heeft, hem verdomde goed kent, zijdelings de Tardis een antiek stuk vuil noemt en zijn sonic screwdriver heeft gekregen. We hebben een meisje dat een droom of fantasie heeft, maar die eigenlijk de wereld voorstelt waar the Doctor zich in bevindt en een shrink die dat lijkt te weten.

Plus: Donna lijkt dood en overleden en de volgende aflevering heet Forest of the Dead. Forest? Een bos? Waar komt dat vandaan?

Ik snap er geen drol van.. brilliant! Ze zouden die Moffat showrunner moeten ma.. oh, wait..
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 31 mei 2008 @ 22:26:12 #201
64288 Bensel
Ladderzat
pi_59039377
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 21:35 schreef Breuls het volgende:
Wow.

Ik bedoel.. wow.

Okay, wat hebben we: een megalibrary, met daarin een onzichbaar monster, met schaduwen die gevaarlijk zijn, met iemand die the Doctor niet alleen al ontmoet heeft, maar er ook een bijzonder sterke band mee heeft, hem verdomde goed kent, zijdelings de Tardis een antiek stuk vuil noemt en zijn sonic screwdriver heeft gekregen. We hebben een meisje dat een droom of fantasie heeft, maar die eigenlijk de wereld voorstelt waar the Doctor zich in bevindt en een shrink die dat lijkt te weten.

Plus: Donna lijkt dood en overleden en de volgende aflevering heet Forest of the Dead. Forest? Een bos? Waar komt dat vandaan?

Ik snap er geen drol van.. brilliant! Ze zouden die Moffat showrunner moeten ma.. oh, wait..
Moffat
idd.. hoop niet dat er veel van dit soort afleveringen komen.. kan niet goed voor je zijn
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  zaterdag 31 mei 2008 @ 22:37:53 #202
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_59039554
Ze stelde ook dat hij heel veel ouder was. Kan dus best zijn dat dit ten opzichte van Donna's tijd een 'paar' jaar kan duren

Ik vind trouwens dat het doorvragen over dat boek en het willen proberen het boek te lezen niet goed zijn. De Doctor vertelt Donna constant dat ze niet moet doorvragen ivm. continuiteit en het niet mogen wijzigen van de kennis over de toekomst (zie bijv de Pompei aflevering). Maar hier gaat hij zelf proberen achter info te komen.
Leek me een beetje vreemd

Donna is niet dood. Die is naar de wereld verplaatst die waar die meid zich bevind (lijkt me).


Heerlijke episode. De making of was ook leuk alhoewel ik eigenlijk niet wilde kijken om eventueel mijn kijkplezier voor volgende week niet te verpesten.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zondag 1 juni 2008 @ 01:50:11 #203
19242 yavanna
Results may vary.
pi_59042423
Inderdaad, WOW. Het einde was ook briljant, met die stemmen achter elkaar.

Ik zat eraan te denken dat die vrouw weleens zijn vrouw of dochter kon zijn. Maar in zake van zijn dochter zou ze nogal erg veranderd zijn.

Denk ook niet dat Donna dood is. Er waren geen overlevenden, wel survivors. Tijdelijk elders opgeslagen, door dat meisje? Of inderdaad in de ( virtuele ) wereld van dat meisje, misschien is dat CAL. Een virtuele wereld.

[ Bericht 11% gewijzigd door yavanna op 01-06-2008 14:11:12 ]
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zondag 1 juni 2008 @ 02:46:12 #204
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_59042930
Ik denk ook dat ze zijn vrouw is/was/wordt, die dochter moet toch ergens vandaan komen en ze had zijn sonic screwdriver en wist ook heel veel over 'm.

Bij CAL denk ik zelf overigens meteen aan calculator, een computer dus, misschien ook een verwijzing naar HAL.
En natuurlijk is Donna niet dood, die komt ook nog in komende afleveringen voor..
  zondag 1 juni 2008 @ 07:30:50 #205
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_59043651
Op de map van die psychiater staat 'Cal' dus het lijkt mij dat ze zo heet
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Admin zondag 1 juni 2008 @ 12:26:58 #206
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_59045786
quote:
Op zondag 1 juni 2008 02:46 schreef SiGNe het volgende:
Ik denk ook dat ze zijn vrouw is/was/wordt, die dochter moet toch ergens vandaan komen
Welke dochter? Jenny? Die is gegenereerd door een machine.. geen moeder voor nodig.
quote:
Bij CAL denk ik zelf overigens meteen aan calculator, een computer dus, misschien ook een verwijzing naar HAL.
CAL werd genoemd in de promo, dus dat wordt nog wel uitgelegd, vermoed ik
quote:
En natuurlijk is Donna niet dood, die komt ook nog in komende afleveringen voor..
Duh. Daardoor weet je inderdaad dat ze heus nog wel leeft. Maar wat is er dan aan de hand.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zondag 1 juni 2008 @ 12:27:46 #207
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_59045799
quote:
Op zondag 1 juni 2008 01:50 schreef yavanna het volgende:

Er waren geen overlevenden, wel survivers.
Ehh...
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_59046622
De genialiteit van deze (eerste) aflevering!
"They misunderestimated me"
  zondag 1 juni 2008 @ 13:22:19 #209
2738 Knut
Loyal Dog
pi_59046812
quote:
zijdelings de Tardis een antiek stuk vuil noemt
Denk het niet, de 'technology here is ancient' daarmee doelde ze volgens mij op de spullen van de 'library' en niet van de Tardis.

Verder.
Damn.

Wow. Ik baalde voor het eerst sinds tijden weer dat het afgelopen was.`
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  zondag 1 juni 2008 @ 13:48:04 #210
64288 Bensel
Ladderzat
pi_59047289
trouwens, weer behoorlijk wat foreshadowing van de algehele verhaallijn:

Weer een planeet die 'verloren' is.
Rose zei dat The Darkness kwam.. schaduwen == duisternis
Er gaat iets gebeuren met Donna, dat veel invloed zal hebben op the doctor. the doctor heeft het immer nauwelijks over z'n voorgaande companions, dus Donna moet wel iets bijzonders hebben ondergaan/gehad dat hij het erover had met die vrouw
The doctor zal in de toekomst weer veranderen van vorm, hij zal ouder gaan lijken.
en waarschijnlijk gaat er nog wat gebeuren met die 'data ghosts'. Het is namelijk een plotmiddel met veel potentie
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  zondag 1 juni 2008 @ 14:09:19 #211
19242 yavanna
Results may vary.
pi_59047702
quote:
Op zondag 1 juni 2008 12:27 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ehh...
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zondag 1 juni 2008 @ 14:12:48 #212
19242 yavanna
Results may vary.
pi_59047772
quote:
Op zondag 1 juni 2008 07:30 schreef wdn het volgende:
Op de map van die psychiater staat 'Cal' dus het lijkt mij dat ze zo heet
Ah, even gemist. Kan haar naam zijn of v.e' organisatie' oid.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zondag 1 juni 2008 @ 14:13:44 #213
19242 yavanna
Results may vary.
pi_59047798
Gaat Moffat nu meer afleveringen schrijven? Of blijft het, voor nu, hierbij?
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_59048066
CAL.

http://tardis.wikia.com/wiki/Cal_MacNannovich

Zal er verder wel niets mee uit te staan hebben i think.
  Admin zondag 1 juni 2008 @ 15:00:57 #215
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_59048790
quote:
Op zondag 1 juni 2008 13:48 schreef Bensel het volgende:

Rose zei dat The Darkness kwam.. schaduwen == duisternis
Wanneer zei ze dat?
quote:
The doctor zal in de toekomst weer veranderen van vorm, hij zal ouder gaan lijken.
River herkende hem wel, dus hoewel hij er ouder uit gaat zien, hij is nog niet geregenereerd als hij haar leert kennen. Tricky om zoiets in je script te verwerken overigens, je geeft ermee aan dat je nog iets dergelijks moet doen (hem ouder maken oid) voordat een andere acteur het overneemt.
quote:
en waarschijnlijk gaat er nog wat gebeuren met die 'data ghosts'. Het is namelijk een plotmiddel met veel potentie
Zou goed kunnen, maar ik vond het ook een erg mooi element. Het is een mooie sci-fi manier van sterven.
quote:
Op zondag 1 juni 2008 14:13 schreef yavanna het volgende:
Gaat Moffat nu meer afleveringen schrijven? Of blijft het, voor nu, hierbij?
Hij wordt executive producer, oftewel head writer, oftewel showrunner. RTD schreef altijd zo'n beetje het halve seizoen (de vier afleveringen die na volgende week volgen zijn allemaal RTD), maar dat kan een persoonlijke benadering zijn. Ik denk wel dat Moffat meer gaat doen dan twee afleveringen per seizoen, en natuurlijk ben je als head writer nauw betrokken bij seizoensarcs en het tweaken van andermans scripts.

Sowieso krijgt een DW-schrijver van de producers een aantal elementen aangereikt waar hij/zij een verhaal van maakt (zoals The Fires of Pompeii, dat ging zo van "pompei, een monster onder de vulkaan, een familie, moeilijke keuze voor the Doctor, verzin maar iets" en James Moran heeft daar zijn draai aan gegeven). Dat wordt, na afronden, vervolgens licht bewerkt op niveau van invoeven van seizoensdingetjes ('Doctor, she is returning') en tweaken van dialoog. Al dat soort dingen worden de taken waar the Moff een dikke vinger in de pap krijgt.

Goede kans dat hij een verdomd ingenieuze seizoensarc voor S5 gaat maken.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 1 juni 2008 @ 16:32:08 #216
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_59050680
Pff eindelijk weer een aflevering waarbij je op het puntje van je stoel zit. Toen die vrouw een sonic screwdriver gebruikte had ik heel even een ingeving dat ze een toekomstige incarnatie van The Doctor zou kunnen zijn, omdat ik weleens wat gelezen heb over een Female Doctor. Maar dat lijkt me een kutidee en het lijkt er meer op dat ze samen iets groots hebben meegemaakt.

Wat de connectie is tussen dat meisje en the library is lekker vaag. Ze heeft de mogelijkheid om dingen in hun wereld te manipuleren. De psychiater zei iets in de trant van 'this world is fake', dat betekent dat ze zich wellicht gewoon in de core van The Library bevindt. En wellicht is er ook een link met Rose? Pfff. Ik snap er ook niets van Volgende week maar weer braaf kijken.

Het enige kleine minpuntje vond ik dat ze niet in the shadows mochten komen, maar dat is vrij onmogelijk dus je zag de acteurs continue op duistere plekken staan. Hoewel ze dat waarschijnlijk niet bedoelden met the shadows, maar het maakte het contrast iets minder spannend.

[ Bericht 8% gewijzigd door Wepeel2 op 01-06-2008 16:58:35 ]
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  Admin zondag 1 juni 2008 @ 17:39:30 #217
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_59051896
Het audiocommentaar is overigens beschikbaar, ingesproken door Phil Collinson en Euros Lyn, resp. producer en regisseur.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 1 juni 2008 @ 21:57:01 #218
64288 Bensel
Ladderzat
pi_59056864
quote:
Op zondag 1 juni 2008 15:00 schreef Breuls het volgende:

[..]

Wanneer zei ze dat?
[..]

River herkende hem wel, dus hoewel hij er ouder uit gaat zien, hij is nog niet geregenereerd als hij haar leert kennen. Tricky om zoiets in je script te verwerken overigens, je geeft ermee aan dat je nog iets dergelijks moet doen (hem ouder maken oid) voordat een andere acteur het overneemt.
[..]

Zou goed kunnen, maar ik vond het ook een erg mooi element. Het is een mooie sci-fi manier van sterven.
[..]

Hij wordt executive producer, oftewel head writer, oftewel showrunner. RTD schreef altijd zo'n beetje het halve seizoen (de vier afleveringen die na volgende week volgen zijn allemaal RTD), maar dat kan een persoonlijke benadering zijn. Ik denk wel dat Moffat meer gaat doen dan twee afleveringen per seizoen, en natuurlijk ben je als head writer nauw betrokken bij seizoensarcs en het tweaken van andermans scripts.

Sowieso krijgt een DW-schrijver van de producers een aantal elementen aangereikt waar hij/zij een verhaal van maakt (zoals The Fires of Pompeii, dat ging zo van "pompei, een monster onder de vulkaan, een familie, moeilijke keuze voor the Doctor, verzin maar iets" en James Moran heeft daar zijn draai aan gegeven). Dat wordt, na afronden, vervolgens licht bewerkt op niveau van invoeven van seizoensdingetjes ('Doctor, she is returning') en tweaken van dialoog. Al dat soort dingen worden de taken waar the Moff een dikke vinger in de pap krijgt.

Goede kans dat hij een verdomd ingenieuze seizoensarc voor S5 gaat maken.
rose zei dat in de trailer voor de rest van het seizoen...
overigens herkende die vrouw The Doctor niet meteen.. ik denk meer aan z'n manier van doen, dan aan z'n gezicht..
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  Admin maandag 2 juni 2008 @ 00:10:56 #219
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_59059938
Ah, de trailer... da's cheating.

En ze herkende hem wel: ze zei meteen "hi sweetie".
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 2 juni 2008 @ 18:17:05 #220
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_59074484
Volgt iemand hier ook The Sarah Jane Adventures? Ik begrijp dat het meer op kinderen gericht is, maar aangezien het een spin-of van Doctor Who is ben ik ergens wel benieuwd.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  Admin maandag 2 juni 2008 @ 19:39:01 #221
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_59076348
Nope. Ik kan geen CBBC ontvangen en ik ga niet de moeite doen het te downloaden, want ik denk niet dat ik het wat vind.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 2 juni 2008 @ 23:10:58 #222
19242 yavanna
Results may vary.
pi_59079704
quote:
Op zondag 1 juni 2008 15:00 schreef Breuls het volgende:


Hij wordt executive producer, oftewel head writer, oftewel showrunner. RTD schreef altijd zo'n beetje het halve seizoen (de vier afleveringen die na volgende week volgen zijn allemaal RTD), maar dat kan een persoonlijke benadering zijn. Ik denk wel dat Moffat meer gaat doen dan twee afleveringen per seizoen, en natuurlijk ben je als head writer nauw betrokken bij seizoensarcs en het tweaken van andermans scripts.

Sowieso krijgt een DW-schrijver van de producers een aantal elementen aangereikt waar hij/zij een verhaal van maakt (zoals The Fires of Pompeii, dat ging zo van "pompei, een monster onder de vulkaan, een familie, moeilijke keuze voor the Doctor, verzin maar iets" en James Moran heeft daar zijn draai aan gegeven). Dat wordt, na afronden, vervolgens licht bewerkt op niveau van invoeven van seizoensdingetjes ('Doctor, she is returning') en tweaken van dialoog. Al dat soort dingen worden de taken waar the Moff een dikke vinger in de pap krijgt.

Goede kans dat hij een verdomd ingenieuze seizoensarc voor S5 gaat maken.
Daar kun je vrijwel vanuit gaan.

Thnx voor de info.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  Admin dinsdag 3 juni 2008 @ 09:45:09 #223
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_59083717
quote:
Torchwood's Season 3? We Do Know Jack

Tired of all the rumors surrounding Torchwood's future, TVGuide.com went directly to the rift, er, Cardiff, Wales, to learn if the truth was out there.

Well, 'Woodies (or Torchies, if you prefer), scripts for Season 3 are currently being developed and filming should start in the middle of August for airing on BBC1 in the spring of 2009. Best news of all, John Barrowman will return as the dashing bi-sexual adventurer. Though keeping more details close to the vest, executive producer Julie Gardner vows that fans "will be pleased with the casting." That better mean Eve Myles is returning!

Fans, however, may not be so happy with the mere five hours slated for next season. "We've decided to do a five-part mini-series, one big story that will run during one week," says Gardner, adding, "I wanted to make a really big noise about the show."

So far, the BBC has only green lit these five hours, but there could be more, we're told. When (or even whether) BBC America will run the mini-series has yet to be decided. — Ileane Rudolph
bron

Weird, een miniserie van een week? Beter dan niks, maar een vreemde keuze voor een serie met zoveel potentie.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:36:45 #224
2783 Mr. Orange
Leicester!
pi_59090246
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 09:45 schreef Breuls het volgende:

[..]

bron

Weird, een miniserie van een week? Beter dan niks, maar een vreemde keuze voor een serie met zoveel potentie.
Pleeeaaaaasssseeeee geen martha
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  Admin dinsdag 3 juni 2008 @ 14:50:07 #225
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_59090594
Wat is er mis met Martha (En waarom begin je erover, ze wordt niet eens genoemd. )
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 15:29:43 #226
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_59091644
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 09:45 schreef Breuls het volgende:

[..]

bron

Weird, een miniserie van een week? Beter dan niks, maar een vreemde keuze voor een serie met zoveel potentie.
aan de andere kant kan je dan in een week wel enorm veel mooie dingen laten zien en je kan het meer als een soort soap bekijken.
Daardoor kan de populariteit natuurlijk ook enorm omhoog gaan..
  Admin dinsdag 3 juni 2008 @ 15:31:34 #227
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_59091696
Jah, maar je bent er wel in een week doorheen. Torchwood is typisch een serie waarvan je met gemak een amerikaans seizoen kunt vullen. Zeker gezien mijn arc-betoog van hierboven.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 15:38:42 #228
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_59091914
Da's zeker zo, maar misschien dat ze later in het seizoen nog een keer zo'n week doen?
Ergens is het trouwens ook wel kut, je moet de hele week op dat tijdstip thuis zijn om te kunnen kijken (of later downloaden natuurlijk, maar "live" kijken heeft ook zo z'n charmes.)
  dinsdag 3 juni 2008 @ 17:05:54 #229
211083 Angelof9
I must go first
pi_59094414
Ik ben benieuwd wie Tosh gaat vervangen, maar het zou me niet verbazen als het Martha was. En ik neem aan dat Spike ook blijft.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  Admin dinsdag 3 juni 2008 @ 19:21:11 #230
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_59097455
Marsters zei wel terug te willen komen, maar het zou me verbazen als hij een regular wordt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_59135165
Meer mensen die de boeken (of beter gezegd boekjes) lezen? Vanmiddag "Winner Takes All" (by Jacqueline Rayer) gelezen

Moet zeggen, echt typisch DW verhaal, de sfeer is aanwezig, opmerkingen van Rose/Doctor zoals in de serie, story-line die heel goed een aflevering zou kunnen zijn van de serie. Als je van Doctor Who en van lezen houd kun je best eens zo'n verhaal proberen (wel in het engels natuurlijk). Lees lekker weg iig

Volgende 6 ook maar bestelt bij amazon.co.uk (6 delen + shipping, zo'n 50 euro).
  donderdag 5 juni 2008 @ 02:58:53 #232
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_59135239
Haha, kijk nou wat ik vind, een cybermen shower radio

http://www.retrotogo.com/2007/07/dr-who-cyberman.html
  donderdag 5 juni 2008 @ 10:52:27 #233
211083 Angelof9
I must go first
pi_59138885
Ik heb die boeken ook, maar ik heb er maar een gelezen zover. Vind het wel heel mooie boeken, heb je de hardcovers ook?
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  Admin donderdag 5 juni 2008 @ 11:17:48 #234
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_59139435
Ik heb 1 audoboek geluisterd, die stopten ze als CD bij de Radio Times. Werd voorgelezen door David Tennant, die zelf een schots accent heeft, maar heel duidelijk naar the Doctor switcht als-ie daar dialoog van voorleest. Leuk om te horen. En een leuk verhaal overigens, het heet The Resurrection Casket en is geschreven door Justin Richards.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 5 juni 2008 @ 11:18:53 #235
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_59139450
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 02:58 schreef SiGNe het volgende:
Haha, kijk nou wat ik vind, een cybermen shower radio
[ afbeelding ]
http://www.retrotogo.com/2007/07/dr-who-cyberman.html
Kijk maar uit dat-ie je douchegordijn niet kapot maakt. Daar hebben Cybermen een handje van.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_59142484
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 10:52 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb die boeken ook, maar ik heb er maar een gelezen zover. Vind het wel heel mooie boeken, heb je de hardcovers ook?
Idd, de hard-covers zien er goed uit
  Admin donderdag 5 juni 2008 @ 14:05:05 #237
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_59143885
Sci-Fi Channel zendt vanaf 16 juli Torchwood seizoen 1 (opnieuw) uit.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_59147711
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 11:17 schreef Breuls het volgende:
Ik heb 1 audoboek geluisterd, die stopten ze als CD bij de Radio Times. Werd voorgelezen door David Tennant, die zelf een schots accent heeft, maar heel duidelijk naar the Doctor switcht als-ie daar dialoog van voorleest. Leuk om te horen. En een leuk verhaal overigens, het heet The Resurrection Casket en is geschreven door Justin Richards.
Nu maak je me nieuwsgierig ... en daarnaast gefrustreerd dat ik ze niet kan vinden op internet. EN ik mag er natuurlijk niet naar vragen.
  Admin donderdag 5 juni 2008 @ 16:14:09 #239
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_59147939
quote:
Starfall: a world on the edge, where crooks and smugglers hide in the gloomy shadows and modern technology refuses to work. And that includes the TARDIS. The pioneers who used to be drawn by the hope of making a fortune from the mines can find easier picking elsewhere. But they still come... for the romance of it, or old-fashioned organic mining. Or in the hope of finding the lost treasure of Hamlek Glint, scourge of the spaceways, privateer, adventurer, bandit.

Will the TARDIS ever work again? Is Glint's lost treasure waiting to be found? And does the fabled Resurrection Casket, the key to eternal life, really exist? With the help of new friends, and to the horror of new enemies, the Doctor and Rose aim to find out.
Verkrijgbaar bij Audible en via de iTunes Store. En vast nog wel op andere plekken.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 5 juni 2008 @ 16:17:16 #240
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_59147998
BBC Press Office heeft de beschrijving voor Turn Left (zegmaar de aflevering waar we sinds Doomsday al naar uitkijken) vrijgegeven:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BBC One, 21 juni om 8 uur.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 20:46:04 #241
64288 Bensel
Ladderzat
pi_59202282
Holy... Holy Fuck.. Dit is de beste 2 parter die ik ooit gezien heb.. Niet normaal, wat een aflevering. Moffat RULEZ!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_59202536
En deze man gaat headwriter van Doctor Who worden? ... Wordt een zeer interesant S5
  Admin zaterdag 7 juni 2008 @ 21:43:43 #243
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_59203784
Goed verhaal wel dit zeg. Wow. Weer vol met lagen en verbindingen. Die Moffat is wel zo enorm briljant.

Ik vroeg me al af wat River in the Doctor's oor fluisterde, en dacht dat het misschien zijn naam zou zijn. En verrek.

En hij heeft wat over zichzelf geleerd: hij kan de TARDIS openen met een vingerknip.
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:46 schreef Bensel het volgende:
Moffat RULEZ!!!
Stating the bloody obvious, but allright.
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everybody lives! (The Doctor Dances)
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:56 schreef Young_David het volgende:
En deze man gaat headwriter van Doctor Who worden? ... Wordt een zeer interesant S5
Uhuh. Zelfs al schrijft hij niet zoveer als RTD deed, ik verwacht van hem een bijzonder interessante arc in S5.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 22:01:23 #244
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_59204293
Ik moet voortaan een wekker zetten ofzo
ik ga maar weer eens op DC++/μtorrent kijken..
  zaterdag 7 juni 2008 @ 22:05:16 #245
64288 Bensel
Ladderzat
pi_59204408
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 22:01 schreef SiGNe het volgende:
Ik moet voortaan een wekker zetten ofzo
ik ga maar weer eens op DC++/μtorrent kijken..
okee, speciaal voor jou: Volgende week om 20:10 nederlandse tijd
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  zaterdag 7 juni 2008 @ 22:07:20 #246
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_59204500
dank je.. zal m'n alarm alvast instellen
pi_59207253
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:50 schreef Breuls het volgende:
Wat is er mis met Martha (En waarom begin je erover, ze wordt niet eens genoemd. )
Ze is een slechte actrice... Ze was slecht in Torchwood en in Doctor who

En bij een nieuw seizoen voor Torchwood dacht ik al meteen aan haar, omdat ze in vorig seizoen was
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  zondag 8 juni 2008 @ 00:09:56 #248
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_59207482
kvin doctor who een geweldige serie, en kijk der ook elke zaterdag naar op BBC

alleen jammer dat het maar 1 keer per week komt
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  Admin zondag 8 juni 2008 @ 02:21:37 #249
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_59209883
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 23:57 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Ze is een slechte actrice... Ze was slecht in Torchwood en in Doctor who
Ik vond haar wel okay eigenlijk.
quote:
En bij een nieuw seizoen voor Torchwood dacht ik al meteen aan haar, omdat ze in vorig seizoen was
Dat was een gastrol.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zondag 8 juni 2008 @ 02:54:41 #250
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_59210304
Paar snapshots gemaakt:


River vertelt the Doctor zijn naam


Een nieuwe versie van The Doctor's Theme klinkt terwijl the Doctor River verbijsterd aanstaart


*knip*


Gelukt!
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_59210570
Als de rest van de posts over de laatste ep in spoiler is, dan moet die eigenlijk ook
  Admin zondag 8 juni 2008 @ 03:53:40 #252
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_59210793
Alleen voor komende afleveringen zijn spoilers nodig.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 8 juni 2008 @ 11:40:59 #253
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_59213467
Goede aflevering weer van Moffat. Ik ben benieuwd wanneer, en of, River Song weer terugkomt. Ik heb sterk het gevoel dat ze wellicht toch een latere incarnatie van de dokter gekend heeft en niet de huidige dokter. Maar aangezien ze hem wel meteen herkende hoeft dat niet persé zo te zijn. Wellicht dat er in seizoen 5 nog op wordt teruggekomen.

Ik blijf het jammer vinden dat de belichting van deze dubbele aflevering niet geweldig was. In een aflevering waar het gevaar in de schaduwen loert verwacht je een duidelijk contrast tussen het licht en de schaduwen. In plaats daarvan was het op veel plekker halfdonker en liep iedereen vrolijk door duistere plekken, waar ze gezien de logica van de aflevering beter niet zouden kunnen lopen.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  zondag 8 juni 2008 @ 14:42:16 #254
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_59218438
Ik heb in elk geval genoten

En Wepeel2: zoals de doctor al stelde: "het is niet elke schaduw".
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_59222491
Veel beter kan TV niet worden.
"They misunderestimated me"
  zondag 8 juni 2008 @ 18:17:47 #256
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_59224393
quote:
Op zondag 8 juni 2008 14:42 schreef wdn het volgende:
Ik heb in elk geval genoten

En Wepeel2: zoals de doctor al stelde: "het is niet elke schaduw".
Nee snap ik, maar dat weet je van te voren natuurlijk niet. Waarschijnlijk gaat het ook alleen om de echt donkere plekken, en niet de halfverlichte plekken, maar echt duidelijk was het niet. Op deze pagina wordt het ook al vermeld:
http://tardis.wikia.com/w(...)Plot_Holes.2C_Errors

Dus hoewel ik kennelijk een detailneuker ben, ben ik iig niet de enige. Maar even serieus, ik vind Doctor Who echt een hele goede en toffe serie en juist daarom heb ik dan de behoefte om er toch even wat over te zeggen.

[ Bericht 40% gewijzigd door Wepeel2 op 08-06-2008 18:25:08 ]
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  zondag 8 juni 2008 @ 22:15:33 #257
64288 Bensel
Ladderzat
pi_59232417
het is eerder een keuze. Je kunt wel een hele boel scherpe schaduwen creeren, maar de rest van het licht is erg overbelicht, en komt de donkere sfeer ook weer niet ten goede. Nu voelde je de dreiging, omdat het lang niet overal even licht was. Een plot hole zou ik het niet noemen, omdat de mogelijkheid van lege schaduwen ook uitgelegd werd. Ik stoorde me er overigens niet aan.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_59243255
Maar de Ood hadden het dus niet over River Song toen ze vertelde dat "Your Song will end soon" ?
  Admin maandag 9 juni 2008 @ 12:34:28 #259
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_59243742
Oeh, dat is wel mogelijk. Alleen ga ik ervan uit dat het 'song' gedeelte sloeg op het lied van de Ood en vertaald werd naar the Doctor en Rose omdat ze op dat moment Doomsday lieten horen, en Doomsday is de muziek uit de afscheidsscenes tussen the Doctor en Rose.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 10 juni 2008 @ 11:55:11 #260
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_59273458
Volgens de radio is de komende aflevering, Midnight, "pretty much the scariest they've done". Ben benieuwd. De trailer leek daar niet zo op te wijzen...
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 21:13:40 #261
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_59288359
Doctor Who en eng zijn sowieso twee dingen die bij mij niet echt samengaan. Hoogstens is het spannend.
Hoewel Blink toch wel een beetje in de buurt kwam.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  Admin dinsdag 10 juni 2008 @ 21:15:34 #262
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_59288425
Het is vooral voor de kids eng.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_59291973
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 00:29 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik gok dat je The Impossible Planet / The Satan Pit bedoelt? Was ok een erg goede ja.
[..]

Uhuh. Het hele verhaal en alle sub-elementen zijn onderdeel van een grote puzzel die ronduit briljant in elkaar zit. De stukjes tijd, het concept van de quantum locking, enge standbeelden, etc.

En de dialoog: "goes ding when there's stuff" (over dat apparaat dat hij in 1969 heeft gemaakt)

Okay, die is niet megagrappig, maar past zo leuk in de woordenstroom die is the Doctor. En op het einde: "Yeah, listen, listen. Gotta dash, things happening. Well, four things. Well, four things and a lizard." Dat herhalen van het 'well' is daarna nog een paar keer gedaan maar dit is wel de leukste (misschien niet op papier, maar Tennant doet het briljant).
Oewh The Satan Pit.
Extreem vette computerrender van de belichaming van satan vind ik zelf.
Beter dan menige horrorflick er over.

Zijn er trouwens al theorien over de naam van de Docter?
Nou ben ik benieuwd.

[ Bericht 3% gewijzigd door McKillem op 10-06-2008 22:59:36 ]
  Admin dinsdag 10 juni 2008 @ 23:23:46 #264
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_59293344
Vast wel, maar het lijkt me vanzelfsprekend dat we die naam nooit te weten komen. RTD verklaarde zelf dat ze er uberhaupt niet over nadenken, en gelijk hebben ze. Een mysterie rondom de naam is veel leuker dan het weten van de naam.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_59294511
Hey, who turned off the light.
  woensdag 11 juni 2008 @ 09:50:33 #266
64288 Bensel
Ladderzat
pi_59298192
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 00:05 schreef McKillem het volgende:
Hey, who turned off the light.
nu al legendarisch

Satan pit vond ik vooral erg goed in de spanningsopbouw. Zou het echt de duivel zijn? Ik denk dat hij nog weleens terug komt, misschien niet in fysieke vorm, maar in de vorm van de bezetenheid. (fysieke vorm was ook niet zo belangrijk, aangezien die al losgekoppeld was.) Aangezien de geestelijke vorm zo slim was, kan het een goede nemesis van The Doctor worden.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  Admin vrijdag 13 juni 2008 @ 15:34:09 #267
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_59365235
De titel van aflevering 12 is bekend. Omdat die tot nu toe geheim was behandel ik 'm als spoiler en zet ik de titel dus niet in het overicht bovenaan het topic. Althans, niet buiten spoilertags. Dit is de press office release over aflevering 12:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Interessant, hoe de titel inderdaad iets te maken lijkt te hebben met verwijzingen eerder in het seizoen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 16:08:25 #268
211083 Angelof9
I must go first
pi_59388911
Waaaat, is het alweer de een na laatste aflevering?!?
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  zaterdag 14 juni 2008 @ 20:55:13 #269
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_59394099
Aflevering van vandaag was weer zeer goed
Welkome afwisseling tussen al dat voetbal
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_59394228
Hele aparte maar wel goeie aflevering
Nog 2 afleveringen toch ? Dat betekend dat ik de laatste aflevering pas na 2 weken vakantie kan zien
  Admin zaterdag 14 juni 2008 @ 21:50:30 #271
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_59395488
Ooooh, wow! Deze aflevering steunde echt volledig op de acteurs. Geen special of visual effects, behalve een paar kleintjes, gewoon acteerwerk, dialoog en een sterk verhaal (okay, en een berg postproductie, zoals te zien in DWC).

Erg sterk. RTD kan wel verhalen schrijven die boven het gemiddelde uitstijgen.
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 16:08 schreef Angelof9 het volgende:
Waaaat, is het alweer de een na laatste aflevering?!?
Nee. Deze afleveringen komen nog:

11. Turn Left - 21 juni, 19.40 uur
12. ****** - 28 juni
13. Journey's End -5 juli

En daarna wachten tot kerstmis.

(De titel van aflevering 12 staat iets hoger in dit topic in een spoiler.) Aflevering 11 is de terugkeer van Rose voor de laatste drie afleveringen. Daarnaast, en omdat ik niet weet hoezeer dit al was aangekondigd cq. duidelijk gemaakt in een spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_59398822
ik werd stront ziek van al dat gezeik van al die passagiers.. beetje over de top imho.. verhaal wel tof verder.. en de roseglimp was er ook weer deze week
volgende week rose terug
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
  Admin zondag 15 juni 2008 @ 01:50:10 #273
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_59400041
Roseglimp? Je bedoelt Sky aan het begin van de aflevering? Ik moest toen ook aan Rose denken, maar er is al zo lang geen verwijzing geweest dat ik niet direct zeker wist of dat er eentje was.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 15 juni 2008 @ 02:47:45 #274
19242 yavanna
Results may vary.
pi_59400470
Rose was te zien op het tv scherm, toen de doctor niet keek.

Ik vond het een sterke aflevering, goed gecast.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zondag 15 juni 2008 @ 02:50:05 #275
19242 yavanna
Results may vary.
pi_59400484
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 21:50 schreef Breuls het volgende:
Ooooh, wow! Deze aflevering steunde echt volledig op de acteurs. Geen special of visual effects, behalve een paar kleintjes, gewoon acteerwerk, dialoog en een sterk verhaal (okay, en een berg postproductie, zoals te zien in DWC).

Erg sterk. RTD kan wel verhalen schrijven die boven het gemiddelde uitstijgen.
[..]

Nee. Deze afleveringen komen nog:

11. Turn Left - 21 juni, 19.40 uur
12. ****** - 28 juni
13. Journey's End -5 juli

En daarna wachten tot kerstmis.

(De titel van aflevering 12 staat iets hoger in dit topic in een spoiler.) Aflevering 11 is de terugkeer van Rose voor de laatste drie afleveringen. Daarnaast, en omdat ik niet weet hoezeer dit al was aangekondigd cq. duidelijk gemaakt in een spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie nu alweer uit naar de kerst Gelukkig nog 3 afleveringen te gaan.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_59400485
quote:
Op zondag 15 juni 2008 01:50 schreef Breuls het volgende:
Roseglimp? Je bedoelt Sky aan het begin van de aflevering? Ik moest toen ook aan Rose denken, maar er is al zo lang geen verwijzing geweest dat ik niet direct zeker wist of dat er eentje was.
Die monitor achter de dokter ergens in het begin van de aflevering.
pi_59400504
quote:
Op zondag 15 juni 2008 01:50 schreef Breuls het volgende:
Roseglimp? Je bedoelt Sky aan het begin van de aflevering? Ik moest toen ook aan Rose denken, maar er is al zo lang geen verwijzing geweest dat ik niet direct zeker wist of dat er eentje was.
idd op de monitor
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
pi_59400513
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 21:50 schreef Breuls het volgende:
Ooooh, wow! Deze aflevering steunde echt volledig op de acteurs. Geen special of visual effects, behalve een paar kleintjes, gewoon acteerwerk, dialoog en een sterk verhaal (okay, en een berg postproductie, zoals te zien in DWC).

Erg sterk. RTD kan wel verhalen schrijven die boven het gemiddelde uitstijgen.
[..]

Nee. Deze afleveringen komen nog:

11. Turn Left - 21 juni, 19.40 uur
12. ****** - 28 juni
13. Journey's End -5 juli

En daarna wachten tot kerstmis.

(De titel van aflevering 12 staat iets hoger in dit topic in een spoiler.) Aflevering 11 is de terugkeer van Rose voor de laatste drie afleveringen. Daarnaast, en omdat ik niet weet hoezeer dit al was aangekondigd cq. duidelijk gemaakt in een spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Admin zondag 15 juni 2008 @ 02:56:59 #279
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_59400518
quote:
Op zondag 15 juni 2008 02:50 schreef McKillem het volgende:

[..]

Die monitor achter de dokter ergens in het begin van de aflevering.


Gemist! Damn!

Nouja, ik download 'm morgen nog wel effe.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_59400525
quote:
Op zondag 15 juni 2008 02:56 schreef Breuls het volgende:

[..]



Gemist! Damn!

Nouja, ik download 'm morgen nog wel effe.
hij staat al op usenet
  Admin zondag 15 juni 2008 @ 02:58:44 #281
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_59400531
Ja, meestal dezelfde avond nog. Alleen Silence in the Library was wat lastiger.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_59400547
quote:
Op zondag 15 juni 2008 02:58 schreef Breuls het volgende:
Ja, meestal dezelfde avond nog. Alleen Silence in the Library was wat lastiger.
Kheb ze hier keurignetjes allemaal. Torchwood ook, in HD zelfs.
Jammer dat drwho niet uitgezonden word op bbcHD.
Vergeleken met die HDrips van Torchwood zijn die doctor who divxjes echt rubbish.

[ Bericht 6% gewijzigd door McKillem op 15-06-2008 03:11:09 ]
  zondag 15 juni 2008 @ 03:07:05 #283
19242 yavanna
Results may vary.
pi_59400577
Op Torrent sites staan ze vrijwel meteen na de aflevering, iig snel.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_59400674
quote:
Op zondag 15 juni 2008 03:07 schreef yavanna het volgende:
Op Torrent sites staan ze vrijwel meteen na de aflevering, iig snel.
Lang leve de technologie. (en de Nederlandse wetgeving die dit prima legaal vind)
  zondag 15 juni 2008 @ 11:31:47 #285
64288 Bensel
Ladderzat
pi_59402561
Ik vond het een vreemde aflevering.. 1 van de weinigen waar The Doctor helemaal flabbergasted alles moest ondergaan, en geen geniale ingeving had om zichzelf en anderen te redden. Zijn gesprek met Donna aan het eind sprak ook boekdelen.. Hij was behoorlijk angstig geworden.. Sign of things to come?
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  Admin zondag 15 juni 2008 @ 11:35:20 #286
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_59402622
quote:
Op zondag 15 juni 2008 03:00 schreef McKillem het volgende:

[..]

Kheb ze hier keurignetjes allemaal. Torchwood ook, in HD zelfs.
Jammer dat drwho niet uitgezonden word op bbcHD.
Vergeleken met die HDrips van Torchwood zijn die doctor who divxjes echt rubbish.
In verband met de kosten schieten ze DW niet in HD, helaas.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zondag 15 juni 2008 @ 12:05:09 #287
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_59403163
Gevonden:



Zo te zien hetzelfde als in The Poison Sky.

En een stukje preview:
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 15 juni 2008 @ 13:10:31 #288
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_59404547
quote:
Op zondag 15 juni 2008 11:35 schreef Breuls het volgende:

[..]

In verband met de kosten schieten ze DW niet in HD, helaas.
Is DW zoveel duurder dan TW?
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zondag 15 juni 2008 @ 14:00:32 #289
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_59405450
Oe toffe aflevering hoor. Zeer veel suspense.
In het begin dacht ik trouwens heel even dat Sky Jackie Tyler was. Ze heeft er wel iets van weg. Ik hoop eigenlijk dat we nog wel wat meer van Midnight (de planeet) te zien krijgen. Het is wel een spannend uitgangspunt.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  Admin zondag 15 juni 2008 @ 14:29:45 #290
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_59405993
quote:
Op zondag 15 juni 2008 13:10 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Is DW zoveel duurder dan TW?
Ze hebben volgens mij meer special effects. Maar het kan ook gewoon zijn dat ze minder budget hebben, geen idee.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 15 juni 2008 @ 16:55:06 #291
101884 PeRi
Allons-y!
pi_59408535
Interview met David Tennant bij The Andrew Marr Show van 8 juni jl. Tof .
Whatever I want.
  Admin zondag 15 juni 2008 @ 19:44:59 #292
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_59411681
quote:
Op zondag 15 juni 2008 12:05 schreef Breuls het volgende:

Zo te zien hetzelfde als in The Poison Sky.
Nog even opgezocht, het screenshot uit The Poison Sky:



Aanstaande zaterdag komen we overigens terug op deze quotes uit The Fires of Pompeii:


1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
                LUCIUS
      This is the gift of Pompeii. Every single 
      oracle tells the truth.

                DONNA
      That is impossible.

                LUCIUS
      Doctor, she is returning. 

                THE DOCTOR
      Who is? Who's she?

                LUCIUS
      And you, daughter of London. There is 
      something on your back.

                DONNA
      What's that mean?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_59420633
quote:
Op zondag 15 juni 2008 12:05 schreef Breuls het volgende:
Gevonden:

[ afbeelding ]

Zo te zien hetzelfde als in The Poison Sky.

En een stukje preview:
[ afbeelding ]
Die kopf die ze trekt op foto 2.
Doe het bijna in mijn broek.
  Admin maandag 16 juni 2008 @ 15:00:33 #294
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_59433313
quote:
Who Altered British TV? ‘Who’ Indeed

RUSSELL T DAVIES, perhaps the most admired writer and producer working in British television drama, was once confronted at a wedding by a fellow guest bristling with indignation about a scene in Mr. Davies’s hugely successful, family-friendly science fiction series, “Doctor Who.” In the scene Capt. Jack Harkness, a swaggering intergalactic hero who exuberantly lusts after both men and women, plants quick kisses on the mouths of both the title character and the title character’s female sidekick as they face imminent death. (Everyone survives.)
bron en volledig artikel
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  FOK!fossiel maandag 16 juni 2008 @ 17:50:24 #295
8443 cptmarco
it's captain...
pi_59437480
in de laatste afleveringen gung het regelmatig over de naam van de Doctor, zou dat nog een betekenis hebben in de komende afleveringen?
  Admin maandag 16 juni 2008 @ 21:30:34 #296
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_59443801
Niet in de zin van 'we gaan zijn naam onthullen', maar het zou goed kunnen. Ik zit een beetje Wikipedia door te speuren, en daar hebben ze uit interviews geprobeerd de grote lijn uit S4 te distilleren, maar dat lukt niet echt.

Wel is het zo dat ze aangeven dat je in S4 naar de losse elementen moet kijken, en daarvan zijn we er al een paar tegengekomen:

» Verschijningen van of referenties (zowel letterlijk als cryptisch) naar Rose Tyler
» Het verdwijnen van planeten
» Het herbouwen van volkeren (Adipose, Pyrovile, Sontarans, Doctor's Daughter, D***ks ( ))
» Het achteloos/betekenisloos noemen van The Medusa Cascade
» De naam van the Doctor
» .... (vul in op de lijn)

Ik denk dat veel van de herhalende elementen bedoeld zijn om terug te komen. Misschien wel allemaal. Dat zou enorm tegen kunnen vallen, maar als RTD het allemaal een beetje slim in elkaar heeft gedraaid kan het wel een fucking gave finale worden.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 16 juni 2008 @ 22:34:24 #297
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_59446049
Radio Times van deze week:


Ligt meestal op donderdag/vrijdag in NL in de winkel.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 16 juni 2008 @ 23:11:19 #298
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_59447486
De Radio Times website heeft overigens ook non-magazine content, zoals blogs:
quote:
Why I Love...Catherine Tate as Donna Noble

]I have to start by making a confession. I wasn't exactly chuffed when the news broke that Catherine Tate was to play the Doctor's new companion. Yes, I admit it, I joined countless other fans in a chorus of "What is Russell T Davies thinking?" I'd been unfortunate enough to catch a few minutes of Tate's comedy sketch show, and I couldn't see anything remotely funny about it. In Christmas special The Runaway Bride, I found her character, Donna Noble, brash, mouthy and annoying.

But as series four of Doctor Who progresses, I'm getting fat on humble pie. Donna is everything I hoped I'd get in Martha, but didn't.
Door Laura Pledger, hier de complete post.

Afleverings-reviews van William Gallagher:
» Partners in Crime
» The Fires of Pompeii
» Planet of the Ood
» The Sontaran Strategem
» The Poison Sky
» The Doctor's Daughter
» The Unicorn and the Wasp
» Silence in the Library
» Forest of the Dead
» Midnight

En tot slot de Episode Guide van Radio Times.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 16 juni 2008 @ 23:16:46 #299
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_59447680
Ook leuk, een negatieve blik op Doctor Who, maar wel vanuit iemand die graag kijkt. Ikzelf ben het wel eens met 12, 9, 5 en natuurlijk 1.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 16 juni 2008 @ 23:19:23 #300
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_59447740
Deze spoilers voor Midnight kloppen, op twee na. Ze zijn wel grappig als je eenmaal weet wat er wordt bedoeld.
quote:
› A sinister shadow poses a threat to the Crusader 50 vessel, according to a crew member.
› Betty Boop is seen doing the do in front of The Doctor.
› A Professor is carrying a hidden bomb strapped under his jumper along with a unique ultimatum.
› The Doctor toasts the Lost Moon of Poosh.
› It's Election Day on the planet Midnight, prompting The Doctor to discuss Arcadia.
› Rose Tyler trades places with a pop singer.
› Fans of a certain French phrase will be happy.
› The Doctor tries to force a pi into the mouth of an alien.
› One of the characters tells the Time Lord: "Oh Doctor, you're so handsome." He agrees.
› A famous poem by Christina Rossetti is analysed by The Doctor and one other character, in reference to ongoing events.
(bron)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 16 juni 2008 @ 23:22:30 #301
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_59447837
Valt het op dat ik het topic volpost? Hier het vervolg: Doctor Who & Torchwood #8 - Doctor, she's returning
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')