abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 april 2008 @ 16:04:54 #1
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_57850694
Ik ben nu 1,5 jaar samen met mijn vriend.
Wij zijn vrij snel gaan samenwonen en in het begin daarvan wist hij niet zeker of hij daar goed aan deed. We hebben toen besproken dat als hij op zichzelf wou gaan wonen dat hij dat maar beter kon doen, want hoe langer hij zou wachten hoe moeilijker het zou worden. Hij heeft toen besloten toch te blijven. Nu zijn we bijna een jaar verder, en hebben we vaak zitten dromen over een nieuw appartement en hoe we het gaan indelen en weet ik wat nogal meer..
Nu hebben we de afgelopen periode best een moeilijke tijd achter de rug. Ik werd gedwongen te stoppen met werken doordat ik tegen een hernia aanzat. Sindsdien (november) zijn we al tijden bezig met een uitkering aanvragen. Helaas weten we allemaal dat die instanties niet zo snel zijn en elke keer wel weer een andere smoes hebben om het uit te stellen. Ondertussen is mijn rug er nog steeds niet beter op geworden en zijn er veel schulden ontstaan. Mede hierdoor ook veel ruzies en de sfeer tussen ons (wat we ook proberen) word steeds grimmiger. Nou heeft die ineens (sinds een bezoek aan zijn ouders, die ik niet mag) besloten om nu maar op zichzelf te gaan wonen.
Ik heb het gevoel dat hij me in de steek laat ondanks dat hij zegt van niet. Ik weet ook niet of ik hier mee om kan blijven gaan op het moment dat we van elkaar vandaan wonen. Ik ben zeker een jaar lang gewend om iedere nacht naast em te slapen en nu word dat ineens bij me vandaan getrokken. Verder heb ik ook het gevoel dat hij vlucht en het misschien op deze manier makkelijker word voor hem om het uit te maken.

Is er misschien iemand die dit ook heeft meegemaakt, of iemand die weet hoe ik hier mee om zou moeten gaan?

Ik word er alleen maar heel erg verdrietig van
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
  zaterdag 5 april 2008 @ 16:08:31 #2
203640 heavenstar
Fluctuat Nec Mergitur!
pi_57850746
ik snap niet dat je sowieso bent gaan samen wonen als er toen al twijfels waren...dit had je dus volgens kunnen aan zien komen, dit hele situatie komt voor hem nu erg goed uit.....
13 Juni: Bon Jovi
27 Juni: Muse
Liebe ist für alle - auch für mich
  zaterdag 5 april 2008 @ 16:27:27 #3
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_57851006
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 16:08 schreef heavenstar het volgende:
ik snap niet dat je sowieso bent gaan samen wonen als er toen al twijfels waren...dit had je dus volgens kunnen aan zien komen, dit hele situatie komt voor hem nu erg goed uit.....
Ja maar dacht destijds dat het wel goed zou komen.. Hij ook.. Misschien achteraf gewoon stom..
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
  zaterdag 5 april 2008 @ 16:30:44 #4
203640 heavenstar
Fluctuat Nec Mergitur!
pi_57851048
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 16:27 schreef Red_Cat het volgende:

[..]

Ja maar dacht destijds dat het wel goed zou komen.. Hij ook.. Misschien achteraf gewoon stom..
als er in het begin al twijfels zijn, is er iets niet goed.... ...misshien is "uit elkaar" wonen wel de oplossing, maar dat is net als wanneer je je vriend/partner een "time-out" vraagt, diep van binnen weet je ook dat het niet meer goed komt....
13 Juni: Bon Jovi
27 Juni: Muse
Liebe ist für alle - auch für mich
  zaterdag 5 april 2008 @ 16:32:16 #5
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_57851079
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 16:08 schreef heavenstar het volgende:
ik snap niet dat je sowieso bent gaan samen wonen als er toen al twijfels waren...dit had je dus volgens kunnen aan zien komen,
Makkelijk praten achteraf. Het had ook goed kunnen gaan.
quote:
dit hele situatie komt voor hem nu erg goed uit.....
Nou echt, samenwonen verbreken is altijd leuk ja Dat doet ie inderdaad waarschijnlijk voor de lol. Hij heeft het allemaal zo gepland, de ziekte inclusief! Simpele vrouwen met simpele hersens

Maar goed, ontopic: hoe je hier mee om zou kunnen gaan:

• Het is best plausibel dat hij het niet meer ziet zitten door de vele ruzies en de slechte sfeer. Je hoeft daar niet verder achter te zoeken dat hij je 'in de steek laat' vanwege je ziekte. Als jullie tweeen blijkbaar niet op een goede manier met de situatie kunnen omgaan, dan heeft het weinig zin. Een relatie moet ook positieve kanten hebben, hij is je niets verschuldigd. Mensen blijven bij elkaar omdat ze brood in de relatie zien, niet uit medelijden. Als hij al lang twijfelt en als het alleen maar ruzie is, waarom wil jij dan wel doorgaan?
  • Denk na of je de relatie uberhaupt nog wel ziet zitten. Het is niet helemaal duideiljk of het nu 'uit' of 'aan' is. Je hebt in ieder geval ervaring met samenwonen met hem, met niet echt een positief resultaat. Als het een besluiteloos tiepje is, zie ik wel weer gebeuren dat hij na enige tijd op zijn beslissing terugkomt. Daar moet je dan maar weer zin in hebben. Niet puur terugnemen omdat je bang bent om alleen te blijven.
  • Veel met je ouders en vrienden afspreken als je je remi en zielig voelt. Niet alleen gaan zitten sippen, dat helpt niet.
  • Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
    pi_57851150
    Het grootste gedeelte heb ik geen ervaring mee (ruzie om financieën, ouders die een rol spelen met beslissen), maar ik weet wel min of meer hoe het is om van samenwonen nar apart wonen te gaan. In ons geval was het zo dat we samen woonden in een één-kamer appartement en mijn vriend trok dit echt niet meer, het gebrek aan privacy. Ik huur nu in dezelfde flat op dezelfde etage een kamer, ik kan daardoor nog steeds heel makkelijk langs komen, maar het is wel zo dat we nu niet meer standaard iedere nacht samen zijn, iedere ochtend samen wakker worden. Dat was en is soms heel moeilijk voor mij, maar je went er wel aan. Het heeft de situatie tussen ons ook flink verbeterd.
    Ik zou me in jullie geval meer zorgen maken om het gebrek aan communicatie omtrent deze beslissing en de rol die zijn ouders er in spelen, niet het eventueel nog een tijdje apart gaan wonen an sich.
    Arseen (As), atoomnummer 33
    pi_57851389
    Heeeel lang geleden in de vorige eeuw had ik ook een vriendin met wie ik samenwoonde en die na bijna een jaar samenwonen op zichzelf ging wonen. Officieel was het toen niet uit, nog enkele maanden seks als konijnen gehad, maar met de relatie is het nooit meer goed gekomen.

Oftewel, ik denk niet dat het veel goeds voor je relatie voorspelt, die twijfels zijn er niet voor niets.
    twee violen en een trommel en een fluit
      zaterdag 5 april 2008 @ 16:53:23 #8
    211347 Red_Cat
    Je weet wel...
    pi_57851401
    quote:
    Op zaterdag 5 april 2008 16:32 schreef soylent het volgende:

[..]

Makkelijk praten achteraf. Het had ook goed kunnen gaan.
    [..]

Nou echt, samenwonen verbreken is altijd leuk ja Dat doet ie inderdaad waarschijnlijk voor de lol. Hij heeft het allemaal zo gepland, de ziekte inclusief! Simpele vrouwen met simpele hersens

Maar goed, ontopic: hoe je hier mee om zou kunnen gaan:

• Het is best plausibel dat hij het niet meer ziet zitten door de vele ruzies en de slechte sfeer. Je hoeft daar niet verder achter te zoeken dat hij je 'in de steek laat' vanwege je ziekte. Als jullie tweeen blijkbaar niet op een goede manier met de situatie kunnen omgaan, dan heeft het weinig zin. Een relatie moet ook positieve kanten hebben, hij is je niets verschuldigd. Mensen blijven bij elkaar omdat ze brood in de relatie zien, niet uit medelijden. Als hij al lang twijfelt en als het alleen maar ruzie is, waarom wil jij dan wel doorgaan?
  • Denk na of je de relatie uberhaupt nog wel ziet zitten. Het is niet helemaal duideiljk of het nu 'uit' of 'aan' is. Je hebt in ieder geval ervaring met samenwonen met hem, met niet echt een positief resultaat. Als het een besluiteloos tiepje is, zie ik wel weer gebeuren dat hij na enige tijd op zijn beslissing terugkomt. Daar moet je dan maar weer zin in hebben. Niet puur terugnemen omdat je bang bent om alleen te blijven.
  • Veel met je ouders en vrienden afspreken als je je remi en zielig voelt. Niet alleen gaan zitten sippen, dat helpt niet.
  • Nee dat sippen ben ik wel voorbij, het ergste is zelfs dat ik ontzettend veel om hem geef en hem eigenlijk niet kwijt wil, maar dat ik het gewoon niet meer zie zitten met de manier waarop het nu gaat. Ben der dus best wel beetje luchtig onder.. Wel verdrietig natuurlijk, maarja beetje gemengde gevoelens..
    Ja en wat je inderdaad ook zegt, wil ik nog wel dat die terugkomt op het moment dat hij vind dat het daar tijd voor is, en wil ik nog wel verder met zoveel ruzie? Ik weet er zelf geen antwoord meer op.. nog niet tenminste..
      zaterdag 5 april 2008 @ 16:56:09 #9
    211347 Red_Cat
    Je weet wel...
    pi_57851440
    quote:
    Op zaterdag 5 april 2008 16:37 schreef As_33 het volgende:
    Het grootste gedeelte heb ik geen ervaring mee (ruzie om financieën, ouders die een rol spelen met beslissen), maar ik weet wel min of meer hoe het is om van samenwonen nar apart wonen te gaan. In ons geval was het zo dat we samen woonden in een één-kamer appartement en mijn vriend trok dit echt niet meer, het gebrek aan privacy. Ik huur nu in dezelfde flat op dezelfde etage een kamer, ik kan daardoor nog steeds heel makkelijk langs komen, maar het is wel zo dat we nu niet meer standaard iedere nacht samen zijn, iedere ochtend samen wakker worden. Dat was en is soms heel moeilijk voor mij, maar je went er wel aan. Het heeft de situatie tussen ons ook flink verbeterd.
    Ik zou me in jullie geval meer zorgen maken om het gebrek aan communicatie omtrent deze beslissing en de rol die zijn ouders er in spelen, niet het eventueel nog een tijdje apart gaan wonen an sich.
    Ja het gebrek aan communicatie is er altijd al geweest, en om heel eerlijk te zijn meer van zijn kant dan van mij. Hij praat niet over zijn gevoelens met mij maar weet die wel altijd met andere te bespreken.. Ik weet niet of ik daar misschien iets fout in doe dat hij niet met me durft te praten ofzow.. Maar het schiet gewoon niet op zo..
      zaterdag 5 april 2008 @ 16:57:18 #10
    211347 Red_Cat
    Je weet wel...
    pi_57851460
    quote:
    Op zaterdag 5 april 2008 16:52 schreef Roquefort het volgende:
    Heeeel lang geleden in de vorige eeuw had ik ook een vriendin met wie ik samenwoonde en die na bijna een jaar samenwonen op zichzelf ging wonen. Officieel was het toen niet uit, nog enkele maanden seks als konijnen gehad, maar met de relatie is het nooit meer goed gekomen.

Oftewel, ik denk niet dat het veel goeds voor je relatie voorspelt, die twijfels zijn er niet voor niets.
    Ja daar ben ik denk ik het meest bang voor.. Zoals ik al zei ik ben bang dat hij een uitvlucht zoekt..
      zaterdag 5 april 2008 @ 17:08:12 #11
    81237 releaze
    best of both worlds
    pi_57851628
    als je wil weten hoe de vork in de steel zit moet je het hem vragen. ik kan allerlei invullingen geven van hoe het in zijn koppie omgaat, maar alleen hij weet dat (als hij dat zelf al weet)
      zaterdag 5 april 2008 @ 17:18:03 #12
    211347 Red_Cat
    Je weet wel...
    pi_57851815
    Ja of als die er over praat/wil praten :S want dat doet die dus ook niet..
      zaterdag 5 april 2008 @ 18:03:23 #13
    81237 releaze
    best of both worlds
    pi_57852643
    dan moet je jezelf afvragen of je uberhaupt een relatie wil met een kerel die niet met jou praat over wat hem dwars zit. al is het maar dat hij je vertelt dat jij een irritante manier van communiceren hebt (ik zeg niet dat het zo is, maar stel als dat het is dat hem weerhoudt van met jou praten). liefde en elkaar leuk vinden is allemaal heel mooi, maar om een succesvolle relatie te maken en behouden moet de liefde wel werkbaar tussen jullie tweeen zijn, en hij kan dat niet. als het puntje bij paaltje komt, en je de grootste uithoudingstest van je relatie te verduren krijgt, when shit hits the fan, dan is hij schijnbaar weg. hoeveel jij ook wil knokken, hij knokt niet (meer) mee, laat zich verslaan, en laat de liefde verslaan, door de omstandigheden.

liefde laat zich niet verslaan door omstandigheden, in een goeie relatie maakt het de liefde steeds sterker.
    hij kan dat dus schijnbaar niet. het is vast een geweldige kerel waar veel van te houden is, maar als partner, als iemand waarop je echt kan bouwen als nood hoog is, (en we delen hoge nood in liefdesrelaties) ..tja. dat kan ik niet voor je invullen. Wat vind je zelf?
      zaterdag 5 april 2008 @ 18:32:47 #14
    211347 Red_Cat
    Je weet wel...
    pi_57853200
    quote:
    Op zaterdag 5 april 2008 18:03 schreef releaze het volgende:
    dan moet je jezelf afvragen of je uberhaupt een relatie wil met een kerel die niet met jou praat over wat hem dwars zit. al is het maar dat hij je vertelt dat jij een irritante manier van communiceren hebt (ik zeg niet dat het zo is, maar stel als dat het is dat hem weerhoudt van met jou praten). liefde en elkaar leuk vinden is allemaal heel mooi, maar om een succesvolle relatie te maken en behouden moet de liefde wel werkbaar tussen jullie tweeen zijn, en hij kan dat niet. als het puntje bij paaltje komt, en je de grootste uithoudingstest van je relatie te verduren krijgt, when shit hits the fan, dan is hij schijnbaar weg. hoeveel jij ook wil knokken, hij knokt niet (meer) mee, laat zich verslaan, en laat de liefde verslaan, door de omstandigheden.

liefde laat zich niet verslaan door omstandigheden, in een goeie relatie maakt het de liefde steeds sterker.
    hij kan dat dus schijnbaar niet. het is vast een geweldige kerel waar veel van te houden is, maar als partner, als iemand waarop je echt kan bouwen als nood hoog is, (en we delen hoge nood in liefdesrelaties) ..tja. dat kan ik niet voor je invullen. Wat vind je zelf?
    Ik moet zeggen dat ik het heel erg met je eens ben. Ik denk dat ik zelf ook gewoon heel goed moet gaan nadenken over deze relatie en of ik inderdaad nog verder wil gaan. Zo ja, dan zal er een hele hoop moeten veranderen of hij nou wel of niet het huis uitgaat. Ben alleen bang dat ik onderbewust mijn beslising al heb gemaakt. Tja het is gewoon een enorme kut situatie en hoeveel ik ook van hem hou ik denk niet dat ik het aankan om elke keer weer pijn door te moeten gaan.. Ik word er zo moe van en zowieso ben ik door de hele situatie met me rug ook nog een stuk emotioneler. Ik kan dit er gewoon niet ook nog eens bovenop hebben.. Voor de 1 klinkt dit misschien als opgeven, maar het enige wat ik kan zeggen is; ga maar eens door de hel waar ik doorheen gegaan ben..
    Ik wil gewoon dat alles in orde komt met de situatie waar ik in zit, en hoe dat gebeurt moeten we maar zien..
      zondag 6 april 2008 @ 16:21:51 #15
    211347 Red_Cat
    Je weet wel...
    pi_57871157
    Update:

Ik heb de eer aan mezelf gehouden en het gisteravond uitgemaakt. Nouja uitgemaakt is een groot woord, maar ik heb duidelijk gezegd tegen hem dat ik niet wens op deze manier behandeld te worden en dat ik geen toekomst meer zie. Dat wanneer er problemen tussen ons zijn hij die met mij moet oplossen en niet via via met zijn ouders, zonder dat ik daar enigsinds iets vanaf weet. Helaas heb ik dit over sms moeten doen, want meneer zit bij zijn ouders en vertikt het om contact met me op te nemen. Ik weet niet of die thuiskomt, ik weet niet hoe hij zich eronder voelt helemaal niks.. Ik zit er aan te denken om zo langzaam aan me spullen in te gaan pakken, ik weet alleen nog niet of het zo'n goed idee is.. Misschien is het beter als ik wacht.. ? Gatver ik vind dit zo'n kutsituatie
    pi_57876492
    Ik kan op dit moment niet veel meer zeggen dan heel veel sterkte gewenst. Je hebt groot gelijk dat je op zijn minst eist dat er normaal gecommuniceerd wordt.
    Arseen (As), atoomnummer 33
      zondag 6 april 2008 @ 20:52:21 #17
    82578 Grimm
    shoo bi do bi doo
    pi_57876572
    Wat voor werk doe je? het hele hernia verhaal doet een beetje vreemd aan
      zondag 6 april 2008 @ 21:16:14 #18
    165392 TeenWolf
    You are an animal! Woo!
    pi_57877066
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 16:21 schreef Red_Cat het volgende:
    Update:

Ik heb de eer aan mezelf gehouden en het gisteravond uitgemaakt. Nouja uitgemaakt is een groot woord, maar ik heb duidelijk gezegd tegen hem dat ik niet wens op deze manier behandeld te worden en dat ik geen toekomst meer zie. Dat wanneer er problemen tussen ons zijn hij die met mij moet oplossen en niet via via met zijn ouders, zonder dat ik daar enigsinds iets vanaf weet. Helaas heb ik dit over sms moeten doen, want meneer zit bij zijn ouders en vertikt het om contact met me op te nemen. Ik weet niet of die thuiskomt, ik weet niet hoe hij zich eronder voelt helemaal niks.. Ik zit er aan te denken om zo langzaam aan me spullen in te gaan pakken, ik weet alleen nog niet of het zo'n goed idee is.. Misschien is het beter als ik wacht.. ? Gatver ik vind dit zo'n kutsituatie
    Pak je spullen en ga...dit werkt niet, blijven is alleen maar uitstel van een zaak dat niet loopt.
    Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
    En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
    Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
      zondag 6 april 2008 @ 21:21:03 #19
    211347 Red_Cat
    Je weet wel...
    pi_57877177
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 20:52 schreef Grimm het volgende:
    Wat voor werk doe je? het hele hernia verhaal doet een beetje vreemd aan
    Wat deed je, kan je beter vragen..
    Ik werkte bij de helpdesk. Dus de hele dag achter een computer met telefoon.
    Maar heb ook een auto ongeluk gehad en ben naar walibi geweest daarna en daarna een kinderpartijtje met allemaal kinderen op mijn rug. Twee dagen later kon ik niet meer overeind komen vanaf de bank.
    Ik heb geen hernia maar zit er dicht tegenaan. Ik kan momenteel niet naar een giropractor omdat ik alleen basisverzekerd ben en ik de behandelingen zelf moet betalen. Zodoende zit ik te wachten op de uitkering en kom ik dus geen steek verder..

duidelijk genoeg nu?
      zondag 6 april 2008 @ 21:21:43 #20
    211347 Red_Cat
    Je weet wel...
    pi_57877192
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 20:48 schreef As_33 het volgende:
    Ik kan op dit moment niet veel meer zeggen dan heel veel sterkte gewenst. Je hebt groot gelijk dat je op zijn minst eist dat er normaal gecommuniceerd wordt.
    Dank je!
      zondag 6 april 2008 @ 21:23:00 #21
    211347 Red_Cat
    Je weet wel...
    pi_57877224
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 21:16 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Pak je spullen en ga...dit werkt niet, blijven is alleen maar uitstel van een zaak dat niet loopt.
    Ik ben al bezig inderdaad. Ben het spuugzat.. Enige nare is dat ik niet de zware dingen kan versjouwen in verband met me rug.. Ff kijken of ik iemand op korte termijn kan vinden die me kan helpen.
      zondag 6 april 2008 @ 21:37:04 #22
    165392 TeenWolf
    You are an animal! Woo!
    pi_57877554
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 21:23 schreef Red_Cat het volgende:

[..]

Ik ben al bezig inderdaad. Ben het spuugzat.. Enige nare is dat ik niet de zware dingen kan versjouwen in verband met me rug.. Ff kijken of ik iemand op korte termijn kan vinden die me kan helpen.
    heb je een pm gestuurd ivm je kwaal
    Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
    En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
    Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
      zondag 6 april 2008 @ 21:46:29 #23
    211347 Red_Cat
    Je weet wel...
    pi_57877725
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 21:37 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

heb je een pm gestuurd ivm je kwaal
    Gezien
      dinsdag 8 april 2008 @ 19:59:00 #24
    81237 releaze
    best of both worlds
    pi_57917142
    knap van je red cat!

Heb je hem nog kunnen spreken vandaag/gister?
      dinsdag 8 april 2008 @ 20:06:32 #25
    211347 Red_Cat
    Je weet wel...
    pi_57917288
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 19:59 schreef releaze het volgende:
    knap van je red cat!

Heb je hem nog kunnen spreken vandaag/gister?
    Ja goeie vraag! Hij kwam zondag avond ineens binnenlopen en wou met me praten, maar ik had op dat moment visite en was niet van plan om die de deur uit te sturen. Had die maar moeten laten weten wanneer die thuiskwam.. Dat begreep hij ook wel, maar een uur later is die weer naar Rotterdam gegaan naar zijn ouders en moest IK maar laten weten wanneer ik wou praten. Ben nou eerst maar eens begonnen met me kamer in te delen en alle spullen uit te zoeken. Wanneer ik daar mee klaar ben zie ik wel weer verder. Heb er nu even geen behoefte aan, ff rust aan me kop!
    Wel ff fijn moet ik zeggen
      dinsdag 8 april 2008 @ 20:21:04 #26
    81237 releaze
    best of both worlds
    pi_57917575
    Lekker suf van hem, niet eens even bellen. ik vind het goed dat je voor jezelf hebt gekozen en niet met zijn bui bent meegegaan, om het zo maar te zeggen, dat zegt wel dat je overtuigt bent van de beslissing die je hebt genomen! Dat vind ik mooi, sterk, spierballen! Goed voor jezelf opgekomen Want ik kan me voorstellen dat zoiets best moeilijk is na een break up. Je hebt toch een tijd lang dingen met elkaar gedeeld...

Succes met het uitzoeken van de spulletjes. Maar wat gaat er nu gebeuren als ik mag vragen? Ga je een andere kamer zoeken, of huis? Terug naar ouders? Is het zijn woning? De jouwe?
      dinsdag 8 april 2008 @ 20:26:49 #27
    211347 Red_Cat
    Je weet wel...
    pi_57917730
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 20:21 schreef releaze het volgende:
    Lekker suf van hem, niet eens even bellen. ik vind het goed dat je voor jezelf hebt gekozen en niet met zijn bui bent meegegaan, om het zo maar te zeggen, dat zegt wel dat je overtuigt bent van de beslissing die je hebt genomen! Dat vind ik mooi, sterk, spierballen! Goed voor jezelf opgekomen Want ik kan me voorstellen dat zoiets best moeilijk is na een break up. Je hebt toch een tijd lang dingen met elkaar gedeeld...

Succes met het uitzoeken van de spulletjes. Maar wat gaat er nu gebeuren als ik mag vragen? Ga je een andere kamer zoeken, of huis? Terug naar ouders? Is het zijn woning? De jouwe?
    Dank je ! Ik krijg ook steeds meer reacties van mensen die me echt sterk laten voelen en me achter me beslissing doen staan. Was in het begin inderdaad heel moeilijk, wist niet zeker of ik er goed aan deed..

Wat hij gaat doen weet ik niet. Hij wou toch al het huis uit dus dit is zijn kans dacht ik zo
    Het is een soort van studentenhuis, we huren ieder onze eigen kamer.. Dus voor mij is het simpel om terug te gaan naar mijn eigen kamer.. Hij komt zelf uit Rotterdam en ik uit Hilversum, al zijn (vrienden) die hij heeft opgebouwd hier, komen allemaal van mij af, dus denk eerder dat hij terug gaat naar Rotterdam of naar Utrecht dan dat hij hier in Hilversum blijft steken, maar dat is een kwestie van afwachten denk ik..
      dinsdag 8 april 2008 @ 20:35:15 #28
    81237 releaze
    best of both worlds
    pi_57917947
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 20:26 schreef Red_Cat het volgende:

[..]

Dank je ! Ik krijg ook steeds meer reacties van mensen die me echt sterk laten voelen en me achter me beslissing doen staan. Was in het begin inderdaad heel moeilijk, wist niet zeker of ik er goed aan deed..

Wat hij gaat doen weet ik niet. Hij wou toch al het huis uit dus dit is zijn kans dacht ik zo
    Het is een soort van studentenhuis, we huren ieder onze eigen kamer.. Dus voor mij is het simpel om terug te gaan naar mijn eigen kamer.. Hij komt zelf uit Rotterdam en ik uit Hilversum, al zijn (vrienden) die hij heeft opgebouwd hier, komen allemaal van mij af, dus denk eerder dat hij terug gaat naar Rotterdam of naar Utrecht dan dat hij hier in Hilversum blijft steken, maar dat is een kwestie van afwachten denk ik..
    oh dat is dan wel een mooie woonsituatie! Voor jou in ieder geval wel. Dat was best wel shit geweest als jullie al wel in het appartementje hadden gezeten. Nou ik ben echt blij voor je dat je ook positieve en sterkende reacties uit je omgeving krijgt. Veel succes in ieder geval!
      dinsdag 8 april 2008 @ 20:44:18 #29
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_57918184
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 20:26 schreef Red_Cat het volgende:
    denk eerder dat hij terug gaat naar Rotterdam of naar Utrecht dan dat hij hier in Hilversum blijft steken, maar dat is een kwestie van afwachten denk ik..
    Hoe verder hoe beter lijkt me
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      dinsdag 8 april 2008 @ 20:54:04 #30
    211347 Red_Cat
    Je weet wel...
    pi_57918465
    Mij ook!
    pi_57920004
    --> R&L
    "Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
    "Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
    pi_57931930
    en?? wat is er allemaal al gebeurd of niet gebeurd -
    Don't blame me, it's a hardware problem
    pi_57936712
    quote:
    Op zaterdag 5 april 2008 16:04 schreef Red_Cat het volgende:
    Mede hierdoor ook veel ruzies en de sfeer tussen ons (wat we ook proberen) word steeds grimmiger.

Is er misschien iemand die dit ook heeft meegemaakt, of iemand die weet hoe ik hier mee om zou moeten gaan?
    Spanning op elkaar afreageren is nooit goed. Ik weet niet wie er fout zit - waar er twee kijven hebben er twee schuld - maar geen van beiden had de ander mogen gebruiken als bliksemafleider op het moment dat er druk van buiten is.
    pi_58546570
    Update?
    ............................
    pi_58546922
    nou wat ik heb meegekregen zijn ze uit elkaar... helaas niet vriendelijk...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')