Daarom zei ik ook thee, leek me een theekop. Moet ineens denken aan dit stukje van Denis Leary:quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het product is op de foto te zien.
Nee, maar we worden warm... Wat heb je nodig als je van hotel naar hotel gaat?quote:
Whehehe, ik ken die act, was vroeger als spotje op MTV te zien.quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:41 schreef Mark het volgende:
Daarom zei ik ook thee, leek me een theekop. Moet ineens denken aan dit stukje van Denis Leary:
I was reading an interview with Keith Richards in a magazine and in the interview Keith Richards intimated that kids should not do drugs. Keith Richards! Says that kids should not do drugs! Keith, we can't do any more drugs because you already fucking did them all, alright! There's none left! We have to wait 'till you die and smoke your ashes! Jesus Christ! Talk about the pot and the fuckin' kettle.
Vuitton koffersquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, maar we worden warm... Wat heb je nodig als je van hotel naar hotel gaat?
Kijk!quote:
Kan dat nog omgedraaid worden?quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:08 schreef ScottTracy het volgende:
<knip>
Flitspaal - 179 punten
Mark - 180 punten
<knip>
Donequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |