Natuurlijk wel, net zo goed als dat Huub en Claire lol mogen hebben over die persiflage, dat jij er anders over denkt dan ik maakt mij niet uit hoor, je hoeft niet zo in de verdediging te schieten, zeg eens wat ze bedenken dan, ik ben streamloos, het klinkt alsof ze weer een toneelstukje gaan opvoeren en ik denk dat Huub daar niet warm of koud van wordt, we zullen het zien.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:51 schreef diedirk het volgende:
Hahah mensen die plannen van Jaap en Brian zijn nu wel echt super grappig hoor.
Ze hebben echt oprecht lol...of mag dat niet van de Huub fans?
quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:49 schreef Guuskeee het volgende:
misschien kan Brian die pop Gea dan ook een vuistslag in dr gezicht geven in de paardenbak, om het echt realisties na te spelen
Huub houdt hem er in johquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:56 schreef Guuskeee het volgende:
ik heb wel (een beetje) medelijde mat Jaap. Hij weet dat ie eind van de maand eruit gaat. Hij probeert zich aan alles en iedereen vast te houden om er maar in te kunnen blijven. Nu zit ie bij Brian en je ziet aan Jaap dat ie weet dat dit ook niks word...
Jaap gaat helemaal nergens......die speelt de finale.....quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:56 schreef Guuskeee het volgende:
ik heb wel (een beetje) medelijde mat Jaap. Hij weet dat ie eind van de maand eruit gaat. Hij probeert zich aan alles en iedereen vast te houden om er maar in te kunnen blijven. Nu zit ie bij Brian en je ziet aan Jaap dat ie weet dat dit ook niks word...
Zou maar zo kunnen. Er zit een sponsordeal achter Claire, zelf verdiend ze geen minuut DGKquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:59 schreef Varen het volgende:
Claire denkt dat ze met 5ven naar de finale gaan.
Amanda: oh en begint weer over het trouwen
Eet smakelijk. Tot morgenquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:00 schreef kahaarin het volgende:
Ben eten, en dan weg, tot morgen!![]()
Was een leuke dag hier!
Het is natuurlijk wel grappig: Brian en Amanda zijn volgens mij nog niet verder gekomen dan de gedachte dat dat huwelijk een manier is voor Huub om zijn kansen op winst te vergroten, terwijl het voor Claire net zo hard een manier is om in de finale te komen.. met een beetje mazzel Jaap ook dus dan verkleint de kans dat Brian of Amanda wint van 1 op 4 naar 1 op 5.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:59 schreef Varen het volgende:
Claire denkt dat ze met 5ven naar de finale gaan.
Amanda: oh en begint weer over het trouwen
Nee donderdag over twee weken pas.... het is nu ff doorbijten.quote:
Smakelijk en een fijne avond.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:00 schreef kahaarin het volgende:
Was een leuke dag hier!
Je gaat mij toch niet wijs maken dat Amanda inzake dat huwelijk geen gelijk heeftquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:02 schreef beequeen het volgende:
Heerlijk, Amanda probeert uit alle macht Claire te overtuigen van haar gelijk. Claire blijft rustig en geeft de juiste antwoorden. Amanda blijft maar hameren op 1 maand maar Claire zit er inmiddels al 3 maanden.
En ach, daar komen de 14 maanden van Amanda weer, sneu wijf.
Ja, alleenstaande moeder.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:01 schreef ruby het volgende:
Is vanavond de releaseparty van Brian z'n slechte CD?
De rieliesparty van de kutsingles van Brian o.l.v Lamme Lul en criminele aanhang.quote:
niet normaal héquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:01 schreef akveor het volgende:
Wat een kutgesprekken....
Toppie, ik heb Netty gemist.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:03 schreef Varen het volgende:
[..]
Ja, alleenstaande moeder.
Mama Netty en de vrouw van de pasteitjes komen ook
Tja......ik begin Claire steeds meer een dom gansje te vinden eigenlijk. Ze kan niets, maar dan ook niets brengen. Het enige waar ze op terug valt is haar eigen lichaam aanbieden aan Huub en meegaan in een huwelijk. Nogal vrouwonvriendelijk als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
En maar blijven denken dat Claire het domme gansje is
Alsof Amanda "nee" gezegd zou hebben als het andersom was.... ja ook na 2 maanden verkeringquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet wijs maken dat Amanda inzake dat huwelijk geen gelijk heeft
Maar ondertussen zet ze zichzelf met die move waarschijnlijk wel in de finale....quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja......ik begin Claire steeds meer een dom gansje te vinden eigenlijk. Ze kan niets, maar dan ook niets brengen. Het enige waar ze op terug valt is haar eigen lichaam aanbieden aan Huub en meegaan in een huwelijk. Nogal vrouwonvriendelijk als je het mij vraagt.
Brian is veeeel vrouw vriendelijk, toch? En Amanda pikt niks van hem, toch?quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja......ik begin Claire steeds meer een dom gansje te vinden eigenlijk. Ze kan niets, maar dan ook niets brengen. Het enige waar ze op terug valt is haar eigen lichaam aanbieden aan Huub en meegaan in een huwelijk. Nogal vrouwonvriendelijk als je het mij vraagt.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:00 schreef kahaarin het volgende:
Was een leuke dag hier!
dan snap ik niet waarom jaap zich zo druk maakt om claire, terwijl het 1000x makkelijker is om ruzie tussen B en A te veroorzaken... dan kunnen ze met zn 3en de finale in (4en, maar die 4de telt niet)quote:
Wat denk je dat Amanda gedaan had als Brian haar had gevraagd? Zelf na 1 konijnpartij had ze ja gezegd.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je gaat mij toch niet wijs maken dat Amanda inzake dat huwelijk geen gelijk heeft
Het feit is er dat dat dus niet gebeurt is en het bij Claire wel het geval is. Ik meen mij overigens te herinneren dat Amanda en Brian er wel eens over gesproken hebben maar dat Brian het afkapte...dat was na Jaap's mislukte huwelijkspogingquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof Amanda "nee" gezegd zou hebben als het andersom was.... ja ook na 2 maanden verkering
Juistemquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar ondertussen zet ze zichzelf met die move waarschijnlijk wel in de finale....
Weet ik ook nog, Amanda zou best gewild hebben, zeker wetenquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het feit is er dat dat dus niet gebeurt is en het bij Claire wel het geval is. Ik meen mij overigens te herinneren dat Amanda en Brian er wel eens over gesproken hebben maar dat Brian het afkapte...dat was na Jaap's mislukte huwelijkspoging
Streamers zitten weken te klagen dat er niets gebeurt.....nu gebeurt er toch wat? Er moeten ook nog uitzendingen gevuld worden.....quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:07 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dan snap ik niet waarom jaap zich zo druk maakt om claire, terwijl het 1000x makkelijker is om ruzie tussen B en A te veroorzaken... dan kunnen ze met zn 3en de finale in (4en, maar die 4de telt niet)
Hij zit dit nu toch met Brian te bespreken?? Als hij een beetje overtuigend wil overkomen dan moet hij tegen Brian iig doen alsof hij een target heeft... Huub als target zal Brian nog niet helemaal vertrouwen, dus Claire als target noemen is een hele leuke manier om Brian ervan te overtuigen dat hij in zijn team zit.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:07 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dan snap ik niet waarom jaap zich zo druk maakt om claire, terwijl het 1000x makkelijker is om ruzie tussen B en A te veroorzaken... dan kunnen ze met zn 3en de finale in (4en, maar die 4de telt niet)
Amanda mogen ze niet over de zeik brengen... zowel door Jaap, als Huub uitgeprokenquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:07 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Ja......helemaal waar....of toch sponsorcontract?quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar ondertussen zet ze zichzelf met die move waarschijnlijk wel in de finale....
Het lijkt mij een schitterend scenario in ieder geval.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:08 schreef Lady-night het volgende:
Stel dat Jaap vanavond echt los gaat op B&A, wat ik eigenlijk niet geloof, maar dan is de samenwerking toch ook meteen voorbij?? Brian zal dan woedend zijn..
Jaap heeft uitgesproken dat als hij de kans krijgt ook brian en amanda tegen te spelenquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:08 schreef Lady-night het volgende:
Stel dat Jaap vanavond echt los gaat op B&A, wat ik eigenlijk niet geloof, maar dan is de samenwerking toch ook meteen voorbij?? Brian zal dan woedend zijn..
En dit irriteert me ook het meeste aan Jaap.. vorige zomer liep hij alleen maar te schreeuwen van: 23 sept.. terror Jaap het dak gaat eraf, en tot aan nu zit Japio alleen maar te vreten achter de pc.. Met uitzondering van gisteravond.. B en A aanpakken is het meest logisch.. Amanda heb je zo op de kast en dan flipt Brian automatisch mee..quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:07 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Of toch gewoon een spelletje?? Diz iz TieVie men..quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja......helemaal waar....of toch sponsorcontract?
Amanda komt tien keer meer voor haar eigen mening op dan Claire. Het lijkt wel of die laatste helemaal geen mening heeft zo af en toe.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:06 schreef Varen het volgende:
[..]
Brian is veeeel vrouw vriendelijk, toch? En Amanda pikt niks van hem, toch?
het zou inderdaad zo kunnen zijn jaquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij zit dit nu toch met Brian te bespreken?? Als hij een beetje overtuigend wil overkomen dan moet hij tegen Brian iig doen alsof hij een target heeft... Huub als target zal Brian nog niet helemaal vertrouwen, dus Claire als target noemen is een hele leuke manier om Brian ervan te overtuigen dat hij in zijn team zit.
Jaap z'n geweldige excuus is dat hij A en B meer de finale gunt. Wat natuurlijk klinkklare onzin is... het enige wat telt is dat je zelf moet winnen van allemaal. Van Claire heeft ie eigenlijk weinig te vrezen. Van Brian en Amanda veel meer. Na Claire is Huub aan de beurt. Als het ze lukt Claire op te laten stappen voor de 22ste wordt Huub weggestemt door Jaap.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:07 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Amanda en Brian komen vanzelf wel aan de beurt denk ik. Nu los gaan op B en A zou vermoedelijk inhouden dat iemand begint te meppen en dat brengt de finale in gevaar. Het programma is leidend, niet het spel, dat zien we al een jaar....quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:09 schreef Desii het volgende:
[..]
Amanda mogen ze niet over de zeik brengen... zowel door Jaap, als Huub uitgeproken
Jaap wil Claire eruit proberen te spelen; maar met die toneelstukjes, zie ik het niet gebeuren (alleen een flippende Huub misschien)
welke PM bedoelde je? ik vind alleen oudere...quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:11 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
En dit irriteert me ook het meeste aan Jaap.. vorige zomer liep hij alleen maar te schreeuwen van: 23 sept.. terror Jaap het dak gaat eraf, en tot aan nu zit Japio alleen maar te vreten achter de pc.. Met uitzondering van gisteravond.. B en A aanpakken is het meest logisch.. Amanda heb je zo op de kast en dan flipt Brian automatisch mee..
Dat iemand zijn of haar mening er niet ieder moment van de dag gewenst of ongewenst uitgooit (op volume misthoorn) wil niet zeggen dat iemand ook geen mening heeft...quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Amanda komt tien keer meer voor haar eigen mening op dan Claire. Het lijkt wel of die laatste helemaal geen mening heeft zo af en toe.
De frustratie van Brian kan ik mij soms ook wel voorstellen (ook ik zit soms met afkeer zit te kijken), ik geef het je te doen om 24/7, langer dan een jaar opgezadeld te zitten met een type als Amanda. Dat zie ik voorlopig niet veel mensen tot een goed einde brengen.
Gaat ie dat zeggen!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Streamers zitten weken te klagen dat er niets gebeurt.....nu gebeurt er toch wat? Er moeten ook nog uitzendingen gevuld worden.....
Nou, daar is een simpele oplossing voor hoor, de relatie uitmaken. Je doet nu net alsof Brian een lintje verdient, maar hij heeft toch zelf voor die relatie gekozen?quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Amanda komt tien keer meer voor haar eigen mening op dan Claire. Het lijkt wel of die laatste helemaal geen mening heeft zo af en toe.
De frustratie van Brian kan ik mij soms ook wel voorstellen (ook ik zit soms met afkeer zit te kijken), ik geef het je te doen om 24/7, langer dan een jaar opgezadeld te zitten met een type als Amanda. Dat zie ik voorlopig niet veel mensen tot een goed einde brengen.
Mooi, en dan maar zuipen......ik seg, ik hou durfan.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:16 schreef Deisyy het volgende:
Ze mogen niet in de woonkamer en niet in de chill, er wordt dus niet gegeten vanavond.
Jaap zal nooit tegen B en A spelen.... hij is daar de laf voor... hij is te bang voor de febo.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:08 schreef Lady-night het volgende:
Dat denk ik ook. Ik denk alleen wel dat ze pas aan de beurt komen als het programma is afgelopen en ze weer in de echte wereld zijn waar ze beseffen dat ook zij niet bleken te zijn wat ze (in hun eigen hoofd) leken.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Amanda en Brian komen vanzelf wel aan de beurt denk ik. Nu los gaan op B en A zou vermoedelijk inhouden dat iemand begint te meppen en dat brengt de finale in gevaar. Het programma is leidend, niet het spel, dat zien we al een jaar....
Ik vermoed dat dat wel voor zo ongeveer iedereen daar geldt. Goed dat Bart er nog een paar keer komt om ze één en ander in te fluisteren denk ik dan maar. En het is idd waar dat Brian en Amanda wel heel erg ver van de harde werkelijkheid afstaan..quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik denk alleen wel dat ze pas aan de beurt komen als het programma is afgelopen en ze weer in de echte wereld zijn waar ze beseffen dat ook zij niet bleken te zijn wat ze (in hun eigen hoofd) leken.
Ik heb een tijdje niet gekeken, maar volgens mij is Huub wel een beetje pissig?quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:23 schreef akveor het volgende:
Toch leuk om te zien dat het Claire totaal niets doet. Die blijft lekker zichzelf.
Ik luister niet naar die stream , raaquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:22 schreef PeterNB het volgende:
Too much.....too much....hoe dan?....hoe dan ?....too much....too much.....![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:24 schreef Dementor het volgende:
Ik word gek van die stem van Amanda.
Dan maar een wiki aanpassen!
http://en.wikipedia.org/w(...)_having_nasal_voices
People described as having nasal voices
* Amanda Balk
* Fran Drescher
quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:23 schreef akveor het volgende:
Toch leuk om te zien dat het Claire totaal niets doet. Die blijft lekker zichzelf.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:24 schreef Dementor het volgende:
Ik word gek van die stem van Amanda.
Dan maar een wiki aanpassen!
http://en.wikipedia.org/w(...)_having_nasal_voices
People described as having nasal voices
* Amanda Balk
* Fran Drescher
Claire weet prima wat ze wil. En heeft schijt aan iedereen behalve zichzelf.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:25 schreef coldstar het volgende:
Claire is inderdaad misschien geen dom gansje, maar gewoon een simpel mutsje. een muts waar je gewoon niet mee in discussie moet gaan. Dat is gewoon verspilde energie. Wat heb je nou aan iemand die alleen maar zegt, ja ik begrijp het. Als ze er niet meer uit kan komen en dat komt ze vaak niet zegt ze, ja zo ben ik. En ja zo doe ik het'n muts kan je de oorlog niet winnen.
Precies en 3 mensen die maken zich wel erg druk om iemand van wie ze denken dat ze niet spelwaardig is en DGK nooit kan winnen. Wat klopt er niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |