abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60150118
MTA!!
Prachtige club voor Sjakie!
Toch wel jammer dat hij niet meer voor de Eredivisie behouden blijft, maar een maatje van me zal wel erg blij zijn hehe .
pi_60306903
Sjaak was weer ouderwets aan het foeteren langs de lijn bij FC Den Bosch - Maccabi tel Aviv .

Zal mij benieuwen hoelang ie het daar uithoudt .
pi_60310053
Hij spreekt toch geen Hebreeuws dus dat maakt weinig uit
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60310148
Dat was het hele punt juist. Hij speelde niet mee en stond aan de zijlijn te foeteren tegen een Nederlands sprekende Israëliër. "Ze denken toch zeker niet dat ik aankom en meteen een wedstrijd kan spelen?!"

Ik kon maar flarden van het gesprek verstaan, maar het was me wel duidelijk dat Sjaak het niet echt met de manier van handelen eens was . Z'n gezichtsuitdrukking zei al genoeg.... als blikken konden doden was die Israëliër er nu op zeker niet meer geweest .
pi_60310177
Medesspeler, coach?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60310539
Nee gewoon een contactpersoon ofzo, weet ik het. De wedstrijd was bezig, coaches en medespelers zaten in/langs de dugout aan de overkant, en achter ons stond Sjaak met die vent te discussieren . Tot hilariteit van veel supporters uiteraard .
pi_60311668
Wat ik er -toevallig- van hoorde is het nog lang niet zeker of hij uberhaupt daar wel heen gaat. Iets met buitenlanderregel in de competitie ofzo.
pi_60312831
Hij schijnt geen buitenlander te zijn, dus dat klopt niet in elk geval als die berichten kloppen
  woensdag 30 juli 2008 @ 23:11:18 #59
159022 AminBen
El Maestro
pi_60455664
Hij is idd een jood.
Volgens mij had hij een keer meegedaan aan de Joodse equivalent van de OS , daar moet je toch een Israelisch paspoort voor hebben?
pi_60456012
Joods bloed lijkt me voldoende, maar das ook voldoende om een ´terugkeer´ te maken naar Israel en niet als buitenlander te tellen
pi_60486023
quote:
Polak wil paspoort behouden en verlaat Israël

Het zo lang op handen lijkende huwelijk tussen Sjaak Polak en Maccabi Tel Aviv is niet beklonken. De verdediger maakte een goede indruk bij de Israëlische club, maar kon zelf niet leven met de regelgeving rondom het signeren van een contract in de Joodse staat. Hij besloot weer huiswaarts te keren. Klik hier! Omdat Maccabi al over vijf buitenlandse spelers in de selectie beschikt, moest de oud-Spartaan aantonen van Joodse komaf te zijn om in Israël te kunnen verblijven. Nadat hij de papieren in orde had, leek de deal alsnog rond te komen. Om speelgerechtigd te zijn diende hij echter ook zijn Nederlandse paspoort in te leveren. Een maatregel waarmee de mondige verdediger niet akkoord ging.

De 32-jarige Polak liet tegenover RTV West weten zijn zoektocht naar een nieuwe club te zullen continueren in Nederland of het buitenland. De afgelopen drie seizoenen kwam hij uit voor Sparta Rotterdam.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 16:10:21 #62
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_60491620
Polak gaat naar BV Veendam.
quote:
Sjaak Polak naar BV Veendam
VEENDAM - Sjaak Polak voetbalt de komende twee seizoenen voor BV Veendam. De speler en eerstedivisionist hebben vrijdagmiddag telefonisch overeenstemming bereikt met elkaar. Maandag schuift trainer Joop Gall aan met de voetballer om de laatste details af te wikkelen.

Polak is afkomstig van Sparta, waar hij de afgelopen drie seizoenen speelde. Daarvoor was de 31-jarige linkspoot actief voor FC Twente, ADO Den Haag en Excelsior. Polak kan als middenvelder en verdediger uit de voeten. Hij staat bekend om zijn grote mond, bij tijd en wijle harde spel en zijn voortreffelijke traptechniek.

Polak was al enige tijd op zoek naar een club, omdat zijn contract bij Sparta niet werd verlengd. Hij was recent in beeld bij de Israëlische club Maccabi Tel Aviv. Ingewikkelde regelgeving hield hem van dat avontuur af.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_60492988
Heeft iemand trouwens nog het filmpje van de nabeschouwing van Den Haag - Sparta.
Heel leuk interview van Polak die zei dat die op de reclame borden mikte toen die een vrije trap raak schoot en droge opmerkingen van Lex Schoenmaker.
I'd rather die like a man than live like a coward
pi_60493243
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 17:12 schreef ViVe het volgende:
Heeft iemand trouwens nog het filmpje van de nabeschouwing van Den Haag - Sparta.
Heel leuk interview van Polak die zei dat die op de reclame borden mikte toen die een vrije trap raak schoot en droge opmerkingen van Lex Schoenmaker.
Zal ongetwijfeld in de compilatie van TR staan.
pi_60493258
Volgens VI is het nog niet helemaal rond toruwens:
quote:
BV Veendam wil Polak voor twee jaar vastleggen

BV Veendam hoopt maandag verdediger Sjaak Polak voor twee seizoenen vast te leggen. In tegenstelling tot wat de club op haar eigen website meldt, is er echter nog geen sprake van een akkoord.

'Ik heb een goed gesprek gehad met trainer Joop Gall en met het bestuur, maar pas maandag komt er duidelijkheid', zegt Polak tegen VI.nl. 'Er moeten nog zaken worden geregeld, zoals het salaris, een auto, een huis. Ik begrijp wel dat de club het zelf bekendmaakt, maar het is allemaal nog voorbarig.'

De 31-jarige linkspoot zou aanvankelijk naar Maccabi Tel Aviv gaan, maar die transfer ging op het laatste moment niet door. Het verhaal was dat de oud-Spartaan moest aantonen van Joodse afkomst te zijn en bovendien zijn Nederlandse paspoort zou moeten inleveren.

Met vijf buitenlanders in haar selectie zat Maccabi al aan het maximum aantal dat is toegestaan. Met het inleveren van zijn paspoort ging Polak niet akkoord, waarna de overgang niet doorging.

VI
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60493724
met mijn sig moet ik me hier toch melden
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60493806
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 17:25 schreef Yeahinho het volgende:
Zal ongetwijfeld in de compilatie van TR staan.
Nee die uitspraak kon ik niet vinden destijds, staat er dus niet in.

Inmiddels wel de 85.000 views gepasseerd
pi_60493994
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 17:59 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Nee die uitspraak kon ik niet vinden destijds, staat er dus niet in.

Inmiddels wel de 85.000 views gepasseerd
Iedereen klikt op mijn sig
Wist niet dat hij van jou was toen ik hem erin knalde trouwens
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60494189
Veendam is wel een club voor Sjaak natuurlijk.
That's all folks!
pi_60497631
sjaak is wel een geinig figuur maar denk dat ie in de eredivisie bij ado volendam of de graafschap nog wel prima mee had gekund
pi_60507233
Jammer, Polak kan beter krijgen. Een club in België of 2. Bundesliga bijvoorbeeld.
pi_60507253
Had gehoopt dat een club als de Graafschap hem zou oppikken.
pi_60531871
Geniaal natuurlijk he, Sjaak in Israel haha. Jammer dat het niet doorgaat.
pi_60531963
Hij had gewoon naar ADO moeten gaan.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_60532220
Dude, waarom is dat niet doorgegaan eigenlijk?
pi_60532270
Omdat ze hem niet wilden?
pi_60532290
Hoe kun je Polak niet willen zeg maar?
  maandag 4 augustus 2008 @ 10:32:06 #78
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_60544495
Omdat hij een langzame linksback op leeftijd is met een veel te grote mond binnen de selectie?
pi_60547717
Ja ieder zijn eigen mening natuurlijk
pi_60547871
Sjaak Polak ..

Ook ik vind het een uitermate vervelende speler (qua persoon). Provocerend en loopt ongeveer 18 meter naast zijn schoenen.

Ik meen me een quote te herinneren van hem:

"de enige keer dat ik om supporters heb kunnen lachen was toen het NAC publiek zong, Polak Polak, je moeder is voor NAC, een paar weken nadat ze was overleden".

Uiteraard was dat onwetendheid van de NAC supporters, maargoed, hoe kun je daar nu om lachen ? Het is je eigen moeder ...

Vreemd menneke
pi_60547996
Je hebt ook verschillende soorten humor zeg maar, flauw, slecht, cynisch, sarcastisch, seksistisch, droog etc.
pi_60548039
Snap ik. En stiekem begrijp ik h em ook wel, maar dat moet ie niet zo gaan vertellen, dat vind ik dan weer respectloos.
  maandag 4 augustus 2008 @ 13:42:11 #83
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_60548574
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 13:07 schreef DeVinger het volgende:
Ja ieder zijn eigen mening natuurlijk
Begrijp me niet verkeerd: Sjaak Polak is geweldig in de nabeschouwing en knalt er af en toe een vrije trap en een penalty in. Dan ben je al snel publiekslieveling.
Hij kan nog altijd makkelijk mee met de top 1e divisie. Maar mijn observatie is dat hij er regelmatig uit wordt gelopen. En de geruchten zijn dat hij niet al te best ligt in de spelersgroep. Dan kan ik me niet voorstellen dat er eredivisieclubs zijn die allemaal massaal achter Sjaak Polak aanzitten.
pi_60548774
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 13:42 schreef Stpan het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd: Sjaak Polak is geweldig in de nabeschouwing en knalt er af en toe een vrije trap en een penalty in. Dan ben je al snel publiekslieveling.
Hij kan nog altijd makkelijk mee met de top 1e divisie. Maar mijn observatie is dat hij er regelmatig uit wordt gelopen. En de geruchten zijn dat hij niet al te best ligt in de spelersgroep. Dan kan ik me niet voorstellen dat er eredivisieclubs zijn die allemaal massaal achter Sjaak Polak aanzitten.
Ownee, kan ik me voorstellen hoor. Het verhaal rondom Obodai ben ik ook benieuwd naar de waarheid. Echter, vind het jammer dat zijn nabeschouwingen verdwijnen op zondagavond.
pi_60550295
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 13:42 schreef Stpan het volgende:

[..]

Hij kan nog altijd makkelijk mee met de top 1e divisie. Maar mijn observatie is dat hij er regelmatig uit wordt gelopen.
klopt is me ook al vaker opgevallen als we tegen sparta speelden dat polak nu niet de beste en snelste verdediger is, sterker nog, hij werd aan alle kanten voorbij gelopen
pi_60550327
"Helm op en motor starten"
pi_60552071
quote:
Sjaak Polak tekent voor drie seizoenen

De verhalen deden al enige dagen de ronde in Veendam en omgeving, maar vanaf vandaag is het definitief. Algemeen directeur Jan Korte en trainer-coach Joop Gall bereikten begin deze middag een akkoord met Sjaak Polak. De oud-speler van onder meer ADO Den Haag, FC Twente en Sparta tekent een overeenkomst die hem voor drie seizoen bindt aan BV Veendam. Morgenochtend om 10.00 uur staat hij voor het op het trainingsveld. De redactie van BV Veendam.nl sprak reeds met de nieuwe aankoop en dit leidde tot onder meer de navolgende vragen.

BV Veendam, daar had je drie maanden geleden waarschijnlijk ook niet aan gedacht?

Polak: ‘Heel eerlijk gezegd: nee. Maar van de trainer hoor ik allerlei positieve verhalen. De club is erg professioneel bezig op het ogenblik. Er is veel ambitie en het elftal blijkt behoefte te hebben aan iemand die de boel wakker houdt. Oké, dit is een stapje lager dan de eredivisie, maar daar voel ik mij niet te groot voor. Ik mijn loopbaan ben ik bij het kiezen van clubs altijd op mijn gevoel afgegaan en het gevoel bij BV Veendam is goed. Daarom heb ik ook voor drie seizoenen getekend. Ik had ook de kat uit de boom kunnen kijken en voor een jaartje kunnen tekenen.’

Wat weet jij van de club?

Polak: ‘Nog niet zoveel, maar dat gaat snel komen. Kijk, een ploeg die in de voorbereiding met 1-0 wint van FC Groningen heeft wel capaciteiten. Zo’n zege telt natuurlijk wel in het noorden.’

Welke rol kun jij spelen in het elftal?

Polak: ‘Ik ben denk ik op meerdere posities inzetbaar. Links in het hart van de verdediging, als linksback, maar ook links hangend op het middenveld. Ik ben in ieder geval lekker fit, want ik ben ongeveer de hele zomer op stage geweest in het buitenland. Ik ga in ieder geval keihard mijn best doen, waarbij ik hoop dat de trainer in ieder geval net zo lang blijft als ik. We denken hetzelfde over het spelletje: nooit opgeven en altijd willen winnen, het maakt niet uit hoe.’

BV Veendam
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60552452
Leuk voor hem en Veendam
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_60558222
pi_60661299
De beuk erin!
pi_60661362
Hij voelt zich niet te min voor niemand nie
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_60666896
Cultdebuut voor Sjaak: eerste helft rood bij zijn debuut
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_60666957
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 20:51 schreef Tim86 het volgende:

Die gast heeft ook echt het talent van een baksteen.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 20:55:53 #94
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_60667028
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_60667094
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 20:51 schreef Tim86 het volgende:
Hij wil geen enkel risico nemen om overgeslagen te worden bij de interviews na de wedstrijd
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_60667140
Hij kreeg rood voor commentaar tijdens een blessurebehandeling...dat moet de moeite waard zijn

'Ah stel je niet aan met je kankahpotuh!"
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_60667466
Haha super mooi, Sjaak valt dus ook op in de JL.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 21:12:18 #98
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_60667523
Ben Haverkort is de scheidsrechter. Ik ben benieuwd wat er gezegd is.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 21:14:43 #99
67174 Dos37
Come on Twente
pi_60667604
whahah straks voor de Camera dus
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: