waar woonde je in west?quote:Op maandag 7 april 2008 14:43 schreef Mr.G het volgende:
Ik heb een nieuwe kamer!
Van Tilburg-west ga ik naar de Enschotsestraat
Ben bovendien ook terug van weggeweest hier
West is halfuur fietsen van het centrum (vanaf waar ik woon dan) en tis irritant!quote:Op maandag 7 april 2008 22:25 schreef Crazy-M het volgende:
West is cool
Ik woon er
dus het is best veilig![]()
zo tussen de polen, turken, marokanen, sumis, en noem maar op
alleen probleem als we wereldoorlog krijgen ofzo :x
ik woon verder in west dan jouw, en ik fiets er half uur opquote:Op maandag 7 april 2008 22:30 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
West is halfuur fietsen van het centrum (vanaf waar ik woon dan) en tis irritant!
dan jijquote:Op maandag 7 april 2008 22:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik woon verder in west dan jouw, en ik fiets er half uur op
jij fietst gewoon langzaam
Tilburg #30: Waar West massaal gaat (wil) verhuizen naar centrumquote:Op maandag 7 april 2008 22:46 schreef Herr_Munk het volgende:
Ik woon in de Reeshof en dat is voor mij 25 minuten naar het centrum...
Maximaal 10 minuten voor mij hoorquote:Op maandag 7 april 2008 22:30 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
West is halfuur fietsen van het centrum (vanaf waar ik woon dan) en tis irritant!
Ik wou zeggen. Van mij naar de uni doe ik er toch een kwartier over.. Baden Powellaan op, rotonde rechts, met de bocht mee.. rechts de brug onderdoor en weer terug.quote:Op maandag 7 april 2008 23:05 schreef existenz het volgende:
[..]
Maximaal 10 minuten voor mij hoor. Maar ik woon dan ook vrij vooraan
Die mavo of de basisschool?quote:Op maandag 7 april 2008 23:07 schreef Herr_Munk het volgende:
Tja wat heet lang... Ik ben het gewend. Ik woon al 10/11 jaar in de Reeshof en had het "geluk" om op het lourdesplein ( daar bij het leijpark tegen onze twin towers aan) naar school te mogen. Maar voor mij gaat de nieuwe TT zeker op! (In de vorm van willen dan)
Goirlequote:Op maandag 7 april 2008 23:30 schreef krioro het volgende:
blaak15 minuten naar het centrum en 5-10 minuten naar de uni
![]()
en prachtige wijk natuurlijk
Ach. 't is toch maar Grolschquote:Op dinsdag 8 april 2008 00:03 schreef toma het volgende:
*BAMMM!!!!*
[ afbeelding ]
Shit eej! Laat ik mn pilsje vallen!
ligt niet aan jou.quote:Op maandag 7 april 2008 23:40 schreef hetzusjevan het volgende:
Ligt het aan mij of is heel Korvel vrij.. pauper? Of zeg ik nou iets verkeerd? Ben d'r een keer doorheen gefietst..
een echte bier drinker drinkt bels bierquote:Op dinsdag 8 april 2008 00:14 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ach. 't is toch maar Grolsch!
(Ik dacht dat Tilburgers als Brabanders zijnde veel bavaria dronken?)
Dat was De Rooi Pannen. Die hadden toen dat stenen gebouw en een of andere nood krot waar ik mijn examenfeest heb gehad. Dat waren overigens nog eens tijden. Acht pilsjes op en ik moest moeders opbellen dat ik niet meer in staat was te fietsen...quote:
quote:
Bavaria.. nja.. Liever ander Brabants bier.. Dommelschquote:Op dinsdag 8 april 2008 00:14 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ach. 't is toch maar Grolsch!
(Ik dacht dat Tilburgers als Brabanders zijnde veel bavaria dronken?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |