Met een beetje doortrappen is het ongeveer 8 minuten naar het station en ja dan ga je dwars door het centrumquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:17 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Makkelijk fietsbaar naar het centraal station.En ik stap uit bij mijn werk.
Geluidskwaliteit van Van Velzen was bagger, in de stad was t leuk en dat Kraak&Smaak [?] was ook leuk. Lekker weer ook.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:37 schreef skiczukie het volgende:
Hoe was 5 mei trouwens in Leeuwarden? Serieus.
Waar was het? Oldehove of Prinsentuin?quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:53 schreef Merson het volgende:
[..]
Geluidskwaliteit van Van Velzen was bagger, in de stad was t leuk en dat Kraak&Smaak [?] was ook leuk. Lekker weer ook.
Nou, je hebt deels gelijk.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dan is onderlangs omrijden
Ik dacht dat ie naast jou werkte, dan is de zuidelijke route een prima alternatief met de spits.
Doozo? Dat heb ik nooit wat gevonden.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:38 schreef mordradead het volgende:
Ik ben er een keer geweest, minder stoeltjes ander kleurtje, minder mensen.
Maar goed, dat is van een keertje..... de purple was de laatste tijd ook niet echt leuk meer (vind ik dan) als ik nu 's avonds wat ga drinken met wat lui doe ik dat meestal in Doozo prima vertoefen daar
De laatste keer dat ik op 5 mei op de Oldehove stond was het 2003 denk ik. Daarna was het een bouwput, maar goed dat het festival daar weer was. Niks op het Zaailand?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:38 schreef Donderdeldoekje het volgende:
Oldehove, kraak&smaak en GEM waren leuk
quote:Merkkeaplju lulk oer 'Aailân'
09-05-2008 | 16:45 « foarige | folgjende »
De merkkeaplju fan de freedsmerk yn Ljouwert binne poerrazend op de gemeente Ljouwert. De grutte spegelaaien dy't op it Saailân ferve binne troch keunstner Henk Hofstra wjerkeatse it ljocht. Hjirtroch soe de termometer op it waarme 'Aailân' oprinne oant wol sa'n 45 graden, sizze de merkkeaplju.
De keaplju driigje sels mei it plat lizzen fan de Ljouwerter merk as der net gau wat feroaret oan de oerlêst troch de grutte spegelaaien.
Maar wat was het eerst?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:56 schreef -Jay-20- het volgende:
Purple was een erg hippe lounge club. Uitgeroepen tot beste lounge club van Nederland. Daarna is het opgekocht door de eigenaar van Club Noa, en die heeft het vervolgens verbouwd en heropend als Club Zen.
Pfff... Dat is al een paar jaar geleden... goede vraag...quote:
Leeuwarden en kunst gaat ook gewoon niet samen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:01 schreef Peterselieman het volgende:
Terechte klacht over dat Aailân. Maar ja het hoort bij kunst
Je kunt wel blijven zeuren op de stad, maar daar wordt de stad niet beter van.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:04 schreef skiczukie het volgende:
Leeuwarden en kunst gaat ook gewoon niet samen.
Ach, gozer, zeik niet. Lees even terug, ik heb geen problemen met Leeuwarden, maar sommige dingen gaan gewoon niet samen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je kunt wel blijven zeuren op de stad, maar daar wordt de stad niet beter van.
Wanneer komt het museum op het Zaailand of is dat definitief niet doorgegaan? Daar ga ik dan wel even naar toe als het af is.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:54 schreef Peterselieman het volgende:
mja, sommige dingen moet je ontwikkelen en dat gaat met vallen en opstaan. Alleen duren die fases in Leeuwarden nog al lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |