abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57825887

Het vorige deel: Slank de zomer in #144 Welkom DevilsandDust

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank de zomer in" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_57825899
Groetjes terug
pi_57825988
Ik vond heel weinig aan die Lonneke, mocht ik een vent wezen: I would do her!
  vrijdag 4 april 2008 @ 12:00:02 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_57826013
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:58 schreef conleche het volgende:
Het ging me dan ook meer om de persoon dan om d'r bakkes
disclaimer
pi_57826025
net lekker mn banaantje op, en hoop straks eens even lekker te gaan kunnen poepen daar heb ik écht behoefte aan

Verder is t rustig op 't werk, dus zit beetje lekker te Fok!ken en te kletsen, en te sms-en met René die net een nieuwe motor heeft gekocht dus ben zeer benieuwd als ik thuis kom wat er voor de deur staat

Net een mevrouw aan de balie, dus ik loop ernaartoe:

"Wat kan ik voor u doen?"`
-Laat mee even! Ik ben beperkt, ik moet wat opzoeken!
"ok..."

dus ik ga weer zitten, en op het moment dat mijn reet de stoel raakt hoor ik

-Ja! Nu! Kan!
"ok... "

beperkte mensen zijn best grappig
Doei.
pi_57826034
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Het ging me dan ook meer om de persoon dan om d'r bakkes
You'd care to elaborate??
  vrijdag 4 april 2008 @ 12:02:00 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_57826066
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:00 schreef conleche het volgende:

[..]

You'd care to elaborate??
Achja....
disclaimer
pi_57826068
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:58 schreef conleche het volgende:
Ziet er inderdaad niet verkeerd uit
  vrijdag 4 april 2008 @ 12:19:11 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57826459
Beetje jong, die Lonneke, dus nee, jullie mogen haar hebben.
Ik luister naar Leonard Cohen . Ik word er altijd van beschuldigd dat ik depressieve muziek heb. Was ik me nooit zo van bewust, maar de laatste tijd ben ik in een jubelstemming en ik merk dat heel veel (depri) muziek me momenteel beslist niet aanspreekt .
Niet meer actief op Fok!
pi_57826559
Haha.. Klinkt net alsof de dieetclub de rimboe is
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 08:48 schreef Miss_S het volgende:

[..]

delen van wijsheden door vreemde die in een topic komen worden meestal niet gewaardeerd en dit is niet de eerste keer dan mercurial dat even hier komt doen

en fijn dat je het probeert leuk te houden in het topic
Ik vind het eigenlijk vervelend dat er altijd zo bot wordt gereageerd wordt op nieuwkomers of niet vaste posters. Blijkbaar hoor ik nu dus ook bij het kliekje, maar ik vind eigenlijk dat elke opmerking evenveel waarde heeft. Oude of nieuwe posters.
pi_57826564
Zo
Ik ben weer terug uit mijn werk (idioot vroeg beginnen heeft zijn voordelen) en heb een lekkere lunch 1 broodje met tonijnstukjes en sla (de poes was heel blij met de rest van de tonijn ) en één broodje met kaas, sla en ei

vet lekker!
pi_57826668
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Haha.. Klinkt net alsof de dieetclub de rimboe is
[..]

Ik vind het eigenlijk vervelend dat er altijd zo bot wordt gereageerd wordt op nieuwkomers of niet vaste posters. Blijkbaar hoor ik nu dus ook bij het kliekje, maar ik vind eigenlijk dat elke opmerking evenveel waarde heeft. Oude of nieuwe posters.
Dat is niet zo, zeker niet bij nieuwkomers. Daar ben ik altijd vriendelijk tegen.
Maar mensen die zomaar even binnen komen vallen en dan advies geven kan ik inderdaad bot tegen reageren, zeker als ze ookal in andere topics echt lastig hebben zitten doen
pi_57826693
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:23 schreef freecell het volgende:
Zo
Ik ben weer terug uit mijn werk (idioot vroeg beginnen heeft zijn voordelen) en heb een lekkere lunch 1 broodje met tonijnstukjes en sla (de poes was heel blij met de rest van de tonijn ) en één broodje met kaas, sla en ei

vet lekker!
Dat zou ideaal werk voor mij zijn, ik begin liever echt heel vroeg dan halverwege de dag.

Dus jullie hebben wel een normale kat hier reageren ze helemaal niet op tonijn (of iets anders van vis)
pi_57826696
Ja ook mensen die even binnen komen vallen zoals jij dat noemt
vind ik het raar als je daar dan bot tegen gaat doen..
pi_57826737
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja ook mensen die even binnen komen vallen zoals jij dat noemt
vind ik het raar als je daar dan bot tegen gaat doen..
Ik zal er op letten maar zoals al zei met de persoon uit het vorige topic heb ik al aanvaringen gehad
pi_57826806
Okee is goed, (En ik bedoel het ook niet kwaad naar jou toe of zo het viel me gewoon op dat de meeste hier zo bot doen)
want toen ik hier binnenkwam voor het eerst en ik zei iets werd ik gewoon straal genegeerds of
"ja leuk datweten we al"
toen dacht ik ook.. okee
(Met m'n vorige accoutn dan he.. hiermee hadik me wel gelijk voorgesteld )
Soms wil je ook gewoon even meeposten voordat je ECHT actief mee gaat doen
pi_57826827
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:30 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat zou ideaal werk voor mij zijn, ik begin liever echt heel vroeg dan halverwege de dag.

Dus jullie hebben wel een normale kat hier reageren ze helemaal niet op tonijn (of iets anders van vis)
Ik vind het ook heerlijk. Om 6 uur je bed uit, maar dan ook nooit na half 4 vrij, hoera
Normaal doe je toch niks met de uren tussen 6 en 9
  vrijdag 4 april 2008 @ 12:37:18 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_57826839
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:19 schreef Viking84 het volgende:
Ik luister naar Leonard Cohen . Ik word er altijd van beschuldigd dat ik depressieve muziek heb. Was ik me nooit zo van bewust, maar de laatste tijd ben ik in een jubelstemming en ik merk dat heel veel (depri) muziek me momenteel beslist niet aanspreekt .
Ze is 26
Und Leonard Cohen
disclaimer
pi_57826910
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Okee is goed, (En ik bedoel het ook niet kwaad naar jou toe of zo het viel me gewoon op dat de meeste hier zo bot doen)
want toen ik hier binnenkwam voor het eerst en ik zei iets werd ik gewoon straal genegeerds of
"ja leuk datweten we al"
toen dacht ik ook.. okee
(Met m'n vorige accoutn dan he.. hiermee hadik me wel gelijk voorgesteld )
Soms wil je ook gewoon even meeposten voordat je ECHT actief mee gaat doen
Daar heb je ook inderdaad gelijk in hoor daarom zal ik daar ook zeker wel op letten
Nieuw bloed is altijd welkom
pi_57826931
Ik zit nu trouwens aan een "na de lunch appeltje" ik heb ontdekt dat fruit na de lunch mijn hongermoment vlak na de lunch redelijk effectief tegen gaat.

Weet iemand trouwens lekker fruit in dit seizoen? De sinaasappels worden al duurder en ook echt minder lekker. Appels zijn nu heerlijk en goedkoop maar ik wil graag wat afwisseling. Wat is er nu nog meer lekker en goedkoop. (behalve druiven, die zijn wel lekker, maar dan knaag ik meteen de hele bak leeg en krijg ik buikpijn )
pi_57826962
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:19 schreef Viking84 het volgende:
Chelsea Hotel Partisan
Ik vind echt dat hij een mooie stem heeft! Donker, maar niet grommend.

@Miss_S, sorry, ik moest wel een beetje glimlachen om je reacties. Sinds wanneer heb jij het nodig dat Faithy voor je opkomt, jij kunt jezelf toch wel verdedigen?
pi_57826986
Freecell, ik eet veel winterwortels, da's ook wel zoet... En goedkoop en verkrijgbaar.

Of peren?
  vrijdag 4 april 2008 @ 12:46:22 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57827019
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:43 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Chelsea Hotel Partisan
Ik luister vandaag voor het eerst écht naar zijn oudere nummers (jaren 60/70) en het valt me op dat zijn stem daar heel anders is dan later. Ik weet niet precies hoe ik het moet typeren. Maar vergelijk bijv I'm your man (1988) en So long, Marianne (1967) maar eens. Hij praat in de latere nrs eigenlijk meer dan dat hij zingt. Heel ander stemgeluid , zwaarder .

Ik ga zo eens boodschappen doen .
Niet meer actief op Fok!
pi_57827024
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:43 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Chelsea Hotel Partisan

@Miss_S, sorry, ik moest wel een beetje glimlachen om je reacties. Sinds wanneer heb jij het nodig dat Faithy voor je opkomt, jij kunt jezelf toch wel verdedigen?

Het ging om het verschil dat ze een rel uit lokt terwijl ze ook voor me had kunnen opkomen (wat natuurlijk niet hoeft) maar er had vast ook wel iets tussen die twee uiterste gezeten
pi_57827102
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik luister vandaag voor het eerst écht naar zijn oudere nummers (jaren 60/70) en het valt me op dat zijn stem daar heel anders is dan later. Ik weet niet precies hoe ik het moet typeren. Maar vergelijk bijv I'm your man (1988) en So long, Marianne (1967) maar eens. Hij praat in de latere nrs eigenlijk meer dan dat hij zingt. Heel ander stemgeluid , zwaarder .

Ik ga zo eens boodschappen doen .
I'm your man ken ik niet. *bladert door iPodje... Nope.

Eigenlijk vind ik Suzanne nog altijd het mooiste nummer. Beetje cliché, maar de combinatie van tekst en stem raakt me echt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')