abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 mei 2008 @ 20:05:48 #201
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_58581674
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 18:17 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Ach, gozer, zeik niet. Lees even terug, ik heb geen problemen met Leeuwarden, maar sommige dingen gaan gewoon niet samen.
Naast het trauma over je korte leven in Leeuwarden heb je nu ook al last van een meervoudige persoonlijkheidsstoornis?

Gast, ga gewoon lekker in het Groningen topic hangen als je hier toch alleen maar loopt te klagen en semi-geintreseerd vragen loopt te stellen waar je toch niets mee doet.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  vrijdag 9 mei 2008 @ 20:10:06 #202
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_58581752
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 09:02 schreef Deansensitized het volgende:

[..]

Nou, je hebt deels gelijk.
Gerben, mijn chauffeur werkt bij Visser, en daar loop ik middags altijd heen. 's Ochtends gaan we bovenom naar Westeinde en zet hij me voor de zaak af, maar 's middags loop ik altijd naar Visser toe. Vandaar is het dan korter maar vooral sneller om onderlangs weer naar huis.

Alleen nu met die werkzaamheden gaan we 's middags weer bovenlangs. Scheelt me trouwens wel een half uur lopen iedere dag

Doe mij ook maar zo een

Half uur lopen naar je carpooler scheelt inderdaad wel, maar is met dit weer ook wel weer even lekker eigenlijk
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_58581761
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 20:05 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Naast het trauma over je korte leven in Leeuwarden heb je nu ook al last van een meervoudige persoonlijkheidsstoornis?

Gast, ga gewoon lekker in het Groningen topic hangen als je hier toch alleen maar loopt te klagen en semi-geintreseerd vragen loopt te stellen waar je toch niets mee doet.
Kanker toch op homo, ik probeer net een beetje mee te doen in dit topic kom je weer zeiken.
Als kunst bij Leeuwarden zou horen zou toch niet iedereen tegen dat museum stemmen, zou er meer zijn an die maffe pop-academie, zou er wat meer cultuur zijn e.d. Kee, ik weet nu wel dat je mij niet mag, maar dit is nog altijd een forum, ik heb zes jaar in Leeuwarden gewoond, ik zeg niks meer verkeerd, dus rot een eind op, sukkel.
pi_58581804
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 19:33 schreef Peterselieman het volgende:
Ik meende dat het gebouw ergens eind 2010 klaar is en dat het museum er eind 2011 in trekt, omdat het dan pas genoeg opgedroogd is om de kunst niet aan te tasten
Ik ben benieuwd wat het zal worden.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 20:34:13 #205
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_58582211
Oktober 2011 is dus de bedoeling om alles af te hebben, nu gaat dat niet lukken... zal wel medio 2013 worden

Aldus de planning van april 2008
Ik heb destijds trouwens voor gestemd, nu de looproute vanaf het station naar de stad nog even beter maken (met name bij het station zelf )
Bernie en ik zijn tof.
pi_58582276
Zijn ze überhaout al begonnen?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 9 mei 2008 @ 20:40:29 #207
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_58582311
Ik vind het bij het station nogal een rommeltje en het is daar vaak vrij druk, maar ja het hoort ook bij de stad
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_58582326
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 20:10 schreef Paladijn het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Doe mij ook maar zo een

Half uur lopen naar je carpooler scheelt inderdaad wel, maar is met dit weer ook wel weer even lekker eigenlijk
Is zeker wel even lekker, maar dit is op de vrijdagmiddag wel even chiller

Dit is de desbetreffende chauffeur en auto
En hij doet zelfs de deur voor me open... maar dat komt denk ik omdat hij van de buitenkant niet werktl

Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
pi_58582380
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 20:41 schreef Deansensitized het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hij staat niet in het vak.
pi_58582404
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 20:45 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Hij staat niet in het vak.
Neuh klopt

Was voor het Waterschap, en daar was iedereen half vijf toch al naar huis vanmiddag
Kan je even lekker breed staan
  vrijdag 9 mei 2008 @ 20:51:48 #211
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_58582480
Ze zijn alleen nog maar begonnen met het fondsenwerfen enzo wat dus gelukt is.... onlangs hebben ze nog 7.5 miljoen gekregen voor kostenoverschrijdingen en 1 miljoen voor toekomstige veel te weinig natuurlijk
In Augustus worden de kabels enzo omgelegd en in Oktober gaan ze de bolling op het plein weghalen als ze dit grotendeels hebben gedaan zullen ze in januari bezig gaan met de uitbreiding van de parkeerkelders.... ik geloof dat daar ook de kostenoverschrijding vandaan komt althans het leeuwendeel.
Bernie en ik zijn tof.
pi_58582481
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 20:05 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Sterker nog, ik ben deze reeks begonnen, bitch.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 20:56:37 #213
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_58582576
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 20:10 schreef skiczukie het volgende:

[..]hoop gescheld en geneuzel
Serieus, wat hoop je hier nu te bereiken met je tirade en wat wil je uberhaupt in dit topic bereiken?

Het enige wat je hier tot nu toe gedaan hebt is zeiken dat het niets wordt met Leeuwarden en dat je blij bent dat je uit 'die pauperstad' weg bent. Nogmaals, dat weten we nu wel van je.

Als je een 'beetje mee wilt doen' in dit topic, praat dan mee over dingen in/over/om de stad zoals uitgaanstips, gebeurtenissen en verbouwingen. Gesprekken waarvoor je, gezien je huidige woonplaats en houding, beter af bent in het Groningen topic tenzij je tot doel hebt hier te zitten trollen. Je zou je naast de 'Amerikaanse vragen' ook eens kunnen verdiepen in de materie en met uitgebreidere opmerkingen komen dan 'het wordt nooit wat' of 'tegen' een museum stemmen wat al decenia in Leeuwarden staat en blijft staan - misschien dat je dan wat serieuzer genomen wordt.

Ik moet je helaas wel meedelen dat ik niet opensta voor mannenliefde, maar misschien kunnen ze je in de golden arm verder helpen - denk alleen wel om ziekenhuismedewerkers met naalden
pi_58582581
Make love, not war
pi_58582660
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 20:56 schreef Paladijn het volgende:

[..]

blaat

quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 20:51 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Sterker nog, ik ben deze reeks begonnen, bitch.
Vier negatieve posts, je kan ook blijven doorkankeren heh.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 21:01:19 #216
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_58582664
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 20:34 schreef mordradead het volgende:
Oktober 2011 is dus de bedoeling om alles af te hebben, nu gaat dat niet lukken... zal wel medio 2013 worden

Aldus de planning van april 2008
Ik heb destijds trouwens voor gestemd, nu de looproute vanaf het station naar de stad nog even beter maken (met name bij het station zelf )
Idem voorgestemd met de gedachte dat het een impuls voor de binnenstad zou zijn en het financieel dit keer vast niet teveel uit zou lopen Bovendien zit het museum dan evenals in Groningen mooi prominent in de wandelroute vanaf het station ipv. de uithoek waar het nu zit.

Ik hoorde idd ook al verhalen over 2011, maar dat zal wel weer uitlopen... we zien het wel, het kost iig nog een paar jaar. Zolang er maar niet wederom x miljoen ingepompt moet worden vanuit de overheid.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 21:02:45 #217
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_58582688
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 20:41 schreef Deansensitized het volgende:

[..]

En hij doet zelfs de deur voor me open... maar dat komt denk ik omdat hij van de buitenkant niet werktl

[ afbeelding ]
zo'n oude Jetta is nog best ok
En niets mis met carpoolen, ik haal ook bijna dagelijks een collega op mits ik niet richting de randstad moet voor mijn werk.
pi_58582702
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 21:01 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Idem voorgestemd met de gedachte dat het een impuls voor de binnenstad zou zijn en het financieel dit keer vast niet teveel uit zou lopen Bovendien zit het museum dan evenals in Groningen mooi prominent in de wandelroute vanaf het station ipv. de uithoek waar het nu zit.

Ik hoorde idd ook al verhalen over 2011, maar dat zal wel weer uitlopen... we zien het wel, het kost iig nog een paar jaar. Zolang er maar niet wederom x miljoen ingepompt moet worden vanuit de overheid.
En als ze dan wat behoorlijks ophangen zou het niet verkeerd zijn, maar als ze dezelfde rommel bljven tentoenstellen heeft een nieuwe museum ook niet veel zin. Een samenwerking met het Groninger Museum zou misschien wel interessant zijn.
pi_58582714
Daarom, beide de helft van de kosten, ideaal
Trouw beestje hoor dit, altijd wel wat, maar ook altijd starten-lopen

vrijdag 9 mei 2008 @ 21:05:20 #220
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_58582723
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 21:01 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Vier negatieve posts, je kan ook blijven doorkankeren heh.
Het zit je wel erg 'diep' he?
Laten we je advies eens opvolgen en het on-topic houden
pi_58582767
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 21:05 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Het zit je wel erg 'diep' he?
Laten we je advies eens opvolgen en het on-topic houden
Kijk twee posts omhoog en hou jij zelf nou maar gewoon op met dit topic te verneuken.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 21:11:54 #222
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_58582847
De bouw van het nieuwe provinciehuis is nog beter geplanned die hele boel al verhuisd naar andere locaties zonder dat er uberhaupt een bouwvergunning is
Bernie en ik zijn tof.
pi_58582910
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 21:11 schreef mordradead het volgende:
De bouw van het nieuwe provinciehuis is nog beter geplanned die hele boel al verhuisd naar andere locaties zonder dat er uberhaupt een bouwvergunning is
Wat komt er trouwens daar bij het spoor tegenover Achter de Hove (waarschijnlijk heet het niet zo?). Alleen maar woningen ofzo?
  vrijdag 9 mei 2008 @ 21:16:49 #224
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_58582951
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 21:04 schreef skiczukie het volgende:

[..]

En als ze dan wat behoorlijks ophangen zou het niet verkeerd zijn, maar als ze dezelfde rommel bljven tentoenstellen heeft een nieuwe museum ook niet veel zin. Een samenwerking met het Groninger Museum zou misschien wel interessant zijn.
Het is geen rommel Een van de redenen voor verhuizing is dat men meer ruimte krijgt voor expositie van werken die nu in het magazijn staan. Heel veel vernieuwing zal dat echter niet geven...

Samenwerking met andere museums uit de regio speelt al een tijdje overigens, maar ik heb zo geen idee hoe het ermee voorstaat en wat het precies inhoudt.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 21:18:22 #225
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_58582986
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 21:11 schreef mordradead het volgende:
Die komt er wel, hooguit wordt de bouw uitgesteld door mensen die bezwaar aan blijven tekenen...
Qua concept zag het er ook goed uit, ik hoop alleen dat het niet te modern vormgegeven wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')