abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60671198
pi_60671217
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60671305
Sjaak blijft dus in beeld komen dankzij zijn heldhaftige gedrag.
pi_60672881
Mwhehehehe, was net de uitzending aan het kijken vanwege z'n opmerking; blijkt ie dus toevallig al omhoog geschopt te zijn .

Polak: "Dus ik loop naar hem toe en zeg "Weet je zéker dat ik hem nageschopt heb? Áls ik namelijk na schop staat ie ook niet meer op."

En die gortdroge " . " kop van hem er ook bij .
I was an atheist until I realized I was God
pi_60672961
Dat wordt elke vrijdag Veendam persconferentie checken
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 23:51:36 #106
3185 Adelante
To let it go now
pi_60672983
Goede investering van Veendam.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60673221
Briljant interview.
Volgens Sjaak zei hij oa tegen zijn tegenstander en scheids "Doe niet zo naar", "Scheidsrechter, kijk me eens in mijn ogen, heb ik nageschopt?" en "Als ik 'm had nageschopt stond hij nu niet meer op" .

Oh en Sjaak is bij de letter F bij zijn woord van de dag wc papier, hij gebruikte het woord frappant
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 00:40:30 #108
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_60674185
Cult weer. Zoals altijd.
pi_60675811
Was weer geweldig
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 03:43:49 #110
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60676570
Wat een held is het ook
pi_60680333
Sjaak Ter Heide is ook een geweldige klootzak, en niet alleen bij deze wedstrijd.
- verwijderd door admin -
pi_60684485
quote:
Polak boos over 'k-woord' Ter Heide

Sjaak Polak is zeer boos over de rode kaart die hij vrijdagavond kreeg in het competitieduel met Cambuur Leeuwarden. De middenvelder van BV Veendam werd van het veld gestuurd, omdat hij Ruud ter Heide zou hebben nagetrapt.

"Ik gaf een aai over zijn bol. Ik zei nog: je wordt bedankt vriend. Eerst wenst hij mij het K-woord - ik snap niet dat een collega dat zegt, echt onbegrijpelijk - en dan flikt hij dit er nog eens achterna. Had hij zijn poot gebroken, had ik een fruitmandje gebracht. Maar dit kan er bij mij niet in", aldus een aangeslagen Polak tegen RTL Voetbal.

Polak vindt zijn rode kaart, die overigens niet op film staat, zeer onterecht. "Als ik naschop, staat hij niet meer op. Die man neemt een beslissing. Waar hij die op baseert, weet ik niet. Maar als ik hem een schop geef, geef ik hem een schop. Ik kan het niet bevatten, maar ga het nu een plekkie geven."
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60684840
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60685264
De legendarische beelden zijn HIER te zien.

Dat interview. Prachtig.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_60686632
Wát een figuur .

"Doe niet zo naar". Ja vast, Sjaak .
pi_60686633
Ter Heide is ook een matennaaier pur sang. En grensrechters vinden dat vaak wel cool, invloed hebben op een wedstrijd.
That's all folks!
pi_60686852
"Onbegrijpelijk, jullie hebben een camera van drie meter doorsnee..."
Sjaak heeft het moeilijk!
pi_60686889
Whaha, en die gozer heeft zn lichaamstaal ook niet mee he
Als hij protesteert dan ben je bang dat ie op tilt gaat.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_60687235
"Breekt ie zn been, dan had ik nog een fruitmandje gebracht"
pi_60687402
Is die overtreding (of het ontbreken ervan) nog ergens te zien in beeld?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_60687495
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 18:25 schreef Mwanatabu het volgende:
Is die overtreding (of het ontbreken ervan) nog ergens te zien in beeld?
De camera van 3 meter doorsnee heeft het niet kunnen registreren
pi_60688531
"Doe niet zo naar, joh."

pi_60689215
Die interviewer durft z'n vragen bijna niet te stellen .
pi_60689296
Ajax had hem moeten halen. Effe afkicken van al die jaren, nog 1 bagger speler halen. Maar wel een held
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60689339
Die Sjaak toch... In de auto gisteren hadden we Rijnmond aan, gaven ze de uitslagen. Bij Veendam zegt de verslaggever "En Sjaak Polak haalde bijna de rust bij zijn debuut bij Veendam. Hij kreeg rood." Dat is al komisch en als je dan later ziet waarom....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 20:01:53 #126
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_60689361
Sjaak!

Godver, lieper er nog maar meer van zulke figuren rond in het voetbal, viel er nog eens wat te beleven.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_60689412
Hij zit er wel echt mee. Fokking sneu voor hem
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60690321
kan nu lachen wat je wil, maar zelfs Juninho in zijn hoogtijdagen kon niet tippen aan de free kicks van Sjaak
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_60690345
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 20:43 schreef Tim86 het volgende:
kan nu lachen wat je wil, maar zelfs Juninho in zijn hoogtijdagen kon niet tippen aan de free kicks van Sjaak
Jaah maar Juninho had ook geen reclameborden om op te mikken joh!
pi_60736090
Haha geweldig interview!
Striving to be more than average.
  maandag 11 augustus 2008 @ 16:44:48 #131
3185 Adelante
To let it go now
pi_60736241
hoeveel wedstrijden krijgt ie?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60736332
quote:
Veendam in hoger beroep tegen rode kaart Polak

VEENDAM - BV Veendam gaat in hoger beroep tegen de straf dat door de KNVB is opgelegd aan Sjaak Polak. Polak heeft een schorsing gekregen van drie wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk.

Afgelopen vrijdag ontving Polak bij zijn debuut tegen Cambuur een rode kaart, omdat hij Cambuur-spits Ruud ter Heide zou hebben geschopt.

Uiterlijk donderdag wordt bepaald hoe hoog de straf definitief uitvalt.

RTVNOORD
  maandag 11 augustus 2008 @ 19:55:36 #133
210580 Amoebe_Boy
* Is licht ontvlambaar
pi_60740842
Proest! Koffie over het toetsenbord.. Sjaak, je bent hilarisch jongen!
Officieel lid van de amoebe boys.
pi_60781718

Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_60781728

Toma
  woensdag 13 augustus 2008 @ 07:52:56 #136
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_60784378
Geweldig
I would sooner fail than not be among the greatest.
pi_60838137
quote:
Sjaak Polak vrijgesproken

Sjaak Polak is door de commissie van beroep in Zeist vrijgesproken van zijn schorsing van twee wedstrijden.

De Veendam verdediger kreeg de straf voor zijn rode kaart afgelopen vrijdag tegen Cambuur.
In die wedstrijd zou hij Cambuur-spits Ruud ter Heide hebben geschopt.
Naar aanleiding van de televisiebeelden werd besloten Polak vrij te spreken.
Volgens de commissie van beroep is er niet voldoende bewijs dat hij daadwerkelijk over de schreef ging.
Polak is daarom vrijdag tegen RKC Waalwijk gewoon inzetbaar.

RTVNOORD
pi_60855215
En terecht
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:40:34 #139
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_60856702
Wtf, dat interview.

"Sjaak Polak. Je maakt vanavond je debuut voor Veendam en tot overmaat van ramp krijg je vlak voor rust een rode kaart..."

Lol, spelen voor Veendam op zich is inderdaad al meelijwekkend genoeg!
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_60856990
Sjaak ook weer blij.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_61325938
Martin Drent bezoekt Polak in het programma "Mijn Club"

Ze gaan bowlen, vooral het einde na de aftiteling is droog

[ Bericht 14% gewijzigd door venomsnake op 02-09-2008 18:24:43 ]
pi_61326365
Leuk.
That's all folks!
pi_61327000
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 18:11 schreef venomsnake het volgende:
Martin Drent bezoekt Polak in het programma "Mijn Club"

Ze gaan bowlen, vooral het einde na de aftiteling is droog
Sjaakie
pi_61329305
Jammer dat ie links is, anders mocht deze jood met alle plezier rechtsback komen doen bij mijn cluppie. Dan komt niemand er meer langs inclusief knieschijven.

*disclaimer: ik vind Ajacieden best lief hoor, die verwijzing naar "jood" was een woordgrap
  dinsdag 2 september 2008 @ 20:21:19 #145
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_61329498
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 20:43 schreef Tim86 het volgende:
Hij heb dr inderdaad wel een paar lekkere ingeschoten. (verkapte tvp )
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 27 september 2008 @ 00:35:29 #146
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_61945501
Wel je ellebogen bij je houden, Sjakie.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_61950176
Sjaak heeft een goede vrije trap, maar scoren doet hij er amper mee eigenlijk.
That's all folks!
pi_61954436
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 12:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Sjaak heeft een goede vrije trap, maar scoren doet hij er amper mee eigenlijk.
Gisteren tot minstens twee keer toe een variant. Overstapje van Polak, achter het standbeen klaarleggen voor Wiekens, die op de goal poeiert. Eerste keer ver over, tweede keer op de vuisten van Zaari.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 09:21:48 #149
52871 Blight
Supersized.
pi_62396431
quote:
Sjaak Polak: Omstreden, direct en goudeerlijk
Geschreven op woensdag, 15 oktober om 08:33

Door SANDER DE VRIES

VEENDAM - De naam Sjaak Polak (32) wordt al snel geassocieerd met woede-uitbarstingen tijdens wedstrijden. De verdediger heeft echter ook een andere kant. Een verhaal over een harde Hagenees met een klein hartje.

Sjaak Polak kijkt even naar beneden, waar twee grasmaaiers over het vlakke veld van stadion De Langeleegte snorren. Nee, dit beeld had hij niet voor ogen toen hij in de zomerstop werd uitgenodigd voor een stage bij de Israëlische topclub Maccabi Tel Aviv. Die stage verliep goed. Polak kreeg een contract aangeboden, maar de club had al vijf spelers buiten de EU in de selectie. De voorwaarde was dat hij zijn Nederlandse paspoort inruilde voor een Israëlisch paspoort.

Polak weigerde. En dus werd de mediterrane zon ingeruild voor een bleek herfstzonnetje. Hij verkoos de zompige kleigrond in Groningen boven het droge woestijnzand van Tel Aviv en bikkelt nu bij BV Veendam voor een plaats in de subtop van de Eerste Divisie.

Een goedgebekte Hagenees neerzetten in het Hoge Noorden, waar de nuchterheid van stugge Groningers overheerst. Het lijkt vragen om problemen. "Het bevalt me hier uitstekend. De mensen in het noorden zijn anders, maar niet op een vervelende manier”, bestrijdt Polak dit vooroordeel. "Ze zijn afstandelijker, kijken meer de kat uit de boom."

"Ik zeg altijd waar het op staat. Dat heb ik mijn hele leven gedaan. Maar ik kan iedereen recht in de ogen kijken, bij iedereen door de voordeur binnenkomen. Daar ben ik trots op", vervolgt Polak. Hij is hard en gehard. Hard van zichzelf, gehard door de jaren heen.

Geloof
Hij kende een moeilijke jeugd. Vader verliet het gezin toen Sjaak nog klein was. Hij liet een vrouw en drie zonen achter. "Het is zo gemakkelijk om weg te lopen. Hij hoeft van mij niet meer te komen. Ik zag hem op de begrafenis van mijn oma, zijn moeder. Toen heb ik hem weg laten sturen. Na wat hij ons had aangedaan kon hij daar niet zijn, vond ik. Je kunt toch niet als leugenaar door het leven gaan?"

Moeder werkte hard om goed voor haar drie jongens te kunnen zorgen. Ze zorgde ervoor dat de jongens konden voetballen in clubverband. Toen hij zestien was overleed ze. Enkele jaren daarna pleegde zijn oma zelfmoord. Polak en zijn twee jongere broers bleven achter. "Mijn moeder deed álles om het ons naar de zin te maken. Toen ik na mijn moeder mijn oma verloor, vroeg ik me wel af wat ons nu nog te gebeuren stond."

Dat alles is nu vijftien jaar geleden. Polak haalde zijn kracht uit voetbal en het geloof, al gaat hij niet naar de kerk. "Ik vind dat iedereen zijn geloof op zijn eigen manier moet invullen. Ik geloofde altijd al dat er íets was, maar dit gevoel werd twee jaar na de dood van mijn moeder versterkt. Ik lag op een avond in bed, toen ik opeens een hand over mijn hoofd voelde. Er was niemand in de buurt. Later zag ik op televisie dat overleden mensen die veel om je hebben gegeven, je dan zeggen dat het zo goed is. Soms heb ik nog zoiets. Dan voel ik plotseling een windvlaag. Het kan de tocht zijn, een deur die dichtslaat. Maar ik geloof in iets anders."

Onderschat
Het overlijden van zijn moeder heeft hem harder gemaakt. Veel harder. Wat mensen van hem vinden? Het doet hem weinig. "Als voetballer word ik van buiten uit niet gewaardeerd. Dat is nu eenmaal zo. Ik krijg in de krant of in het weekblad Voetbal International bij de cijfertjes standaard een vier of een vijf. Heel soms een zes. Altijd! Ik kijk er nu ook niet meer naar. Het interesseert me geen moer wat ze van me vinden."

Op die ene keer na. Polak kreeg vorig seizoen na het verloren thuisduel tegen FC Groningen een bericht op zijn telefoon van Hugo Borst. "Er stond in dat ik rood had moeten hebben. Dat ik me gedroeg als een imbeciel en het roodwitte shirt van Sparta niet waardig was. Dat hij hoopte dat ik snel zou stoppen."

"Dat deed pijn. Ik haal altijd alles uit de kast, wil alles doen om te winnen. En dan zegt hij zulke dingen, maar niet eens in mijn gezicht. Ik ben toen naar de clubleiding gegaan en hen gevraagd wat ik hiermee moest. Zij hebben Borst verzocht niet meer zo te handelen. Borst stuurde me daarop nog een bericht waarin stond dat doorbrieven naar de clubleiding in zijn ogen NSB-gedrag was. Dat geloof je toch niet? Ik mocht hem niet terugbellen, want daar had hij geen zin in. Maar hij zit wél altijd bij Studio Voetbal over normen, waarden en respect te praten. Hij heeft het zelf niet eens."

Ergens, diep in zijn hart, steekt het. Hij voelt zich enigszins onderschat. "Ik kan veel meer dan alleen hard werken en vrije trappen nemen. Ik vind dat ik ook aardig kan voetballen. Anders haalt FC Twente je niet. Een topper ben ik niet, dat weet ik zelf ook wel. Ik kan zeggen dat ik er alles aan heb gedaan, maar dat ik niet altijd geluk heb gehad."

Rechtvaardig
Sjaak Polak is altijd zichzelf. Er is geen voetballer die expressiever kan reageren na een gemiste kans of een ingeschoten penalty. Geen voetballer die emotioneler kan reageren na een wedstrijd. Wat denkt hij wanneer hij zichzelf terugziet op televisie? "Wat is dat voor een achterlijke idioot", zegt Polak droogjes. "Wanneer ik emotioneel ben, komen er vaak dingen naar buiten die ik achteraf niet had moeten zeggen. Ik kan af en toe heel direct zijn en niet altijd op een gepaste manier. Ik kan niet achteraf iets zeggen. Of iets zeggen wat ik niet vind. Wanneer je met 4-0 verliest bij De Graafschap en een verslaggever vraagt me wat ik van de wedstrijd vond… Dat is vragen naar de bekende weg."

Het is een man met een geschiedenis. Met een verhaal en soms ook met een gebruiksaanwijzing. "Maar achter de directe Sjaak Polak zit een man met een klein hartje. Als iemand mij midden in de nacht belt, dan ga ik eruit. Zo ben ik. Mensen kunnen altijd op me bouwen.Wanneer ik bij FC Twente ga kijken, word ik toegezongen door een paar duizend mensen. Dan kan Sjaak wel een grote bek hebben, maar die zegt dan even niks meer en zit met kippenvel op de tribune."

Na het ontbreken van een vaderfiguur in zijn eigen jeugd, probeert Polak zijn eigen vaderrol zo goed mogelijk in te vullen. "Ik heb twee kinderen. Twee jongens. De een wordt zes, de ander is vijftien maanden. Ik ben een redelijk strenge, maar rechtvaardige vader. Ik geef ze veel de ruimte. Man, je krijgt zoveel liefde van kinderen. Als je het even moeilijk hebt en je ziet die twee apen lopen, vergeet je alles. Dan weet je hoe mooi het leven is."
quote:
'Polak moet stoppen met die eeuwige verongelijktheid'

Hugo Borst: "Sjaak Polak is typisch zo’n voetballer zonder een reëel zelfbeeld. Dus is het goed dat een supporter zo’n jongen eens de waarheid zegt. Iemand moet het doen, zal ik maar zeggen. Je kunt nu eenmaal niet blijven teren op een leuke vrije trap en een strafschop. Dat hij ging uithuilen bij de directie in plaats van bij zichzelf te rade gaan zegt natuurlijk alles over zo’n jongen. Ik hou niet van mensen die janken en klikken. Dat heb ik hem eventjes laten weten."

"Hij mag me altijd bellen hoor. Ik ga graag de dialoog aan, zelfs met heel modale voetballers. Als hij die Calimero-helm maar wel afzet en probeert te luisteren, want hij heeft nog een hoop te leren in het leven. Dat een vier in Voetbal International niet het einde van de wereld is, dat hij moet leren relativeren, dat hij moet stoppen met die eeuwige verongelijktheid.”
Sjaak, .
Hugo, .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_62396691
Borst is een loser die regelmatig andermans geestelijke vermogens beledigt (terwijl hij zelf alleen een havo-papiertje kan overhandigen), maar al begint te janken als iemand zich ongenuanceerd over autisme uitlaat, omdat z'n zoontje daar toevallig last van heeft. Wederom valt hij door de mand; een waardeloze gesprekspartner (zie de ongecontroleerde woedeuitbarsting tegenover Jack van Gelder, die de LTS-beschuldigingen van Borst aan het adres van Van Gaal wilde nuanceren) en een waardeloze persoonlijkheid.

Sjaak .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 10:23:04 #151
157922 fathank
pi_62397759
Als Borst een vent was geweest had hij Sjaak uitgenodigd in z'n programma en het recht in z'n gezicht gezegd. Sjaak had hem verbaal afgemaakt. Borst is een hypocriet mannetje.

Sjaak
pi_62399113
Sjaak > Hugo.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_62402466
Eens met de laatste drie posts!

Sjakie
  woensdag 15 oktober 2008 @ 15:21:44 #154
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_62406028
Zag laatst Sjakie met z'n nieuwe clubje spelen en toen gaf ie een tegenstander zomaar een elleboog.
Hugo heeft dus wel degelijk een punt.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_62572272
Al vette interviews behalve de eerste wedstrijd voor Veendam?
pi_65134098
quote:
Polak zet vraagtekens bij keuze voor Veendam
17 januari 2009

Met een 1-0 overwinning op MVV steeg BV Veendam vrijdagavond naar de veertiende plaats in de Jupiler League. Toch vielen er na afloop niet alleen maar blije gezichten te bespeuren bij de Groningse club. Sjaak Polak was woest omdat hij niet in de basis begon en ook niet mocht invallen, zo meldt RTV Noord.

De middenvelder werd om tactische redenen buiten de basisformatie gelaten door trainer Joop Gall. Polak voelt zich dusdanig gekwetst dat hij zich afvraagt of zijn keuze om afgelopen zomer naar Veendam te verkassen wel de juiste is geweest. Gall is not amused met de uitspraken van de speler en wil daarom een gesprek met hem.
pi_65136319
Het blijft mijn held, in de basis of niet.

Sjakie
pi_65136789
Polak hoort bij Veendam altijd te spelen.

Tenzij hij geschorst is natuurlijk..
  vrijdag 23 januari 2009 @ 23:48:57 #159
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_65362390
Een geweldige goal vandaag.
pi_65362406
Geweldige goal inderdaad

Zonde dat hij geen interview wilde geven :/
pi_65367708

Geweldige goal
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  zaterdag 21 februari 2009 @ 00:08:50 #162
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_66301235
Maakt hij wel eens lelijke goals? Vanavond weer een geweldige vrije trap gescoord.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_66307725
Maar ook een penalty gemist en ontsnapt aan rood
pi_66310813
Gister was in Amsterdam de Sjaak Polak bokaal te winnen bij een zaalvoetbaltoernooi.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_66426396
Onze cultheld moest nog even op doel ook vandaag. Rode kaart voor de keeper en er was al drie keer gewisseld. Prompt kreeg hij nog een goal tegen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  woensdag 25 februari 2009 @ 08:53:53 #166
157922 fathank
pi_66434027
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 21:22 schreef Kerol het volgende:

Geweldige goal
Lijkt wel op die goal van Seedorf bij Real Madrid.
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:56 schreef kevin6188 het volgende:
Onze cultheld moest nog even op doel ook vandaag. Rode kaart voor de keeper en er was al drie keer gewisseld. Prompt kreeg hij nog een goal tegen.
  woensdag 25 februari 2009 @ 09:23:11 #167
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_66434558
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:56 schreef kevin6188 het volgende:
Door de beentjes ook nog!
pi_66446962

woensdag 25 februari 2009 @ 16:59:05 #169
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_66451559
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 15:01 schreef Yeahinho het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat een held
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
  woensdag 25 februari 2009 @ 17:38:43 #170
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_66452884
Polak als Keeper
pi_66456142
Sjááááákie
  donderdag 26 februari 2009 @ 00:17:43 #172
176521 Grulez
rasgroninger
pi_66466137
Gifje?
pi_68699331
Sjaak blijft een held
  donderdag 4 juni 2009 @ 23:25:18 #174
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_69722547
En Sjaak mag alweer vertrekken...
quote:
Polak 'aangeslagen' door mededeling van BV Veendam

Na één seizoen wil BV Veendam af van Sjaak Polak. De 33-jarige linkspoot kan ondanks een doorlopend contract transfervrij vertrekken bij de Eerstedivisionist.

Polak, die een jaar geleden voor drie seizoenen tekende in Veendam, was onaangenaam verrast door de mededeling. 'Ik heb gehoord dat ik niet meer in het technische plaatje pas. Dat kwam wel even aan, ja. Ik ben aangeslagen', zei de Hagenaar in het Algemeen Dagblad.

'Mijn teamgenoten vonden het ook raar, al koop je daar niets voor', vervolgde Polak. 'Ik weet niet zo goed wat hier achter zit. Ik heb een goed seizoen gedraaid. Oké, ik ben drie keer op de bank beland, maar dat kan gebeuren.'

Volgens algemeen directeur Jan Korte is Polak duidelijk gemaakt waarom BV Veendam niet meer verder wil. 'Op zijn plek hebben we een jonge en talentvolle speler, Sjaak is bij ons dus geen eerste keus.'
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_69725166
Nu begint het wel sneu te worden
  vrijdag 5 juni 2009 @ 00:35:10 #176
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69725422
ik gun hem nog een mooie club

wat een held
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 14:38:47 #177
176521 Grulez
rasgroninger
pi_69739521
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:26 schreef DeVinger het volgende:
Nu begint het wel sneu te worden
Niet goed genoeg voor BV Veendam
pi_69739940
Mag wel naar Fortuna komen hoor .
  vrijdag 5 juni 2009 @ 15:04:19 #179
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_69740415
Sjakie naar FC Den Bosch!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_69740539
Mag ook naar FC oss komen van mij
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_69740853
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 15:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Alsjeblieft niet .
pi_69745573
Zo'n held moet naar Ajax
  vrijdag 5 juni 2009 @ 17:45:55 #183
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_69746163
Ja, gewoon vijf minuten voor tijd in laten vallen voor een beslissende vrije trap ofzo.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_69746905
Laat hem maar perschef bij Ajax worden
  vrijdag 5 juni 2009 @ 18:37:03 #185
67174 Dos37
Come on Twente
pi_69747656
Twente

Heubach en Polak weer op links
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_69775636
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 15:07 schreef Tim86 het volgende:
Mag ook naar FC oss komen van mij
Uiteraard.
daarvoor ga ik wel naar t stadion.
Striving to be more than average.
pi_69777264
Misschien komt ie wel naar Zwolle
  zaterdag 6 juni 2009 @ 19:55:09 #188
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_69777314
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 15:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Honderd procent absoluut! Sjaak, je bent van harte welkom. Zo'n man hebben we nodig, een publiekstrekker en ervaren kracht die onze nieuwe aankopen in zijn roedel spant!
Ik wens je een dolfijne dag
  woensdag 24 juni 2009 @ 23:09:17 #189
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70342963
quote:
Sjaak Polak naar RBC Roosendaal

VEENDAM - Sjaak Polak verruilt BV Veendam komend seizoen voor RBC Roosendaal. De verdediger wordt één seizoen verhuurd door Veendam.

Polak kreeg een paar weken geleden te horen dat hij in eerste instantie niet meer voor zou komen in de plannen van trainer Joop Gall. Hij mocht de club dan ook verlaten.

Veendam heeft Polak nog aangeboden bij FC Emmen. Maar de Drentse eerste-divisionist wilde Polak niet toevoegen aan de selectie.

Polak heeft nog een contract bij Veendam voor twee seizoenen.

RTVNOORD
pi_70343037
pi_70343282
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 23:09 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Da's hier om de hoek
  zaterdag 12 mei 2012 @ 21:40:36 #192
357045 Grifte
Feijenoord
pi_111473120
Kickje

quote:
Club Maaskant legt na Kolkka ook ‘top player’ Polak vast
Texas Dutch Lions, die nieuwe werkgever van trainer Robert Maaskant, heeft zich na de transfer van Joonas Kolkka ook verzekerd van de komst van Sjaak Polak. Dit meldt de club uit de Verenigde Staten op de officiële website, waarop het uit de Nederlandse competitie afkomstige duo omschreven wordt als ‘top players’. Polak speelde voor het laatst betaald voetbal in dienst van SC Veendam en komt sinds medio 2010 uit voor de amateurs van SVV Scheveningen.
pi_111473364
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')