quote:Op maandag 7 april 2008 17:13 schreef lynda het volgende:
Voor de mensen in 'mijn' pool.. Ik kan vaak pas 's avonds na half 9Druk bezet persoontje
Dus roep vanavond maar als je wil
Na half 9 kan ik ook wel, dus als jullie willen kunnen jullie mij ook proberen te verslaan vanavond.quote:Op maandag 7 april 2008 19:27 schreef Crientj het volgende:
[..]
Na half 9. Hmm, ik roep je wel ;o
xD, aandacht erbij houden is ook moeilijk soms :$
Zat tijdens een oefenpotje steeds te kijken naar dat blauwe vakje van de tegenstander wat overal heen ging ;o
Isdatzo zou rond 2100 met ruler gaan geloof ik, maar als je hem pmed oid kunnen jullie ook iets regelenquote:Op maandag 7 april 200819:48 schreef Ynske het volgende:
k hoop dat Isdatzo nog wat van zich laat horen
's avonds zal hij wel komen. Kan hem ook nog vragen online te komen.quote:Op maandag 7 april 2008 19:48 schreef Ynske het volgende:
k hoop dat Isdatzo nog wat van zich laat horen
Ik zag maar een half scherm, het hele scherm was half naar beneden verscholen.quote:Op maandag 7 april 2008 20:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Isdatzo zou rond 2100 met ruler gaan geloof ik, maar als je hem pmed oid kunnen jullie ook iets regelen
Verder, waarom precies gaf Za-gi zich gewonnen? MSN problemen of internet?
Zou aan MSN moeten liggen dus?quote:Op maandag 7 april 200820:05 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
Ik zag maar een half scherm, het hele scherm was half naar beneden verscholen.
If so, dan had ik graag dat jullie het tweede potje ook spelen.quote:
quote:
we hebben het meerdere keren geprobeerd, altijd als ik m aanmaakte kregen we dat halve scherm bij de ander, terwijl t met andere tegenspelers wel goed gaatquote:Op maandag 7 april 2008 20:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
If so, dan had ik graag dat jullie het tweede potje ook spelen.
Ja, ik kon net met mn Sudoku MSN ook niet, maar met mn echte lukte het wel. Het gebeurt willekeurig en als het dus door MSN komt is het niet eerlijk dat één daardoor geen punten krijgt.quote:Op maandag 7 april 200820:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
we hebben het meerdere keren geprobeerd, altijd als ik m aanmaakte kregen we dat halve scherm bij de ander, terwijl t met andere tegenspelers wel goed gaat [afbeelding]
Ik dacht al dat Fok kapot wasquote:Op maandag 7 april 200820:45 schreef Ynske het volgende:
euh... dat was veeeeeeeel teveel info
ik zei dus, dat ik dat begreep
denk je dat het nog wil vanavond?quote:Op maandag 7 april 2008 20:05 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
Ik zag maar een half scherm, het hele scherm was half naar beneden verscholen.
als ik 1e potje niet 2 keer over dezelfde fout had gemaakt had ik die waarschijnlijk gewonnenquote:
gmail is meelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |