Nu dus bij Pauw en Wittemanquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:43 schreef BasementDweller het volgende:
Dat is inderdaad merkwaardig...
Dat snap ik ook niet.quote:Op maandag 10 november 2008 16:19 schreef hannoes het volgende:
'Goedenavond, op deze plek begon het 25 jaar geleden allemaal. Toen ik op een avond, na 10 ki-lo-meter hard te hebben gelopen, hoorde over de ontvoering die Nederland op z'n grondvesten deed trillen'.
Zo begon hij zijn inleiding ongeveer. Wat die 10 kilometer met het hele verhaal te maken hadden is me een raadsel.
Hij geilt op zijn eigen sportiviteit.quote:Op maandag 10 november 2008 16:19 schreef hannoes het volgende:
'Goedenavond, op deze plek begon het 25 jaar geleden allemaal. Toen ik op een avond, na 10 ki-lo-meter hard te hebben gelopen, hoorde over de ontvoering die Nederland op z'n grondvesten deed trillen'.
Zo begon hij zijn inleiding ongeveer. Wat die 10 kilometer met het hele verhaal te maken hadden is me een raadsel.
Zo benadrukt hij zijn sportieve en stoere imago, daarom komt ook zijn Bmw elke keer in beeld.quote:Op maandag 10 november 2008 16:19 schreef hannoes het volgende:
Vond je het serieus een goede uitzendingquote:Op maandag 10 november 2008 10:09 schreef honda1990 het volgende:
Goede uitzending weer, ben toch blij dat het as zondag een uitzending als normaal is
Goed verwood, volledig mee eens.quote:Op maandag 10 november 2008 18:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vond je het serieus een goede uitzending![]()
Ben je dan zo snel tevreden of zie je gewoon het verschil niet tussen suggesties en feiten, en tussen uitlokking en eigen iniatief?
Serieus, ik vind Peter R. de laatste jaren héél hard achteruit gaan wat betreft zijn journalistieke kwaliteiten, tegenwoordig lijkt hij sensatie en zijn eigendunk te prefereren boven een waterdicht verhaal dat bijdraagt aan een justitieel onderzoek of dat in ieder geval nieuwe objectieve inzichten geeft.
Dit was wederom een reportage van journalistiek de laagste plank, er is wederom eigenlijk weer niets gebeurd (wederom een anticlimax, want uiteindelijk heeft Joran niemand op het vliegtuig gezet), bovendien kwam dat hele contact in Bangkok pas tot stand op aandringen van die simpele beveiliger en Peter R. de Vries. Joran zelf had er eigenlijk niet zoveel trek in, maar heeft zich laten overhalen doordat Peter R en die simpele beveiliger zo happig waren, en later doordat ze 1000 euro boden, anders was hij ook al afgehaakt.
Lekker makkelijk, zo kan ik ook een verborgen camera-actie maken waarbij ik mensen in de val lok.![]()
Niet dat Joran zo'n lieverdje is overigens, maar dat doet er niet toe, want slechte morele waarden en stoer-doenerij, zijn niet verboden.
Ja wat een meester hij ging weer ff crimineeltjes confronteren met hun praktijken.quote:
Hij had wel gelijkquote:Op maandag 17 november 2008 03:17 schreef santax het volgende:
Nu vond ik deze uitzending goed, maar het is wel weer typisch de narcistische Peter die niet tegen kritiek kan en nog voordat zijn uitzending echt begint de kijker moet lastigvallen met het feit dat hij kritiek niet kan hebben en nogal vol is van zichzelf... Dat stukje met die krantenartikelen, waar hij poogde het 'laatste woord' te hebben. Liet ie zich weer goed kennen.
Idd, dat einde al willen sommige media in Nederland anders beweren, dit is geen persoonlijke uitzendingquote:
Die gast lokt mensen gewoon slim in de val. Misschien dat ouders wel voorzichtiger hadden kunnen zijn maar een kind kan hier niks aan doenquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:21 schreef Regina7 het volgende:
En dat pedomonster wat ben je nou voor naieve achterlijke ouder of voor naief dom 12 jarig kind dat je je met zo'n griezelige baardmans in laat. Ik hoop dat ie een neqschot krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |