Gelukkig ook nooit meer last vanquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:56 schreef Deansensitized het volgende:
Gelukkig nooit weer SO's/MO's/Repetities/tentamens/examens
Sterkte voor diegenen die ze nog wel moeten maken!
donequote:Op vrijdag 4 april 2008 19:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb m aangepast op de Wiki, dus als TS 'm ff wil updaten
Dat was de hele tijd al hoorquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:35 schreef Yesse het volgende:
Haha ik was net te laat. Je kon het dus zien aan je piles .nl![]()
Ohquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was de hele tijd al hoor
Die vuller werkte niet meer, dus die heb ik een aantal topics geleden al aangepast
Maar iemand had er ergens "gif" tussen gezet
hahaquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zojuist ben ik er door T9 achter gekomen wie ik zaterdag in mijn telefoon heb gezet.
In dronken toestand kon ik blijkbaar de naam niet meer spelen, maar ik ging er toch wel van uit dat ik de juiste toetsen gebruikt heb, en zowaar, T9 komt met een vrij aannemelijke suggestie.
\quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zojuist ben ik er door T9 achter gekomen wie ik zaterdag in mijn telefoon heb gezet.
In dronken toestand kon ik blijkbaar de naam niet meer spelen, maar ik ging er toch wel van uit dat ik de juiste toetsen gebruikt heb, en zowaar, T9 komt met een vrij aannemelijke suggestie.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik had de fout al uit de Wiki gehaald volgens mij. Als ik een nieuw topic maakte, en bij voorbeeld keek zag ie er goed uitquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb ff de fout eruit gehaald en ook de wiki aangepast.
Toen ik bij de wiki keek, zat er nog steeds een fout inquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had de fout al uit de Wiki gehaald volgens mij. Als ik een nieuw topic maakte, en bij voorbeeld keek zag ie er goed uit
welke artiesten?quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:20 schreef PieterBas het volgende:
Even wat stamp muziek op mijn iPod gooienMorgen een wedstrijd, dus kan wel wat oppeppende beats gebruiken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |