Als ie maandag of dinsdag nog niet gereageerd heeft dan kan ie stikken in een ijslolly en beklimt de ijskoningin gewoon weer haar troon.quote:Op zondag 6 april 2008 13:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
\
Ziet er naar uit dat we toch uit kunnen zaterdag, zal ik het Hilton reserveren
Streef naar nieuwe motto my way and no other way!quote:Op zondag 6 april 2008 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ie maandag of dinsdag nog niet gereageerd heeft dan kan ie stikken in een ijslolly en beklimt de ijskoningin gewoon weer haar troon.![]()
GODDAMMIT!!!!!!!!!
Ook de vaatwasser zit alleen maar aangesloten op elektra, waterleiding en afvoer.quote:
quote:Op zondag 6 april 2008 13:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ook de vaatwasser zit alleen maar aangesloten op elektra, waterleiding en afvoer.
Dus heeft niks te maken met de CV.
Techniek is niet je sterkste kant heh?quote:Op zondag 6 april 2008 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan dus alleen warm water uit de kraan en de verwarming
Neuh. Ik ga er vanuit dat een apparaat dat het water in je huis verwarmd ook AL het water in je huis verwarmdquote:
quote:Op zondag 6 april 2008 13:29 schreef samjustme het volgende:
[..]
Streef naar nieuwe motto my way and no other way!
Met dat soort aandachtshoeren moet je snel vanaf zijn blokken op msn, nummer deleten en irl negeren alsof je hem nog nooit hebt gekend.
Wat een teleurstelling moet het dan nu zijn!quote:Op zondag 6 april 2008 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Ik ga er vanuit dat een apparaat dat het water in je huis verwarmd ook AL het water in je huis verwarmd(behalve dan het water in de waterkoker)
quote:
*Shocked*quote:
Stel je niet aan.quote:
Als je een CV-combi-ketel hebt... anders is 't alleen CV (=Centrale Verwarming) en komt je warme tapwater bijvoorbeeld uit een boiler of een aparte geiserquote:Op zondag 6 april 2008 13:36 schreef Ang3l het volgende:
Dan dus alleen warm water uit de kraan en de verwarming
Net als dat soort die "IK BEN FF BEZIG, BEK DICHT!!!!" of "BEN ER NIET!!! MOBIEL!!!" in hun naam hebben staan en gewoon online zijn? En wanneer je tegen ze praat gewoon beginnen te praten?quote:Op zondag 6 april 2008 13:29 schreef samjustme het volgende:
[..]
Streef naar nieuwe motto my way and no other way!
Met dat soort aandachtshoeren moet je snel vanaf zijn blokken op msn, nummer deleten en irl negeren alsof je hem nog nooit hebt gekend.
Dan heb ik dus een combiquote:Op zondag 6 april 2008 14:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als je een CV-combi-ketel hebt... anders is 't alleen CV (=Centrale Verwarming) en komt je warme tapwater bijvoorbeeld uit een boiler of een aparte geiser.
Ik sta gewoon bijna altijd Afwezig, en ze merken vanzelf wel of ik er bent of nietquote:Op zondag 6 april 2008 14:15 schreef Cahir het volgende:
[..]
Net als dat soort die "IK BEN FF BEZIG, BEK DICHT!!!!" of "BEN ER NIET!!! MOBIEL!!!" in hun naam hebben staan en gewoon online zijn? En wanneer je tegen ze praat gewoon beginnen te praten?
Daar heb je toch mensen voor die dat begrijpenquote:Op zondag 6 april 2008 14:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als je een CV-combi-ketel hebt... anders is 't alleen CV (=Centrale Verwarming) en komt je warme tapwater bijvoorbeeld uit een boiler of een aparte geiser.
Welles.quote:Op zondag 6 april 2008 14:38 schreef Cahir het volgende:
Jerruh heeft geen gevoel voor humor.
zondagmiddagsex is beter voor je humuerquote:Op zondag 6 april 2008 16:31 schreef Ang3l het volgende:
Koopzondag. Weer 6 films maar geen beter humeur rijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |