Lekker! Aawh ik moet zo weer naar de uni, maar heb echt paupervakken (economie/arbeidspsychologie en ontwikkelingsleer en statistiek).quote:
ja heb me goed vermaaktquote:
hard werken aan het begin van het blok zodat je de laatste weken wat vaker een terrasje mee kunt pikkenquote:Op maandag 7 april 2008 12:51 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Lekker! Aawh ik moet zo weer naar de uni, maar heb echt paupervakken (economie/arbeidspsychologie en ontwikkelingsleer en statistiek).
Lekker weer + paupervakken + laatste blok.. ik zie het hier hard misgaan.
Hahahaquote:Op maandag 7 april 2008 13:52 schreef fraubitch het volgende:
ik moet zeggen dat in de klas zitten tussen de boeren mij een stuk beter beviel dan hockeysletjes
Trouwens een van mijn klasgenoten is door met HGT![]()
ik zit ook bij boeren in de klasquote:Op maandag 7 april 2008 13:56 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
HahahaWat is z'n talent?
En boeren? Wtf? Wat voor opleiding doe je eigenlijk?
kom nou maar uit de kastquote:Op maandag 7 april 2008 14:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Mooi!
Ja, vooral druk door leren etc.
Net ff geshopt, hoe girlie.
Oké.. ik beken, ik ben bezet door een dame.quote:Op maandag 7 april 2008 14:20 schreef toma het volgende:
[..]
kom nou maar uit de kast!
blawh... heb helemaal geen zin om te leren. Overmorgen een moeilijk tentamen
je dekmantelquote:Op maandag 7 april 2008 14:22 schreef Messenga het volgende:
[..]
Oké.. ik beken, ik ben bezet door een dame.
een tentamen over sensoren. Moet van zo'n 60 verschillende sensoren het werkingsprincipe de aansluit methode en eigenschappen kennen.quote:Wat dan?
Flinke verbetering.quote:Op maandag 7 april 2008 14:43 schreef Mr.G het volgende:
Ik heb een nieuwe kamer!
Van Tilburg-west ga ik naar de Enschotsestraat
Ben bovendien ook terug van weggeweest hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |