Die kankermogool geilt op iedereenquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:53 schreef tonks het volgende:
[..]toevallig dat jij een van de "ubergodin" geilers bent.
De Parasiet is er iig eentje, maar die is niet actief meer, dus vandaar dat ik die niet meetelde.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik meen me toch twee eerdere accounts van je te herinneren.
Anyway, dat was het punt niet. Graag gedaan.
Wat doet ze hier dan? Is ze meteen van al het gezeik afquote:
grappig.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:06 schreef tonks het volgende:
[..]
Doe eens posten, dan kan iemand naar de EXIF data kijken
En of je nou een kloon bent of niet daar bemoei ik me niet mee, maar als je een kloon bent dan is het diep en dieptriest wat je distructor 'aandoet'.
Ik had er ook weer eens zin in, inderdaad. Veel te lang stil geweestquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:17 schreef Scorpie het volgende:
Fuck it, eindelijk weer eens een rel op Fok, duurde veel te lang!
Kutklonen, allemaal!
Ik dacht dat je zei dat het laden van de pagina zo lang duurde door die kutklonenquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:17 schreef Scorpie het volgende:
Fuck it, eindelijk weer eens een rel op Fok, duurde veel te lang!
Kutklonen, allemaal!
Spreekt hier een ervaringsdeskundige?quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:18 schreef tonks het volgende:
Wat doet ze hier dan? Is ze meteen van al het gezeik af. Of heeft ze een hekel aan telefoons met camera's en zit der haar niet goed bij een webcam of andere bekende kloon smoesjes
. ?
En dan nog, iedereen heeft wel ergens een foto op de computer staan.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:18 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat doet ze hier dan? Is ze meteen van al het gezeik af. Of heeft ze een hekel aan telefoons met camera's en zit der haar niet goed bij een webcam of andere bekende kloon smoesjes
. ?
Ik had wel verwacht dat ze dat zou gaan zeggenquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:18 schreef tonks het volgende:
[..]
. ?
en bedankt..quote:
Dit is idd vrij duidelijk.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat had ze zelf al verklaard: Ubergodin en DrsPoema zijn blijkbaar een persoon.
Dat spijt me zeer, maar het kwaad is al geschied. Zeg je dat tegen iedereen op straat die dat woord gebruikt?quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:22 schreef taurnill het volgende:
[..]
en bedankt..![]()
btw please andere woorden gebruiken
mn broer is overleden aan kanker
licht aan mijn bui.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:23 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dat spijt me zeer, maar het kwaad is al geschied. Zeg je dat tegen iedereen op straat die dat woord gebruikt?
Ik bedoelde het ook niet tegen jou dat laatste stukquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat ze dat zou gaan zeggen![]()
Ik bedoelde er niets mee
Doe je daarna wel weer het licht uit?quote:
Zozo, waar en wat doe je zoal? Zo moeilijk te beantwoorden moet dat toch niet zijn?quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:24 schreef Ubergodin het volgende:
Ik ben er nog, maar in tegenstelling tot de meeste reageerders hier heb ik werk!
Tsk, en ik wilde mijn stationopmerking nog wel inslikkenquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:26 schreef postmortum het volgende:
zeg tonks , maar wie is die instruktor dan?
oh ja ubergodin werkt achter de webam obviously
Nou nou, ik zit helemaal te shaken hierquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:25 schreef taurnill het volgende:
[..]
licht aan mijn bui.
ik heb 1,5 maand terug iemand onderuitgeslagen, maar die zei het met opzet. heeft me wel overigens een boete gekost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |