Dank je ! Ik krijg ook steeds meer reacties van mensen die me echt sterk laten voelen en me achter me beslissing doen staan. Was in het begin inderdaad heel moeilijk, wist niet zeker of ik er goed aan deed..quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:21 schreef releaze het volgende:
Lekker suf van hem, niet eens even bellen. ik vind het goed dat je voor jezelf hebt gekozen en niet met zijn bui bent meegegaan, om het zo maar te zeggen, dat zegt wel dat je overtuigt bent van de beslissing die je hebt genomen! Dat vind ik mooi, sterk, spierballen! Goed voor jezelf opgekomenWant ik kan me voorstellen dat zoiets best moeilijk is na een break up. Je hebt toch een tijd lang dingen met elkaar gedeeld...
Succes met het uitzoeken van de spulletjes. Maar wat gaat er nu gebeuren als ik mag vragen? Ga je een andere kamer zoeken, of huis? Terug naar ouders? Is het zijn woning? De jouwe?
oh dat is dan wel een mooie woonsituatie! Voor jou in ieder geval wel. Dat was best wel shit geweest als jullie al wel in het appartementje hadden gezeten. Nou ik ben echt blij voor je dat je ook positieve en sterkende reacties uit je omgeving krijgt. Veel succes in ieder geval!quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:26 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Dank je ! Ik krijg ook steeds meer reacties van mensen die me echt sterk laten voelen en me achter me beslissing doen staan. Was in het begin inderdaad heel moeilijk, wist niet zeker of ik er goed aan deed..
Wat hij gaat doen weet ik niet. Hij wou toch al het huis uit dus dit is zijn kans dacht ik zo![]()
Het is een soort van studentenhuis, we huren ieder onze eigen kamer.. Dus voor mij is het simpel om terug te gaan naar mijn eigen kamer.. Hij komt zelf uit Rotterdam en ik uit Hilversum, al zijn (vrienden) die hij heeft opgebouwd hier, komen allemaal van mij af, dus denk eerder dat hij terug gaat naar Rotterdam of naar Utrecht dan dat hij hier in Hilversum blijft steken, maar dat is een kwestie van afwachten denk ik..
Hoe verder hoe beter lijkt mequote:Op dinsdag 8 april 2008 20:26 schreef Red_Cat het volgende:
denk eerder dat hij terug gaat naar Rotterdam of naar Utrecht dan dat hij hier in Hilversum blijft steken, maar dat is een kwestie van afwachten denk ik..
Spanning op elkaar afreageren is nooit goed. Ik weet niet wie er fout zit - waar er twee kijven hebben er twee schuld - maar geen van beiden had de ander mogen gebruiken als bliksemafleider op het moment dat er druk van buiten is.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:04 schreef Red_Cat het volgende:
Mede hierdoor ook veel ruzies en de sfeer tussen ons (wat we ook proberen) word steeds grimmiger.
Is er misschien iemand die dit ook heeft meegemaakt, of iemand die weet hoe ik hier mee om zou moeten gaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |