Ik erger me eigenlijk nergens aan in de regel, behalve als mijn hormonen de welbekende dip hebben, dan komt alles er in één keer uit en met name bij de volgende situaties:
-scholieren in het verkeer (geen hand uitsteken, met z'n zessen naast elkaar, zich gewoon de weg op storten en dan nog grote bek hebben als je ze bijna aanrijdt) echt DOOD moeten ze, massaal, een beetje te dom of arrogant zijn om je aan simpele regeltjes te houden CALIFORNIAN CURBKICK.
-scholieren in het OV (een invasie van piepstemmetjes, de coupé wordt omgetoverd in een apenkooi, ENORME PAUPERmuziek over de speakers, verontwaardigd reageren met 234 ziektes als je er wat van zegt) ook goed voor het ultieme viswijveneffect bij mij, die normaal iedereen alle goeds wenst

-pubers en kleine kinderen in het algemeen (met winkelkarretjes Carmageddon-taferelen veroorzaken, zeiken, krijsen, alles beter weten, stomme nagebauwde "coole" zinnetjes loslaten, alleen snoep vreten en met de door papa betaalde mobiel in je door pappa betaalde veel te blote bilnaadmerkkleren achterlijke gesprekken met vriendinnetjes voeren over wat een vrek die rotpappie wel niet is en of "Stijn of Pepijn nou neukbaar is"
-stinkende mensen in het OV (je bek poetsen en/of ontbijten lijkt me geen onneembare vesting en anders is er nog kauwgom, schone onderbroek aantrekken die je niet door je jeans heen ruikt, deo is ook voor hippies een must en hou die klauw voor je muil als je rochelt aub dank u)
-domme mensen die iedereen overschreeuwen en daarom gelijk hebben
Nou ja, dat was het wel zo'n beetje
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team