pendelbus vanaf station.quote:
Dat was tofquote:
Je mag wel met mij meerijdenquote:
Theater Romein zonet, enzoquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
WAAAAARRRRRRRRRRRRRR
En ik prefereer ook de vrijdag, maar ja, stel ik heb een baan en zo
is niet te hopen ... ben dr vrijdags ook alvast vrijgevraagt die dagquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:40 schreef skiczukie het volgende:
Ik ben vorig jaar gewwst en ik ga nooit meer naar zo'n vliegshow. Ik heb ook een voogevoel dat er dit jaar iets gaat neerstorten.
Ik hoop het ook niet, maar af en toe is het toch best wel scary.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:51 schreef nagel72 het volgende:
[..]
is niet te hopen ... ben dr vrijdags ook alvast vrijgevraagt die dag
wordt weer heel eind fietsen vanaf hier ... 8 kilometers
heb ik nog nooit gezien wel van gehoord ...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:05 schreef Mof het volgende:
Kan mij nog steeds niet aan de gewoonte ontrekken elke keer wanneer ik langs de eieren loop er even op te spugen.
Ok is goed, dan zal ik wel even vrij vragen. ^^quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je mag wel met mij meerijden
Ik heb een voorkeur voor de rustigere vrijdag, mits het weer goed is...
Ik heb een foto van ;r en daar kijkt ze alsof ze aan ;t schijten is ofzo.quote:
Had ik wel gedaan! Maar dat concert werd uitgesteld omdat Simone ziek was oid... zou er met drie vrienden heen om de verjaardag van twee van hun te vieren en kreeg eergister te horen dat ze kaartjes hadden gespawnedquote:Op zaterdag 24 mei 2008 08:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom had je niet verteld dat ze in Ljouwert was, Paal?
Ik nu ookquote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een foto van ;r en daar kijkt ze alsof ze aan ;t schijten is ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |