Dank je wel:) Ik dacht al dat niemand hem gezien hadquote:
Als je hem om doet denken mensen in ieder geval niet dat je je een enorme bierpens hebtquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Dank je wel:) Ik dacht al dat niemand hem gezien had
Kan hij al, of toch nog een maandje wachten?
Ik vind het ook wel grappig, maar waarvoor is het precies?quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is om te zorgen dat het er niet te vroeg uitvaltquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:22 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel grappig, maar waarvoor is het precies?
Heeft het nog nut ofzo? Sorry, ben niet zo in to de baby's met mijn bijna 19 jaar
quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:23 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat is om te zorgen dat het er niet te vroeg uitvalt
LCD? Maar van mijn ininimi tv'tje blijf je af, jij bruut.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:17 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Hmm, ik kom vannacht je LCD even halen, oké?
Laat je het raam even open?
Ik vind het nu ook wel mooi staan, maar denk dat het over een maandje nog leuker is ja!quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Heb je een LCDquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:26 schreef Bob. het volgende:
[..]
LCD? Maar van mijn ininimi tv'tje blijf je af, jij bruut.
[..]
Ik vind het nu ook wel mooi staan, maar denk dat het over een maandje nog leuker is ja!
Begrijpend lezen is gaaf hè?quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:29 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Heb je een LCD![]()
Dan kom ik zeker even langs, en ik neem je iniminiTV ook meteen even mee
Nee, nu is het helemaal duidelijkquote:
Bij Bob. vind je geen lcd, bij mij welquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:35 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Nee, nu is het helemaal duidelijk
Dus ik weet nú dat ik geen LCD bij jou zal vinden.
Dat bespaard mij weer een fietstochtje richting het UMCG![]()
Hmm, mja..?quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:36 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Bij Bob. vind je geen lcd, bij mij wel
Nou, zwangershaps t-shirts en truitjes zijn niet bepaald goedkoop. Dat is balen, want al mijn gewóne truitjes en t-shirts worden nu echt te kort (ja, ook die normaal erg lang waren) en ik heb uiteraard geen zin om een volledig nieuwe garderobe aan te schaffen voor een half jaarje. Een te kort shirt of truitje kan je nog wél aan met een buikband er over!quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:22 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel grappig, maar waarvoor is het precies?
Heeft het nog nut ofzo? Sorry, ben niet zo in to de baby's met mijn bijna 19 jaar
Hmm, oké. Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, zwangershaps t-shirts en truitjes zijn niet bepaald goedkoop. Dat is balen, want al mijn gewóne truitjes en t-shirts worden nu echt te kort (ja, ook die normaal erg lang waren) en ik heb uiteraard geen zin om een volledig nieuwe garderobe aan te schaffen voor een half jaarje. Een te kort shirt of truitje kan je nog wél aan met een buikband er over!
Daarbij zit het ook lekker strak en warm om je buik en rug heen.
Oja, en ik vind ze leuk
Binnenkort kom ik wel even bij je in de buurt. En later nog eens en nog eens en nog eens ...quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:15 schreef Bob. het volgende:
Oeh nu weet iedereen waar ik woon, maar jullie zijn geen enge stalkers he.
quote:
Neuh, alleen ik.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:15 schreef Bob. het volgende:
Oeh nu weet iedereen waar ik woon, maar jullie zijn geen enge stalkers he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |