Is ie met zijn kop in het frituurvet gevallen ofzo?quote:
Poor men's Beckham wannabe. Het ziet er bijna net zo goor uit als het haar de pruik van Amanda.quote:
Iedereen die ooit op de wallen is geweest is familie van dellie.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:31 schreef Varen het volgende:
Amanda vindt het vervelend dat er ineens allemaal mensen kaarten sturen, die zeggen dat ze familie zijn, terwijl ze er nu haast uit gaat. Ze kent ze niet.
Ze heeft een goed gesprek met de logopedist gehad
dat snap ik niet. Had ze dan liever kaarten gehad dat ze er niet uit kon om ze te bezoeken?quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:31 schreef Varen het volgende:
Amanda vindt het vervelend dat er ineens allemaal mensen kaarten sturen, die zeggen dat ze familie zijn, terwijl ze er nu haast uit gaat. Ze kent ze niet.
En Jaap wil ook zijn momentje hebben.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:33 schreef Desii het volgende:
Huub en Claire gaan nog een keer Palma proberen te bellen.
Iedereen wil graag dat Jaap met ze "speelt" daar. Hi is gewoon de leukste en minst agressieve relschopper waar iedereen meestal om kan lachen als hij een beetje scherp is. En eentje die niet bang is om toch over grenzen van het betamelijke te gaan op een spraakmakende manier....zonder daar iemand echt pijn mee te doen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:33 schreef T-lex het volgende:
Opvallend dat huub ineens zoveel interesse heeft in Jaap...volgens mij knijpt onze Huubje hem stiekem toch wel een beetje.![]()
Hij grijpt ook alles aan om B&A belachelijk te maken tegen Jaap. Zeuren over hun relatie en zelfs de borsten van Amanda hebben vandaag weer als onderwerp van gesprek mogen dienen. En hij heeft het er nogal druk mee...
Vind het wel zielig voor Hajo,zo gek op de kooi en nu heeft hij een hartinfarct.Zal Brian nu op bezoek mogen,het is echt een fan van Brian tochquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:36 schreef Varen het volgende:
Palma heeft heel veel in het ziekenhuis geslapen, ze mist DGK
Hajo ligt op de hartafdeling
quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:44 schreef Katewalker het volgende:
Sooooo...Huub zegt nu hele wijze dingen....
En je ziet Jaap denken,oh sjit nu drijf ik Huub en Claire helemaal naar elkaar toe.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:44 schreef Katewalker het volgende:
wat dan? heb geen streamsquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:44 schreef Katewalker het volgende:
"Het ego van Amanda is groter dan die van mij"?quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:44 schreef Katewalker het volgende:
Oh, hahaha. Je bedoelt "Als je er één aanvalt, gaat de ander verdedigen en drijf je ze naar elkaar toe"quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En je ziet Jaap denken,oh sjit nu drijf ik Huub en Claire helemaal naar elkaar toe.
Hij ziet eruit of 'ie gejankt heeftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |