Nog een keer 100.000 weggooien?quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:58 schreef Paladijn het volgende:
Meer ei-nieuws
LEEUWARDEN - De jaarlijkse kermis in Leeuwarden wordt opgebouwd. Dat valt dit keer niet mee. Kermismedewerkers hebben last van de grote eieren, die op het Wilhelminaplein zijn geschilderd. Het wit op de vloer schittert en weerkaatst het zonlicht. De kermis duurt tot en met 1 juni. Als nadien de eieren te veel beschadigd zijn, gaat de gemeente er nogmaals met een verfspuit overheen.![]()
[ afbeelding ]
Is er afgezien van die lompe kermis nog wat te doen in Leeuwarden dit weekend?
Oew, die zijn wel heel eg tof.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:59 schreef Fredo55 het volgende:
Misschien dat ik in de zomervakantie in Leeuwarden ben.![]()
Ja, de eerste keer in me leven dat ik in Friesland ben.![]()
![]()
Open dagen van de luchtmacht.
Jij bent er vroeg bij.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Heb ook al zin aan de open dagen iig! Heb de eerste fotos al gemaakt van de voorbereidingen
Lexx! Neem mij mee!quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Ach, ik kan thuis blijven, maar dat maakt neit zo gek veel verschil
Is goed. Ik heb 2 jaar geleden wel 700 foto's gemakat, maar als jij zo nu en dan ook op een foto staat zou dat de reportage een stuk tofferder maken.quote:
Weet je zeker dat het vandaag was? Het enige grote plein is momenteel gevuld met een opbouwende kermis en eieren. Of was je bij het FEC?quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:15 schreef spy08 het volgende:
Was vanmorgen in Leeuwarden en ...![]()
je wordt echt depri van die stad. Ik had verwacht dat LW een soort veredeld Maastricht/Rotterdam/Amsterdam was.
Nou, echt enige wat ik zag was een groot leeg plein en verder veel steegjes en Marokkanen? op de fiets die daar rondhingen(dat plein dus)
Mag ik ook mee?quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is goed. Ik heb 2 jaar geleden wel 700 foto's gemakat, maar als jij zo nu en dan ook op een foto staat zou dat de reportage een stuk tofferder maken.
Jawel hoor. Mits je bestemmingsverker bent. Ik ga lopend er naar toe denk ikquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mag ik ook mee?
Er is natuurlijk die dag met geen mogelijkheid met de auto in Cornjum te komen :x
Ok tof!quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is goed. Ik heb 2 jaar geleden wel 700 foto's gemakat, maar als jij zo nu en dan ook op een foto staat zou dat de reportage een stuk tofferder maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |