Een kikker zo te zien die gaat veranderen in een prins als jij hem kust...quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:24 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil weten wie die gozer is!
Klopt, maar dat had er niets mee te maken hoor!quote:
Houd je niet van diepvrieskip?quote:
Ben het net aan het snijden.quote:
Hier ook..quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:06 schreef Jerruh het volgende:
één of andere bos haar spreekt me net aan op gay.nl.
http://www.gay.nl/poorslob
Schaaaaarrrr!quote:Meneertjeroy schreef op vandaag, om 19:35: Heey
Een echte oudhollandse blonde boerenzoon incluis blokjesoverhemdquote:
Hmm, een boerenzoon zou met die manen toch echt in de aardappelrooier vast komen te zitten.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:44 schreef Zakje het volgende:
Een echte oudhollandse blonde boerenzoon incluis blokjesoverhemd![]()
.
Ah, je gaat eindelijk het Neefje lezen?quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:54 schreef DR34M3R het volgende:
* dr34m3r heeft een zaterdagavondje met een goed boek op de bank voor de boeg
muziekje, kaarsje, wijntje erbij.... Komt goed!
Nee, hier heb ik andere muziek voor.quote:
O nee, dat laatste haar vind ik nog wel mooi!quote:
't Is voor maisjes.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:55 schreef Ang3l het volgende:
O nee, dat laatste haar vind ik nog wel mooi!
Whehe, da's iets voor SebasDie is helemaal weg van lang blond golvend haar!
Soms snap ik die google reclame echt nietquote:Uzi-passen koppelen
aan uw intranet of website Drecomm
heeft geruime ervaring in .
Da's klotequote:Op zaterdag 5 april 2008 20:53 schreef Ang3l het volgende:
GODVER
CV kapot
Geen warm water
Niet douchen
Maandag pas monteur.
Ow das kut...quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:53 schreef Ang3l het volgende:
GODVER
CV kapot
Geen warm water
Niet douchen
Maandag pas monteur.
Dat heb ik inderdaad zo gedaan jaquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Da's klote
En nu? Water in de waterkoker en dan in een teiltje wassen?
Ik probeerde te douchen met koud water. maar dat was niet zomaar koud of fris water, dat was echt IJSkoud.quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wij moderne mensen zijn ook bijna niet meer gewend aan dat soort primitieve dingen
Dan toch maar het teiltje met een washandje danquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik probeerde te douchen met koud water. maar dat was niet zomaar koud of fris water, dat was echt IJSkoud.
Dat zou ook mijn gedachte zijnquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:28 schreef Bartjebart het volgende:
Naja een reden voor een logeerpartijtje?
Werken op zondag suckt, good luck!quote:Op zondag 6 april 2008 00:22 schreef hierissieweer het volgende:
Jongens, ik moet morgen werken, heb geen zin. Moet op mijn "buurgroep" invallen... Wel dan eindelijk tijd om de eind opdracht van mijn stagier na te kijken en te voorzien van commentaar...
Werken op zondag verdient wel lekker...quote:Op zondag 6 april 2008 00:44 schreef samjustme het volgende:
[..]
Werken op zondag suckt, good luck!
OMG ik word op gay.nl achterna gezeten door een tiener,zijn zoveelste bericht en ik heb hem 2 weken geleden per ongeluk ook gezien tijdens uitgaan, zo snel mogelijk doorgelopen. Zelfs een deprimerend tekst op gay.nl en er staat duidelijk no sex proposals en dates stuurt ie nog steeds berichtjes. IK heb echt geen zin in een kind van 17 ook al heeft ie bst wel een mooi buikje.
quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:53 schreef Ang3l het volgende:
GODVER
CV kapot
Geen warm water
Niet douchen
Maandag pas monteur.
quote:Op zondag 6 april 2008 11:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Ik heb nog wel een luchtbed over voor je als je wilt. Kun je iig vanavond / morgenochtend normaal douchen (en warm zitten natuurlijk). Houd er dan wel rekening mee dat wij om 7 uur op staan
Waaaaaaaaaarom had ik zo'n reactie verwacht?quote:
Precies.quote:Op zondag 6 april 2008 09:37 schreef Nuno_G het volgende:
mijn haar is ook zo lang en ik ben echt geen meisje
Nah het zit me gewoon tegen altijd vallen kleine kut kinderen en ouwe mannen op me. Een normale twintiger zelden zucht.quote:Op zondag 6 april 2008 00:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Werken op zondag verdient wel lekker...
Maar goed, ik zou hem gewoon hard naaien, hij blij en jij bent er van af..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |