Wat lief! Het eerste Fok! homohuwelijk!quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:21 schreef distructor het volgende:
[..]
eehj lief hou hier maar over op gaan we verdere plannen maken over onze bruiloft
jha lief hequote:Op vrijdag 4 april 2008 17:27 schreef right_turn het volgende:
[..]
Wat lief! Het eerste Fok! homohuwelijk!
quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:21 schreef distructor het volgende:
[..]
eehj lief hou hier maar over op gaan we verdere plannen maken over onze bruiloft
Er is geen bewijs, want dat bewijs zit gewoon on mijn foto albums waarvan ik maar een klein deel op internet heb gezet en die zijn alleen toegankelijk voor mensen die ik mag, en daar hoort SEMTEX op dit moment zeker niet bij en jullie met jullie kinderlijke reacties al helemaal niet, als je een probleem met me hebt stuur me dan een PM ipv een haat topic te openenquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:54 schreef tonks het volgende:
[..]
Je kan je hier heel makkelijk verdedigen hoor maar elke keer als iemand het over bewijs heeft dan begin jij over iets anders.
WTF ik ben hartstikke lief op de pmquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:19 schreef Ubergodin het volgende:
[..]
Ik heb wel gereageerd maar ik heb helaas ook werk, en ik wil je best eens een foto Pm'en als je eens wat minder negatief zou zijn, je lijkt Semtex wel
quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:28 schreef distructor het volgende:
ik kan tenminste huwelijk aankomen en dat is over jou nog maar de vraag...
Het leuke is dat ik het wel ben maar niemand het wilt geloven, ik had ook gewoon een fobo met alleen maar poesjes kunnen nemen maar ik wilde verder gaan, en ik kan oververhitte pubertjes best aan hoor, maak je daar maar geen zorgen over!quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:30 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
WTF ik ben hartstikke lief op de pm
Weet je he, volgens mij kun jij helemaal geen foto's laten zien omdat jij die niet hebt![]()
Ha!!!! Prachtig hoe dat dikke mens in je fobo jou zo steunt
En dan die opgegeilde pubers
![]()
Wanneer begon het pesten in jouw echte leven? Was je vanaf de kleuterklas al het pispaaltje vanwege je lelijke kop en dikke kont of kwam het pas op de middelbare school?quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:37 schreef Ubergodin het volgende:
[..]
Het leuke is dat ik het wel ben maar niemand het wilt geloven, ik had ook gewoon een fobo met alleen maar poesjes kunnen nemen maar ik wilde verder gaan, en ik kan oververhitte pubertjes best aan hoor, maak je daar maar geen zorgen over!![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:40 schreef MASD het volgende:
Wat doen jullie allemaal moeilijk? als zij/hij semi-naaktfoto's post op FOK! heeft zij/hij er vast ook geen probleem mee een foto te maken met een bordje waarop de datum van vandaag en "FOK!" opstaat.
Mocht zij/hij dit niet willen of kunnen doen dan is het een kloon. niet met bullshit aankomen als "ik heb geen cam of camera", want fotomodelen zijn aandachtgeile hoeren die altijd wel een paar binnen handbereik hebben liggen.
IK HEB GEEN HYVES VERDOMME!quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:42 schreef right_turn het volgende:
[..]
En iedereen heeft hyves. Zeker aandachtsgeyle fotomodellen hoertjes. Maar ze zal vast niet aan hyves doen!
Ze is een kloonquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:40 schreef MASD het volgende:
Wat doen jullie allemaal moeilijk? als zij/hij semi-naaktfoto's post op FOK! heeft zij/hij er vast ook geen probleem mee een foto te maken met een bordje waarop de datum van vandaag en "FOK!" opstaat.
Mocht zij/hij dit niet willen of kunnen doen dan is het een kloon. niet met bullshit aankomen als "ik heb geen cam of camera", want fotomodelen zijn aandachtgeile hoeren die er altijd wel een paar binnen handbereik hebben liggen.
*meldt*quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
True. Het ruimt wel lekker op. Ik zit me af te vragen of we ook mannelijke klonen hebben op Fok! die Playgirl-foto's gebruiken
.
dus datquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:40 schreef MASD het volgende:
Mocht zij/hij dit niet willen of kunnen doen dan is het een kloon. niet met bullshit aankomen als "ik heb geen cam of camera", want fotomodelen zijn aandachtgeile hoeren die er altijd wel een paar binnen handbereik hebben liggen.
Al eens gedacht aan geen tijd voor webcams en zo erg sta ik nou ook weer niet op de foto, mijn borst heb ik afgeplakt en billen zie je op het strand ook, ik begrijp de ophef eigenlijk niet zo, we leven toch in de 21e eeuw ? op de TS waarschijnlijk naquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:43 schreef tonks het volgende:
En volgens mij moet je tegenwoordig ook echt moeite doen om geen webcam te hebben
Ubergodin geeft weer eens aan een gozer die zijn die een strakke plasser krijgt van erotische opmerkingen van andere stakkers.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:01 schreef Ubergodin het volgende:
[..]
Al eens gedacht aan geen tijd voor webcams en zo erg sta ik nou ook weer niet op de foto, mijn borst heb ik afgeplakt en billen zie je op het strand ook, ik begrijp de ophef eigenlijk niet zo, we leven toch in de 21e eeuw ? op de TS waarschijnlijk na
Dit is echt een fucking domme reactie. Het hele topic gaat er juist over dat jij het niet bent.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:01 schreef Ubergodin het volgende:
[..]
Al eens gedacht aan geen tijd voor webcams en zo erg sta ik nou ook weer niet op de foto, mijn borst heb ik afgeplakt en billen zie je op het strand ook, ik begrijp de ophef eigenlijk niet zo, we leven toch in de 21e eeuw ? op de TS waarschijnlijk na
Ik ben nooit gepest gelukkig, maar ik pestte zelf ook niet, ik liet iedereen in hun waarde !quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:39 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Wanneer begon het pesten in jouw echte leven? Was je vanaf de kleuterklas al het pispaaltje vanwege je lelijke kop en dikke kont of kwam het pas op de middelbare school?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:21 schreef distructor het volgende:
[..]
En toen kwam deze nog!quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:28 schreef distructor het volgende:
[..]
jha lief he
ik kan tenminste huwelijk aankomen en dat is over jou nog maar de vraag...
Het domste is dat jij right turn heet ipv left turn, er is maar een blond pruikje hoor!quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:05 schreef right_turn het volgende:
[..]
Dit is echt een fucking domme reactie. Het hele topic gaat er juist over dat jij het niet bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |