Ja daaag denk het niet, ik denk dat ik het slapen aar oversla vandaag. Wil wel een foto maken van het ******** hij ligt zo leuk te slapen en hij is cutequote:
ik kom volgende weekend naar NL (oeps ik ben 30 dus dat gaat niet doorquote:Op zondag 6 april 2008 11:53 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nah het zit me gewoon tegen altijd vallen kleine kut kinderen en ouwe mannen op me. Een normale twintiger zelden zucht.
jij mag altijdquote:Op zondag 6 april 2008 12:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik kom volgende weekend naar NL (oeps ik ben 30 dus dat gaat niet door)
Je kunt ook een praktisch jongensachtig doch inspiratieloos gemilimeterd kapsel nemen jaquote:
O jee.quote:Op zondag 6 april 2008 12:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik kom volgende weekend naar NL (oeps ik ben 30 dus dat gaat niet door)
Heb je weer de nieuwe van de weekquote:Op zondag 6 april 2008 12:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja daaag denk het niet, ik denk dat ik het slapen aar oversla vandaag. Wil wel een foto maken van het ******** hij ligt zo leuk te slapen en hij is cute
Angel en Nuno aan het rollebollenquote:
Vrijdag in Utrecht en zaterdag in Amsterdam en jij ?quote:
Heb nog niets in de planning staan.quote:Op zondag 6 april 2008 12:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Vrijdag in Utrecht en zaterdag in Amsterdam en jij ?
als ik aan jou begin blijf ik er aan hangen denk ik ... maar je weet nooitquote:
mmmmmmquote:
Tijd en plaats JIj en Ik en Sam em sletten tot we er bij neer vallen (amsterdam zaterdag is het best)quote:
Da's het andere uiterste. Maar volgens mij zit daar nog heul veul niet-saais tusseninquote:Op zondag 6 april 2008 12:18 schreef Ang3l het volgende:
Je kunt ook een praktisch jongensachtig doch inspiratieloos gemilimeterd kapsel nemen ja
Jij woont toch in nieuwbouw? Zitten daar CV-ketels met waakvlam inquote:Op zondag 6 april 2008 12:52 schreef Ang3l het volgende:
Net nog 1x geprobeerd de waakvlam te ontsteken... en waarempel, de CV sloeg aan
Meteen gebruik van gemaakt door snel te douchen en de wasmachine aan te zetten. Je weet nooit wanneer ie weer ophoudt!
Ik snap CV ketels niet
Maar goed.... mannen snap ik ook niet
Join the club, jongens zijn te gecompliceerd.quote:Op zondag 6 april 2008 13:00 schreef Ang3l het volgende:
Als ik nog kan en mag sletten dan. Ik snap geen hele FUCK meer van die stomme jongen
Ik ben wel in Amsterdam in het weekend, maar ja op zondag he.En me sletten haha heb nog nooit gedaan en denk ook niet dat het zal doen.quote:Op zondag 6 april 2008 12:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Tijd en plaats JIj en Ik en Sam em sletten tot we er bij neer vallen (amsterdam zaterdag is het best)
1995. Die heeft een waakvlam.quote:Op zondag 6 april 2008 13:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij woont toch in nieuwbouw? Zitten daar CV-ketels met waakvlam in?
En wat heeft de wasmachine ermee te maken?
sletten mag altijd, en zeker zaterdag in Rua da Vaselinaquote:Op zondag 6 april 2008 13:00 schreef Ang3l het volgende:
Als ik nog kan en mag sletten dan. Ik snap geen hele FUCK meer van die stomme jongen
ja ja en ik ben de Pausquote:Op zondag 6 april 2008 13:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
Join the club, jongens zijn te gecompliceerd.
[..]
Ik ben wel in Amsterdam in het weekend, maar ja op zondag he.En me sletten haha heb nog nooit gedaan en denk ook niet dat het zal doen.
Krijg ik eerst het verwijt dat ik nooit bel, niets laat horen en niet laat merken dat ik hem leuk vind, kortom dat ik ene ijskoningin ben. Is ie woensdag hier, doe ik mijn uiterste lieve best. Krijg ik donderdagochtend inderdaad te horen van hem dat ik veel relaxter was en dat ie een hele leuke avond heeft gehad.quote:Op zondag 6 april 2008 13:15 schreef samjustme het volgende:
Join the club, jongens zijn te gecompliceerd.
Ow, okay... Dacht dat dat al wel met een elektriek vonkje zou gaan...quote:
Maar dat wordt toch gewoon elektrisch verwarmd door de wasmachine zelf, los van een CV-ketel?quote:En wasmachines werken toch met warm water?
\quote:Op zondag 6 april 2008 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Krijg ik eerst het verwijt dat ik nooit bel, niets laat horen en niet laat merken dat ik hem leuk vind, kortom dat ik ene ijskoningin ben. Is ie woensdag hier, doe ik mijn uiterste lieve best. Krijg ik donderdagochtend inderdaad te horen van hem dat ik veel relaxter was en dat ie een hele leuke avond heeft gehad.
Vervolgens bel ik vrijdag 2x, wordt niet opgenomen. SMS, wordt niet op gereageerd.
Bel zaterdag nog 2x, word weer niet opgenomen en ik spreek uiteindelijk zijn voicemail in. Gay.nl bericht, wordt niet op gereageerd.
Heb net nog 1x gebeld, weer niet opgenomen.
NIETS.
Wat wil ie nou?! Jeez!
He'd better have one HELL of an excuse!
omg het komt me zo bekend voor ik stuur je wel ene berichtje over op gay.nl.quote:Op zondag 6 april 2008 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Krijg ik eerst het verwijt dat ik nooit bel, niets laat horen en niet laat merken dat ik hem leuk vind, kortom dat ik ene ijskoningin ben. Is ie woensdag hier, doe ik mijn uiterste lieve best. Krijg ik donderdagochtend inderdaad te horen van hem dat ik veel relaxter was en dat ie een hele leuke avond heeft gehad.
Vervolgens bel ik vrijdag 2x, wordt niet opgenomen. SMS, wordt niet op gereageerd.
Bel zaterdag nog 2x, word weer niet opgenomen en ik spreek uiteindelijk zijn voicemail in. Gay.nl bericht, wordt niet op gereageerd.
Heb net nog 1x gebeld, weer niet opgenomen.
NIETS.
Wat wil ie nou?! Jeez!
He'd better have one HELL of an excuse!
Ja, blijkbaar niet. De ketel zelf is ook van 1995 zag ik gister. Misschien dat die dat toen nog niet deden of zo. Of dit is gewoon een cheap-ass variant.quote:Op zondag 6 april 2008 13:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ow, okay... Dacht dat dat al wel met een elektriek vonkje zou gaan...
[..]
Is dat zo?quote:Maar dat wordt toch gewoon elektrisch verwarmd door de wasmachine zelf, los van een CV-ketel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |