Als rukmateriaal waarschijnlijk?quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:02 schreef Ubergodin het volgende:
[..]
Dan kun je erg lang gaan zoeken hoor, de originelen heb ik hier gewoon of je het nou leuk vindt of niet, maar ik vind dit relletje bij nader inzien toch wel leuk, bring it on Mama
Dat had ze zelf al verklaard: Ubergodin en DrsPoema zijn blijkbaar een persoonquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Verklaar dan dezelfde foto's bij Poema en in jouw boekje? (althans, dezelfde persoon in de foto's?)
Ja oplete, daar zijn we allang voorbij.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Verklaar dan dezelfde foto's bij Poema en in jouw boekje? (althans, dezelfde persoon in de foto's?)
Kan iemand een samenvatting geven?quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja oplete, daar zijn we allang voorbij..
Daar heb ik dus serieus overheen gelezenquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja oplete, daar zijn we allang voorbij..
Doe eens posten, dan kan iemand naar de EXIF data kijkenquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:02 schreef Ubergodin het volgende:
[..]
Dan kun je erg lang gaan zoeken hoor, de originelen heb ik hier gewoon of je het nou leuk vindt of niet, maar ik vind dit relletje bij nader inzien toch wel leuk, bring it on Mama
Sgele je doet je naam eer aanquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat is ook niet direkt het punt natuurlijk. Jij post dit ook niet met je originele account tenslotte. Het gaat jou erom dat arme, zielige Fok!kertjes niet denken te chatten met een lekker wijf terwijl die foto's niet bij de persoon horen. Toch?quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat had ze zelf al verklaard: Ubergodin en DrsPoema zijn blijkbaar een persoon.
Jaja..sorry sorryquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:07 schreef tripack het volgende:
[..]
Sgele je doet je naam eer aan![]()
poema = Ubergodin of andersom.... tis maar hoe je het bekijkt![]()
staat ook ergens in dit topic
Het zou toch niet weer ispy24 zijn?quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:06 schreef tonks het volgende:
[..]
Doe eens posten, dan kan iemand naar de EXIF data kijken
En meer van dat soort lui bij DrsPoema, die al stilletjes op een ontmoeting aansturenquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:06 schreef tonks het volgende:
En of je nou een kloon bent of niet daar bemoei ik me niet mee, maar als je een kloon bent dan is het diep en dieptriest wat je distructor 'aandoet'.
Goed zo. Terug naar het oorspronkelijke punt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is ook niet direkt het punt natuurlijk. Jij post dit ook niet met je originele account tenslotte. Het gaat jou erom dat arme, zielige Fok!kertjes niet denken te chatten met een lekker wijf terwijl die foto's niet bij de persoon horen. Toch?
Dit is mijn originele account. En bedankt voor het terugkeren naar de OPquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is ook niet direkt het punt natuurlijk. Jij post dit ook niet met je originele account tenslotte. Het gaat jou erom dat arme, zielige Fok!kertjes niet denken te chatten met een lekker wijf terwijl die foto's niet bij de persoon horen. Toch?
ik heb nog wel een exif editor trouwensquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:06 schreef tonks het volgende:
[..]
Doe eens posten, dan kan iemand naar de EXIF data kijken
En of je nou een kloon bent of niet daar bemoei ik me niet mee, maar als je een kloon bent dan is het diep en dieptriest wat je distructor 'aandoet'.
Ja dat zou ik ook zeggen kloon. Bewijse wille we!quote:
ze heeft 2 accounts aangemaakt klapdeurjostiquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik meen me toch twee eerdere accounts van je te herinneren.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dit is mijn originele account. En bedankt voor het terugkeren naar de OP.
Dat heeft Jerney ook ooit gedaan ja, fluitje van een cent.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:15 schreef Robier het volgende:
Ubergodin, waarom maak je niet gewoon een fotootje van jezelf met "Fok!" er op? Als fotomodel moet dat toch geen probleem zijn lijkt me?
Ze hoeft zich niet te bewijzen hoorquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:15 schreef Robier het volgende:
Ubergodin, waarom maak je niet gewoon een fotootje van jezelf met "Fok!" er op? Als fotomodel moet dat toch geen probleem zijn lijkt me?
Ja wel maar daar zijn we nog lang niet (of je hebt instellingen verkeerd staanquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:16 schreef Agorias het volgende:
Gaan topics niet na 7 pagina's dicht?
Edit: nu zijn het er nog maar 4![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |