Ik wil bij de elite poel trouwens.quote:Op zondag 6 april 2008 20:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je was de eerste waarbij ik moest opletten dus mensen in haar poule, pas op
Ik had trouwens poules met een verzonnen systeem ingevuld, maar toen ik keek zag ik dat de mensen waarvan ik weet dat het beginners zijn allemaal bij elkaar zaten. Daar heb ik dus wel een paar van zelf gewisseld.
Als ik met jou speel, kan ik rustig TV kijken en chatten op MSN. QuBE vereist alle aandacht, voordat ik een waardig tegenstander ben. Het is niet onmogelijk, maar elke kleine foutje die ik maak zorgt ervoor dat ik verlies.quote:Op zondag 6 april 2008 20:34 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik speel zometeen tegen jou! Even nog wat theorie lezen
Net tegen ene blauwe gespeeld. -500 punten, hij 5000 punten en zegt ie ook nog dat q_b hem al lang in had gemaakt
Dus jij moet heel goed zijn
Opzouten met je opslaan en later verdergaan! Dat haalt me helemaal uit mijn spel!quote:Op zondag 6 april 2008 20:40 schreef Za-giniipiggu het volgende:
Je kunt je partij ook opslaan. als dit bij beide partijen regelmatig gebeurt hoeft niemand zich zorgen te maken mocht het internet wegvallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Mail? Of voeg jij mij toe?quote:Op zondag 6 april 2008 20:38 schreef rulerofdeath het volgende:
wie heeft er nog even tijd voor een potje?
hier ook in profielquote:Op zondag 6 april 2008 20:59 schreef Queen_Bee het volgende:
Za-gi: theclitcommander@live.nl
Qube: SudokuQube@hotmail.com
zG: fok[AT]zargon[DOT]nl.
Crientj: Carina@Alles-Wat.nl
draculettetje: in profiel
Biancavla: in profiel
quote:Op zondag 6 april 2008 21:04 schreef Za-giniipiggu het volgende:
even een vraagje:
kunnen de mensen die iemand zoeken om te spelen even "zoekt" oid in hun naam zetten? Is wat makkelijker dan iedereen af te gaan .

Nou nouquote:Op zondag 6 april 2008 20:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als ik met jou speel, kan ik rustig TV kijken en chatten op MSN. QuBE vereist alle aandacht, voordat ik een waardig tegenstander ben. Het is niet onmogelijk, maar elke kleine foutje die ik maak zorgt ervoor dat ik verlies..
hij had iets meer moeite met mijquote:Op zondag 6 april 2008 21:10 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nou nou![]()
Net even tegen Ynske gespeeld. Zo dramatisch was het niet meer.
Ik wist niet dat je aantekeningen kon maken en dat het beter was om de 45 seconden helemaal uit te laten gaan om nog wat dingen te checken.
Oh dat ik wel weer verloren had met 1/3e punten is natuurlijk wel een vast gegeven
Heb nu hoofdpijn, ik ga maar eens even de lama's op uitzending gemist kijken voor verdoving
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |