abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57834108
Alleen tegen bepaalde teams.

Tegen Duitsers alleen maar Schwalbes, tegen de Portugezen alles kapot trappen wat ook maar enigszins beweegt en bij een schouderduw doen alsof je dood gaat.

Voor de rest geoon normaal voetballen.
  vrijdag 4 april 2008 @ 19:08:49 #32
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_57834399
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 18:54 schreef VoreG het volgende:

Tegen Duitsers alleen maar Schwalbes, tegen de Portugezen alles kapot trappen wat ook maar enigszins beweegt en bij een schouderduw doen alsof je dood gaat.

Daar kan ik me ook wel in vinden.
I would sooner fail than not be among the greatest.
  zaterdag 5 april 2008 @ 00:40:47 #33
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_57842200
alles voor de overwinning, desnoods ala Portugal gaan spelen.
Ado is the pride of Holland!
pi_57842254
Graag ook wat Boulahrouzjes op Ronaldo als we portugal weer tegen komen
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_57842498
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 00:43 schreef _Mike_ het volgende:
pi_57842603
Ik wil gewoon kampioen worden en verder niks
Цой жив
pi_57842734
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 00:43 schreef _Mike_ het volgende:
Dat is gewoon onkunde en ik wil geen onkunde zien.
That's all folks!
pi_57842805
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 18:35 schreef Dagonet het volgende:

Tof man. Alles om te winnen.
Ik snap je betoog, maar het valt nog wel enorm mee vind ik.
That's all folks!
pi_57846926
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 01:16 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ik snap je betoog, maar het valt nog wel enorm mee vind ik.
Dagonet is duidelijk tegen. De rest is vooralsnog min of meer voor.

Ben wel benieuwd of er nog meer duidelijke tegenstanders zijn te vinden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_57849508
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 17:38 schreef methodmich het volgende:
Tja, Italië werd wel wereldkampioen sjimz, die maakten ook een schwalbe tegen ome Guus bijvoorbeeld.
Dat was geen Schwalbe, maar een enorm domme sliding van een kennelijk te onervaren verdediger.

Maar verder, welke van die tactieken heeft Italie toegepast om Wereldkampioen te worden? Volgens mij vrij weinig namelijk, de basis was namelijk een ijzersterk verdedigend blok, voldoende creativiteit en positiewisseling op het middenveld en een balvast spits.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_57849892
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 14:43 schreef DIGGER het volgende:
Dat was geen Schwalbe, maar een enorm domme sliding van een kennelijk te onervaren verdediger.
Als dat geen schwalbe is

OT: Hard spel is gewenst, bal niet uitspelen bij blessures mag ook (scheidsrechter bepaald immers), maar schwalbes
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_57850110
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 14:43 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Maar verder, welke van die tactieken heeft Italie toegepast om Wereldkampioen te worden? Volgens mij vrij weinig namelijk, de basis was namelijk een ijzersterk verdedigend blok, voldoende creativiteit en positiewisseling op het middenveld en een balvast spits.
Er werd natuurlijk sowieso geprovoceerd, zie de rode kaart van Zidane. Ook van gemeen spel (elleboog De Rossi) was zeker sprake. Zeuren en slijmen tegen de scheids doet ieder team, dus dat zal Italië ongetwijfeld ook gedaan hebben. Daarnaast gebruiken Italianen ook veelvuldig het irritante truucje van het vastpakken van de bal na een val, om de kans op een vrije trap te vergroten.

Neemt niet weg dat Italië goed speelde. Met alleen gemene truucjes redt je het natuurlijk niet, kwaliteit speelt ook een rol. En die hebben wij helaas te weinig. Maar door niet mee te gaan in bepaalde dingen die helaas bij het moderne voetbal horen maken we dat gat alleen maar groter.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_57850397
Duitsers, Italianen, Portugezen en Argentijnen mag je best met hun eigen wapens bestrijden. Anders gaan we weer ten onder tegen die landen en dat is gewoon dom.
  zaterdag 5 april 2008 @ 15:45:25 #44
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_57850411
Doen we toch allang?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_57850498
Kansloze anti-Portugal posts weer in dit topic, alsof Nederland zo fair speelde die wedstrijd.
  zaterdag 5 april 2008 @ 15:55:03 #46
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_57850547
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 18:54 schreef VoreG het volgende:

eens

die vuile tyfus portugezen, ik ben er nog steeds kwaad over
doe idd maar een boulahrouzje om hun sterspeler uit te schakelen
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_57850612
Schwalbes zie ik ook liever niet, maar wie kon het eerlijk gezegd schelen dat Van der Sar ter aarde storte en Ortega een kaart aannaaide? Niemand toch? . Die Robben en Suárez schwables wil ik niet zien, kan tegenwoordig ook vaak tegen je werken met gele kaarten.

Een bal uittrappen bij een blessure ben ik tegen, want je kan op deze manier potentiele aanvallen stopzetten en het enige wat je ermee bereikt is fairplay. Als het ernstig is, dan wordt dat vaak wel gezien door de spelers of door de scheidsrechter, maar vaak is het een show om tijd te rekken of om een tegenaanval te stoppen.

Zeuren om kaarten hoef ik ook niet te zien, omdat je ook hier weer het risico hebt om zelf tegen een gele kaart te lopen. Stel je voor dat Van Nistelrooij ofzo een gele kaart krijgt en een wedstrijd erna geschorst is. Zie ik nou niet echt zitten.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_57850732
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 15:59 schreef RayMania het volgende:
Schwalbes zie ik ook liever niet, maar wie kon het eerlijk gezegd schelen dat Van der Sar ter aarde storte en Ortega een kaart aannaaide? Niemand toch? . Die Robben en Suárez schwables wil ik niet zien, kan tegenwoordig ook vaak tegen je werken met gele kaarten.

Een bal uittrappen bij een blessure ben ik tegen, want je kan op deze manier potentiele aanvallen stopzetten en het enige wat je ermee bereikt is fairplay. Als het ernstig is, dan wordt dat vaak wel gezien door de spelers of door de scheidsrechter, maar vaak is het een show om tijd te rekken of om een tegenaanval te stoppen.

Zeuren om kaarten hoef ik ook niet te zien, omdat je ook hier weer het risico hebt om zelf tegen een gele kaart te lopen. Stel je voor dat Van Nistelrooij ofzo een gele kaart krijgt en een wedstrijd erna geschorst is. Zie ik nou niet echt zitten.
Dat van Van der Sar vind ik heel wat anders dan die duikelingen van Suarez en Robben. Van der Sar wordt gewoon geraakt, het zal echt geen pijn hebben gedaan maar Ortega kwam wel gewoon met zijn hoofd expres tegen dat van Van der Sar aan. Met of zonder vallen van Van der Sar hoort dat gewoon rood te zijn. Hij dikt het wat aan maar daar heb ik echt geen moeite mee. Als het tegen Oranje gebeurt irriteer je je er wel aan, maar in de eerste plaats is het dan een domme actie van de Oranjespeler. Das wat mij betreft anders dan schwalbes waar duidelijk niks aan de hand is.
  zaterdag 5 april 2008 @ 16:11:25 #49
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_57850781
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 15:51 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Kansloze anti-Portugal posts weer in dit topic, alsof Nederland zo fair speelde die wedstrijd.
Die trap van Boulahrouz toen, tegen C. Ronaldo
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  Trouwste user 2022 zaterdag 5 april 2008 @ 16:15:56 #50
7889 tong80
Spleenheup
pi_57850846
Bergkamp probeerde het been te breken van Michailivics in de kwarftfinale van het WK-98 was vet rood.

Je hoort alleen nog maar over zijn wonder doelpunt tegen Argentinië de wedstrijd erna

Dus van mij mag het.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_57850878
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 15:51 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Zeker niet, maar het is wel zo dat de Portugezen het hele toernooi irritant waren. De halve final tegen Frankrijk was zelfs lachwekkend, ze bleven maar door de 16 duiken op zoek naar penalties. Nederland speelde verder niet onsportief, alleen de wedstrijd tegen Portugal ontspoorde, en dan ook meteen flink
  zaterdag 5 april 2008 @ 16:20:03 #52
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57850905
Ja, maar dat doen we altijd toch al?
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_57850915
Mark van Bommel
  zaterdag 5 april 2008 @ 16:24:05 #54
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57850956
Nee.
Ik wil gedrag zien dat een voorbeeld is voor de jeugd. Eerlijk spelen, fatsoenlijk voetbal.
Robben moet opdonderen met z'n schwalbes en zielige gekijk. Van Nistelrooij moet de bal tussen de palen trappen en verder niks.

En Lorenzo Davids moet 10 wedstrijden geschorst worden.

Verder moet de KNVB het wangedrag aankaarten bij de UEFA en moet de UEFA sancties leggen op wangedrag. Schwalbes, kaarten vragen, kaarten aannaaien: schorsen voor het hele toernooi.

O ja: bij aanstellen verplichte wissel. Zoiets. Al dat gejank. Het heeft mijn WK 2006 bijna verpest. Wat een kuttoernooi werd het...
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  zaterdag 5 april 2008 @ 16:27:54 #55
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_57851012
Fair Play, Fair Play, Cheating is easy but never wins the day. Fairplay, Fairplay, it's in the rules of the gaaaame!

Trouwste user 2022 zaterdag 5 april 2008 @ 16:29:18 #56
7889 tong80
Spleenheup
pi_57851026
De mooiste EK-wedstrijd ooit was Portugal - Frankrijk in 84

Dus generaliseren over de Portugezen is niet goed.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_57851031
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 16:15 schreef tong80 het volgende:
Bergkamp probeerde het been te breken van Michailivics in de kwarftfinale van het WK-98 was vet rood.
Een been breek je niet door op iemand te gaan staan.

On-topic: Mensen die denken dat we met goudeerlijk voetbal gaan winnen zijn naief of leven in een droomwereld.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  Trouwste user 2022 zaterdag 5 april 2008 @ 16:30:38 #58
7889 tong80
Spleenheup
pi_57851045
DE moffen werdenj wereldkampioen door een schwalbe.

Nederland won van de moffen inj 88 door een schwalbe van van Baseten

Trouwste user 2022 zaterdag 5 april 2008 @ 16:32:32 #59
7889 tong80
Spleenheup
pi_57851083
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 16:29 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Een been breek je niet door op iemand te gaan staan.

On-topic: Mensen die denken dat we met goudeerlijk voetbal gaan winnen zijn naief of leven in een droomwereld.
De laatste die dat deed was Garrincha in 58 en 62.

Daarna zat aan elk toernooi wel een smetje.

Of denk je dat Hölzenbein echt werd getackeld inj 74 ?

Of dat Völler een echte overtreding begaan werd in 90 ?

zaterdag 5 april 2008 @ 16:33:55 #60
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57851097
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 16:29 schreef zjroentje het volgende:
On-topic: Mensen die denken dat we gaan winnen zijn naief of leven in een droomwereld.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')