quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:19 schreef nvana_30 het volgende:
Zijn er hier meer mensen die het idee hebben dat de kwaliteit van de bekende G-Star broeken teruggelopen is de afgelopen jaren ?
Ik draag regelmatig de G-Star Elwoods uit Italie en die zijn van prima kwaliteit naar mijn idee, gaan een jaar of 5! mee, dus super.
Maar de G-Star Core en Radar crash 3301 broeken uit India zijn na een keer of 10 wassen al versleten en vallen de gaten er al in. Gezien de broeken net 1 jaar oud zijn wil de winkelier RamBam uit Eindhoven voor mij niets doen en van G-Star Nederland krijg ik wel emails terug over de goede kwaliteit e.d., maar willen niets doen voor klanten met problemen.
Dus mijn vraag is zijn er meer mensen die dit probleem hebben ondervonden met de recente G-Star jeans ? Misschien kunnen we met z'n allen G-Star Nederland aanschrijven over dit vervelende probleem.
Arno
Er zijn mensen die hebben méér dan 2 broeken hoorquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:14 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
[..]
![]()
![]()
, 1 jaar , 10 keer wassen?
Vorig jaar dacht ik ook eens uit te proberen of die zeeman/wibra nou echt zo slecht waren; ik ga daar naar binnen. Eerste wat ik zie is lelijke pauper kleding, tevens ook het enigste. Dus ik koop maar zon bakje chocolade, want hey, hoe slecht kan dat nou zijnquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
Zeeman broeken gaan ook 5 jaar mee hoor, de dure merken zijn amper beter van kwaliteit, ze weten alleen de markt beter te manipuleren
Ik vind echter dat de truien en shirts van J&J van slechte kwaliteit zijn. Na een paar keer wassen zijn ze een stuk lelijker geworden.quote:
no wayquote:Op zondag 6 april 2008 13:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Er zijn mensen die hebben méér dan 2 broeken hoor
Hoe groter, hoe beter. Vaak zijn het best leuke broeken, maar dan staat er weer zo veel te groot G-STAR RAW DENIM op. Zo jammer is dat, ik koop daarom ook liever J&J ofzo.quote:
Donder toch op joh.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
Zeeman broeken gaan ook 5 jaar mee hoor, de dure merken zijn amper beter van kwaliteit, ze weten alleen de markt beter te manipuleren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |