Maar heb je een vriend of niet? Anders zal het an sich niet nodig zijn dat je weer begint.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:14 schreef Tesje_besje het volgende:
geeen idee, ik slik vanaf me 15e de pil en ben nu 22. Kan er opzich wel weer mee beginnen maar ik denk dat ik gewoon eerst even niets meer ga gebruiken tot al die hormonen me lichaam uit zijn haha!:)
Ik weet nog dat ik op de eerste dag van mijn menstruatie (in de stopweek van m'n pil) m'n nuvaring er in moest doen. Je gaat gewoon in 1x door. Als je dan toch een tijdje niets gebruikt, zou je ook met de nuvaring beginnen op de eerste dag van je menstruatie.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:36 schreef hetzusjevan het volgende:
Als je over gaat stappen van de nuvaring naar de pil, moet daar dan ook een 'niets' periode tussen zitten trouwens of gaat dat in één moeite door? Weet iemand dat?
Waarom duurt het bij sommige vrouwen dan zo lang tot ze weer uit zichzelf ongesteld worden?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:23 schreef zoeperzazke het volgende:
ik ben toen op de dag dat ik weer met de pil zou beginnen, begonnen met de nuvaring. Je moet je niet zo druk maken om die hormonen hoor, dat zit echt tussen je oren, die hormonen zijn als je stopt met de pil na 1 dag al uit je lijf.....
Oeh, dat is best een risicomoment. Heb je seks gehad in de afgelopen zeven dagen?quote:Op donderdag 13 november 2008 07:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Even een vraagje, mijn ring is van 21.30 tot 7 uur uitgeweest. Ik weet dat hij er 3 uur uit mag zonder dat hij minder gaat werken. Wat is nu het verstandigst? 7 dagen extra voorbehoedmiddel gebruiken? Ik zit in de 1e week.
wacht ff, wissel je wel wekelijks de ring?quote:Op zondag 29 juni 2008 13:41 schreef Ri-Klain het volgende:
Hallo, hier nog een ring gebruikster. Heb hem nu bijna een half jaar en ben er echt zeer tevreden over![]()
Het werd me aangeraden door een vriendin, die hem al jaren had, omdat ik vaak slordig met de pil omging en heel wat zwangerschapstesten versleet (ik word door de hormoon schommeling soms niet ongeteld in de stopweek en werd dan bang dat er misschien toch iets fout was gegaan met mijn pil-inname).
Dus toen BRRR ring erin, elk uur voelen of ie nog wel goedzit, eerste keer seks (vriendlief was wel ingelicht) en hij zat er naderhand nog steedsToen was ik overtuigd
![]()
Ik ben alleen niet altijd even precies met erin en eruit halen, soms komt t gewoon ff niet uit. Maar dan zorg ik er altijd voor dat ik m later dan moet (dus na 3 weken) eruit haal, of al weer eerder (dus na minder dan 7 dagen) indoe. Dat is toch verder geen probleem? Als je stopweek maar niet langer is dan 7 dagen (precies)...
Ik heb er over nagedacht om net als Pearly hem 4 weken in te houden en dan 7 dagen stoppen. Het zou veel geld schelen, maar weet nog niet of ik t durf. Zeker aangezien ik nog wel eens schuif met de uit/in dag, en dat dan natuurlijk niet meer kan.. want 4 weken is ECHT de max. Misschien probeer ik het bij de volgende ring wel, op zich is consequentie 1 keer per maand natuurlijk best op te brengen![]()
Verder weinig van gemerkt dat ik overstapte van pil naar ring. Alleen de eerste keer ongesteld was me toch hevigen ik drupte na ander halve week nog na
Gelukkig is dat allemaal rechtgetrokken nu.
Coño.. Lees voortaan eerst de bijsluiter voordat je überhaupt op zo'n oude post reageert..quote:Op donderdag 13 november 2008 12:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
wacht ff, wissel je wel wekelijks de ring?
de ring geeft maar hormonen af voor slechts 1 week..
dus de ring 3 weken laten zitten zonder wissel is niet echt slim...
iets met klok en klepelquote:Op donderdag 13 november 2008 12:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
wacht ff, wissel je wel wekelijks de ring?
de ring geeft maar hormonen af voor slechts 1 week..
dus de ring 3 weken laten zitten zonder wissel is niet echt slim...
Nee geen sex in de afgelopen week, het gaat me meer om de sex in de komende weekquote:Op donderdag 13 november 2008 07:56 schreef Twinky het volgende:
[..]
Oeh, dat is best een risicomoment. Heb je seks gehad in de afgelopen zeven dagen?
Al is het met de pil tegenwoordig zo dat dat niet meer is, ik weet niet of de regels van de nuvaring ook zijn aangescherpt...
quote:Op donderdag 13 november 2008 17:46 schreef warrel het volgende:
[..]
Coño.. Lees voortaan eerst de bijsluiter voordat je überhaupt op zo'n oude post reageert..
Nou, volgens de oude regels ben je dan veilig, goede keuzequote:Op donderdag 13 november 2008 18:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee geen sex in de afgelopen week, het gaat me meer om de sex in de komende week
Ik heb geen boekje meer in huis, dus ik neem maar geen risico en gewoon de komende 7 dagen condomen.
studeerde, dus jij leest ook niet..quote:
Ochquote:Op woensdag 3 december 2008 23:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
studeerde, dus jij leest ook niet..
maar we dwalen af
Hier geen extreem rare reacties op de hormonen. Wel ben ik overgestapt van de pil naar de nuvaring omdat in de laatste veel minder hormonen zitten. Ik hoopte dat dat mijn moodswings wat zou verminderen. Uiteindelijk hielp dat niet omdat die swings aan hele andere dingen lagen.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:11 schreef Buup het volgende:
HoiHoi,
Vorige jaar ben ik een paar maanen aan de pil geweest maar mee gestopt omdat ik er een depressief hoopje mens van werd...tot nu toen doen we het dus met condoom echter begint vriendje een beetje te zeuren...en zelf begin ik de condooms ook een beetje zat te worden...
Mijn vraag : hebben mensen ook last van de "allergisch" bij reactie van hormonen bij de nuvaring ??
Als je stopt met de pil dan werkt ie toch nog ongeveer 7 dagen door qua hormonen? Iig je kan dan toch nog veilig seks hebben vlak voor je ongesteld wordt zegmaar omdat die hormonen nog ff doorwerken in je stopweek? iig dat dacht ik altijdquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:23 schreef zoeperzazke het volgende:
ik ben toen op de dag dat ik weer met de pil zou beginnen, begonnen met de nuvaring. Je moet je niet zo druk maken om die hormonen hoor, dat zit echt tussen je oren, die hormonen zijn als je stopt met de pil na 1 dag al uit je lijf.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |