niet normaal héquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:01 schreef akveor het volgende:
Wat een kutgesprekken....
Toppie, ik heb Netty gemist.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:03 schreef Varen het volgende:
[..]
Ja, alleenstaande moeder.
Mama Netty en de vrouw van de pasteitjes komen ook
Tja......ik begin Claire steeds meer een dom gansje te vinden eigenlijk. Ze kan niets, maar dan ook niets brengen. Het enige waar ze op terug valt is haar eigen lichaam aanbieden aan Huub en meegaan in een huwelijk. Nogal vrouwonvriendelijk als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
En maar blijven denken dat Claire het domme gansje is
Alsof Amanda "nee" gezegd zou hebben als het andersom was.... ja ook na 2 maanden verkeringquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet wijs maken dat Amanda inzake dat huwelijk geen gelijk heeft
Maar ondertussen zet ze zichzelf met die move waarschijnlijk wel in de finale....quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja......ik begin Claire steeds meer een dom gansje te vinden eigenlijk. Ze kan niets, maar dan ook niets brengen. Het enige waar ze op terug valt is haar eigen lichaam aanbieden aan Huub en meegaan in een huwelijk. Nogal vrouwonvriendelijk als je het mij vraagt.
Brian is veeeel vrouw vriendelijk, toch? En Amanda pikt niks van hem, toch?quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja......ik begin Claire steeds meer een dom gansje te vinden eigenlijk. Ze kan niets, maar dan ook niets brengen. Het enige waar ze op terug valt is haar eigen lichaam aanbieden aan Huub en meegaan in een huwelijk. Nogal vrouwonvriendelijk als je het mij vraagt.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:00 schreef kahaarin het volgende:
Ben eten, en dan weg, tot morgen!![]()
Was een leuke dag hier!
dan snap ik niet waarom jaap zich zo druk maakt om claire, terwijl het 1000x makkelijker is om ruzie tussen B en A te veroorzaken... dan kunnen ze met zn 3en de finale in (4en, maar die 4de telt niet)quote:
Wat denk je dat Amanda gedaan had als Brian haar had gevraagd? Zelf na 1 konijnpartij had ze ja gezegd.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je gaat mij toch niet wijs maken dat Amanda inzake dat huwelijk geen gelijk heeft
Het feit is er dat dat dus niet gebeurt is en het bij Claire wel het geval is. Ik meen mij overigens te herinneren dat Amanda en Brian er wel eens over gesproken hebben maar dat Brian het afkapte...dat was na Jaap's mislukte huwelijkspogingquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof Amanda "nee" gezegd zou hebben als het andersom was.... ja ook na 2 maanden verkering
Juistemquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar ondertussen zet ze zichzelf met die move waarschijnlijk wel in de finale....
Weet ik ook nog, Amanda zou best gewild hebben, zeker wetenquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het feit is er dat dat dus niet gebeurt is en het bij Claire wel het geval is. Ik meen mij overigens te herinneren dat Amanda en Brian er wel eens over gesproken hebben maar dat Brian het afkapte...dat was na Jaap's mislukte huwelijkspoging
Streamers zitten weken te klagen dat er niets gebeurt.....nu gebeurt er toch wat? Er moeten ook nog uitzendingen gevuld worden.....quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:07 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dan snap ik niet waarom jaap zich zo druk maakt om claire, terwijl het 1000x makkelijker is om ruzie tussen B en A te veroorzaken... dan kunnen ze met zn 3en de finale in (4en, maar die 4de telt niet)
Hij zit dit nu toch met Brian te bespreken?? Als hij een beetje overtuigend wil overkomen dan moet hij tegen Brian iig doen alsof hij een target heeft... Huub als target zal Brian nog niet helemaal vertrouwen, dus Claire als target noemen is een hele leuke manier om Brian ervan te overtuigen dat hij in zijn team zit.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:07 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dan snap ik niet waarom jaap zich zo druk maakt om claire, terwijl het 1000x makkelijker is om ruzie tussen B en A te veroorzaken... dan kunnen ze met zn 3en de finale in (4en, maar die 4de telt niet)
Amanda mogen ze niet over de zeik brengen... zowel door Jaap, als Huub uitgeprokenquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:07 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Ja......helemaal waar....of toch sponsorcontract?quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar ondertussen zet ze zichzelf met die move waarschijnlijk wel in de finale....
Het lijkt mij een schitterend scenario in ieder geval.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:08 schreef Lady-night het volgende:
Stel dat Jaap vanavond echt los gaat op B&A, wat ik eigenlijk niet geloof, maar dan is de samenwerking toch ook meteen voorbij?? Brian zal dan woedend zijn..
Jaap heeft uitgesproken dat als hij de kans krijgt ook brian en amanda tegen te spelenquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:08 schreef Lady-night het volgende:
Stel dat Jaap vanavond echt los gaat op B&A, wat ik eigenlijk niet geloof, maar dan is de samenwerking toch ook meteen voorbij?? Brian zal dan woedend zijn..
En dit irriteert me ook het meeste aan Jaap.. vorige zomer liep hij alleen maar te schreeuwen van: 23 sept.. terror Jaap het dak gaat eraf, en tot aan nu zit Japio alleen maar te vreten achter de pc.. Met uitzondering van gisteravond.. B en A aanpakken is het meest logisch.. Amanda heb je zo op de kast en dan flipt Brian automatisch mee..quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:07 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Of toch gewoon een spelletje?? Diz iz TieVie men..quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja......helemaal waar....of toch sponsorcontract?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |