Naast het trauma over je korte leven in Leeuwarden heb je nu ook al last van een meervoudige persoonlijkheidsstoornis?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:17 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ach, gozer, zeik niet. Lees even terug, ik heb geen problemen met Leeuwarden, maar sommige dingen gaan gewoon niet samen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:02 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nou, je hebt deels gelijk.
Gerben, mijn chauffeur werkt bij Visser, en daar loop ik middags altijd heen. 's Ochtends gaan we bovenom naar Westeinde en zet hij me voor de zaak af, maar 's middags loop ik altijd naar Visser toe. Vandaar is het dan korter maar vooral sneller om onderlangs weer naar huis.
Alleen nu met die werkzaamheden gaan we 's middags weer bovenlangs. Scheelt me trouwens wel een half uur lopen iedere dag
Kanker toch op homo, ik probeer net een beetje mee te doen in dit topic kom je weer zeiken.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Naast het trauma over je korte leven in Leeuwarden heb je nu ook al last van een meervoudige persoonlijkheidsstoornis?
Gast, ga gewoon lekker in het Groningen topic hangen als je hier toch alleen maar loopt te klagen en semi-geintreseerd vragen loopt te stellen waar je toch niets mee doet.
Ik ben benieuwd wat het zal worden.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:33 schreef Peterselieman het volgende:
Ik meende dat het gebouw ergens eind 2010 klaar is en dat het museum er eind 2011 in trekt, omdat het dan pas genoeg opgedroogd is om de kunst niet aan te tasten
Is zeker wel even lekker, maar dit is op de vrijdagmiddag wel even chillerquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe mij ook maar zo een
Half uur lopen naar je carpooler scheelt inderdaad wel, maar is met dit weer ook wel weer even lekker eigenlijk
Hij staat niet in het vak.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Is zeker wel even lekker, maar dit is op de vrijdagmiddag wel even chiller
Dit is de desbetreffende chauffeur en auto
[ afbeelding ]
Neuh kloptquote:
Sterker nog, ik ben deze reeks begonnen, bitch.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Naast het trauma over je korte leven in Leeuwarden heb je nu ook al last van een meervoudige persoonlijkheidsstoornis?
Gast, ga gewoon lekker in het Groningen topic hangen als je hier toch alleen maar loopt te klagen en semi-geintreseerd vragen loopt te stellen waar je toch niets mee doet.
Serieus, wat hoop je hier nu te bereiken met je tirade en wat wil je uberhaupt in dit topic bereiken?quote:
quote:
Vier negatieve posts, je kan ook blijven doorkankeren heh.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:51 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben deze reeks begonnen, bitch.
Idem voorgestemd met de gedachte dat het een impuls voor de binnenstad zou zijn en het financieel dit keer vast niet teveel uit zou lopenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:34 schreef mordradead het volgende:
Oktober 2011 is dus de bedoeling om alles af te hebben, nu gaat dat niet lukken... zal wel medio 2013 worden
Aldus de planning van april 2008
Ik heb destijds trouwens voor gestemd, nu de looproute vanaf het station naar de stad nog even beter maken (met name bij het station zelf)
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Is zeker wel even lekker, maar dit is op de vrijdagmiddag wel even chiller
Dit is de desbetreffende chauffeur en auto
En hij doet zelfs de deur voor me open... maar dat komt denk ik omdat hij van de buitenkant niet werktl
[ afbeelding ]
En als ze dan wat behoorlijks ophangen zou het niet verkeerd zijn, maar als ze dezelfde rommel bljven tentoenstellen heeft een nieuwe museum ook niet veel zin. Een samenwerking met het Groninger Museum zou misschien wel interessant zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Idem voorgestemd met de gedachte dat het een impuls voor de binnenstad zou zijn en het financieel dit keer vast niet teveel uit zou lopenBovendien zit het museum dan evenals in Groningen mooi prominent in de wandelroute vanaf het station ipv. de uithoek waar het nu zit.
Ik hoorde idd ook al verhalen over 2011, maar dat zal wel weer uitlopen... we zien het wel, het kost iig nog een paar jaar. Zolang er maar niet wederom x miljoen ingepompt moet worden vanuit de overheid.
Het zit je wel erg 'diep' he?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:01 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Vier negatieve posts, je kan ook blijven doorkankeren heh.
Kijk twee posts omhoog en hou jij zelf nou maar gewoon op met dit topic te verneuken.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het zit je wel erg 'diep' he?
Laten we je advies eens opvolgen en het on-topic houden
Wat komt er trouwens daar bij het spoor tegenover Achter de Hove (waarschijnlijk heet het niet zo?). Alleen maar woningen ofzo?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:11 schreef mordradead het volgende:
De bouw van het nieuwe provinciehuis is nog beter geplanneddie hele boel al verhuisd naar andere locaties zonder dat er uberhaupt een bouwvergunning is
![]()
![]()
Het is geen rommelquote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:04 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En als ze dan wat behoorlijks ophangen zou het niet verkeerd zijn, maar als ze dezelfde rommel bljven tentoenstellen heeft een nieuwe museum ook niet veel zin. Een samenwerking met het Groninger Museum zou misschien wel interessant zijn.
Die komt er wel, hooguit wordt de bouw uitgesteld door mensen die bezwaar aan blijven tekenen...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:11 schreef mordradead het volgende:
De bouw van het nieuwe provinciehuis is nog beter geplanneddie hele boel al verhuisd naar andere locaties zonder dat er uberhaupt een bouwvergunning is
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |